Spaans voetbal

Die bedragen stoppen als alle supporters stoppen met merchandise kopen, seizoenkaarten kopen en bovenal tv kijken.

De club kopen?

Je zit toch in het stadion om supporter te zijn? Hoe komen clubs als Heracles dan aan seizoenkaarthouders? Overigens moet je natuurlijk gewoon je eigen beslissing nemen, maar ik snap je motivatie niet helemaal.
Ik denk dat een supporter van Heracles ook een lagere verwachtingswaarde heeft.
 
Dit is niet meer uit te leggen. En zo lopen er nog tientallen voetballers rond. Misschien niet met deze extreme bedragen, maar wel onaanvaardbaar hoge salarissen. Net te verkroppen voor de gemiddelde supporter die steeds meer moet betalen voor z'n seizoenkaart en er eigenlijk geen geld voor heeft. Het zou mooi zijn als alle Barcelonasupporters zich verenigen en nog langer weigeren ooit nog een prijsverhoging te aanvaarden. (en die van Madrid, Manchester, Juventus, Bayern, etc.
Ik vind een procentuele min/max systeem in een bedrijf wel een mooie oplossing. De minimale beloning voor werk is dan afhankelijk van het bedrag van de maximale verdiener in het bedrijf. Dan is het geen probleem dat je Messi 100 mil per jaar betaald maar dan heb je dus ook schoonmakers en kantine personeel rondlopen dat een mil per jaar verdient.
 
Ik vind een procentuele min/max systeem in een bedrijf wel een mooie oplossing. De minimale beloning voor werk is dan afhankelijk van het bedrag van de maximale verdiener in het bedrijf. Dan is het geen probleem dat je Messi 100 mil per jaar betaald maar dan heb je dus ook schoonmakers en kantine personeel rondlopen dat een mil per jaar verdient.
Krijg je dat die „goedkope“ allemaal als bedrijf ingehuurd worden. (Als dat al niet zo is)
Het probleem is dat er zoveel sluiproutes zijn/bedacht worden om eerlijkheid te omzeilen. Misschien maar shirtjes verkopen met Messi en zijn salaris erop. Een moderne schandpaal zeg maar.
 
Walgelijk! Echt ronduit walgelijk!
Zelfs Ronaldo verdient maar een schijntje van dit bedrag momenteel bij Juventus....dit is eigenlijk crimineel richting de ploeggenoten van Messi...voor de ontwikkeling van andere spelers uit de selectie en die van jeugdspelers die door geldgebrek geen kansen krijgen.
 
Barcelona wint na verlenging met 3-5 van Granada. Moeilijke team om te bespelen, daar weten wij alles van. ;)
De laatste goal van Barca was een mooie, en het lijkt dat Koeman het daar weer een beetje op de rit krijgt.
 
Barcelona wint na verlenging met 3-5 van Granada. Moeilijke team om te bespelen, daar weten wij alles van. ;)
De laatste goal van Barca was een mooie, en het lijkt dat Koeman het daar weer een beetje op de rit krijgt.
De manier waarop is wel een bizarre ontsnapping geweest.

Bizarre bekerescape Barça: 2-0 in minuut 88, 3-5 (!) na verlenging

link

:maniac:
 
Barcelona wint na verlenging met 3-5 van Granada. Moeilijke team om te bespelen, daar weten wij alles van. ;)
De laatste goal van Barca was een mooie, en het lijkt dat Koeman het daar weer een beetje op de rit krijgt.
Dat laatste baseer je neem ik aan niet op deze ontsnapping?
 
Dat laatste baseer je neem ik aan niet op deze ontsnapping?
Een beetje. Het is natuurlijk wel eerst 2-0 achterstaan, maar het getuigt van weerbaarheid van de spelers om zo terug te komen. Maar verder: spelers als Griezmann Frenkie spelen nu al een aantal wedstrijden op rij top, de teamvorm in de competitie is ook top, ze hebben een hele inhaalrace ingezet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een beetje. Het is natuurlijk wel eerst 2-0 achterstaan, maar het getuigt van weerbaarheid van de spelers om zo terug te komen. Maar verder: spelers als Griezmann Frenkie spelen nu al een aantal wedstrijden op rij top, de teamvorm in de competitie is ook top, ze hebben een hele inhaalrace ingezet.
Ik ben benieuwd of hier dezelfde berichten op het forum geplaatst worden, als Twente zaterdag halverwege 0-2 voorstaat en PSV miraculeus met 5-3 weet te winnen.
 
Barcelona heeft alweer niet gewonnen.
Tegen de nr. 14 Cadiz een gelijkspel. Lijkt ADO-PSV wel.

Barcelona - Cadiz 1-1
32' :BALL: 1-0 Messi (Penalty)
89' :BALL: 1-1 Fernandez (Penalty)
 
Terug
Bovenaan Onderaan