Spaans voetbal

Dat is meer dan de jaaromzet in 2019, het laatste gewone jaar. In theorie vertegenwoordigd de selectie nog een flinke waarde maar meer clubs zitten in minder goed weer dus die markt gaat inzakken. Daarbij die waarde vang je pas als je iemand verkoopt. Waarde totale selectie ligt als ik snel reken ergens rond de 1/3 miljard.

Belangrijkste vraag is natuurlijk welke speler(s) wij willen als ze failliet gaan ;)
We hebben Götze al, misschien toch eens een lijntje uitgooien naar Messi. Wie niet waagt... :maniac:
 
Nah, die is wel wat ouder en misschien wel op zijn retour.. Moet toch iets duurzamers uit te halen zijn
Dit meen je niet? :ROFL:

Als Ajax Messi zou kunnen halen, moeten ze dat wat mij betreft direct doen, zelfs over een paar jaar. En dan hoeft hij niet eens meer super goed te kunnen voetballen.
 
Dit meen je niet? :ROFL:

Als Ajax Messi zou kunnen halen, moeten ze dat wat mij betreft direct doen, zelfs over een paar jaar. En dan hoeft hij niet eens meer super goed te kunnen voetballen.
Dit meen ik wel, haal m maar naar Duivendrecht, mijn zegen heb je.
 
Daar is ie echt nog te goed voor, hoor. Of is ie nu veel slechter dan toen tegen PSV?
Tja in een sterrenelftal als Barca komt ie tot zijn recht, in het nationale elftal al een stuk minder. Dan komt ie tussen de voetbalhorken bij Ons PSV die het veelvuldig aan voetbalvernuft ontbreekt toch geheel niet tot zijn recht. Of denk jij dat ie het type is die het elftal op sleeptouw gaat nemen.
 
Tja in een sterrenelftal als Barca komt ie tot zijn recht, in het nationale elftal al een stuk minder. Dan komt ie tussen de voetbalhorken bij Ons PSV die het veelvuldig aan voetbalvernuft ontbreekt toch geheel niet tot zijn recht. Of denk jij dat ie het type is die het elftal op sleeptouw gaat nemen.
Is een speler die puur zijn gevoel volgt ook als hij speelt. Nu zijn hart na alles wat er gebeurde minder klopt voor Barca, laat zijn gevoel op het veld hem ook in de steek. Maak een aardige gast als Sangare zijn maatje en laat hem en Götze bevriend raken met elkaar en ze maken met zn tweeën PSV kampioen.
 

Het supercontract van Messi: 555.237.619 euro (!!!) in vier jaar tijd​


210.000 Euro per week eh..dag (netto, anders heeft het geen zin natuurlijk).
Bizar en absurd. :maniac:

e4959958eab47feb4905f67c911ae2d5.jpeg
 

Het supercontract van Messi: 555.237.619 euro (!!!) in vier jaar tijd​


210.000 Euro per week eh..dag (netto, anders heeft het geen zin natuurlijk).

Dit is niet meer uit te leggen. En zo lopen er nog tientallen voetballers rond. Misschien niet met deze extreme bedragen, maar wel onaanvaardbaar hoge salarissen. Net te verkroppen voor de gemiddelde supporter die steeds meer moet betalen voor z'n seizoenkaart en er eigenlijk geen geld voor heeft. Het zou mooi zijn als alle Barcelonasupporters zich verenigen en nog langer weigeren ooit nog een prijsverhoging te aanvaarden. (en die van Madrid, Manchester, Juventus, Bayern, etc.
 
Dit is niet meer uit te leggen. En zo lopen er nog tientallen voetballers rond. Misschien niet met deze extreme bedragen, maar wel onaanvaardbaar hoge salarissen. Net te verkroppen voor de gemiddelde supporter die steeds meer moet betalen voor z'n seizoenkaart en er eigenlijk geen geld voor heeft. Het zou mooi zijn als alle Barcelonasupporters zich verenigen en nog langer weigeren ooit nog een prijsverhoging te aanvaarden. (en die van Madrid, Manchester, Juventus, Bayern, etc.
Inderdaad. Het is niet te verantwoorden t.o.v. supporters.
Maar dat geldt in feite ook voor PSV. De bedragen voor de seizoenskaarten en losse tickets wegen niet meer op tegen het vertoonde spelen het gemis aan spektakel. Ik stop er na dit seizoen gewoon mee. Een prijsverlaging van 100 % voor mij.
En ik vraag ook nog de helft van de 50/50 seizoenskaart van dit seizoen terug.
Ik doe er niet meer aan mee.
 
Inderdaad. Het is niet te verantwoorden t.o.v. supporters.
Maar dat geldt in feite ook voor PSV. De bedragen voor de seizoenskaarten en losse tickets wegen niet meer op tegen het vertoonde spelen het gemis aan spektakel. Ik stop er na dit seizoen gewoon mee. Een prijsverlaging van 100 % voor mij.
En ik vraag ook nog de helft van de 50/50 seizoenskaart van dit seizoen terug.
Ik doe er niet meer aan mee.

Ik snap het. Toch ligt het m.i. bij PSV iets anders. Ik heb niet het idee dat ze onverantwoorde budgetten hanteren. Het is iedere keer weer passen en meten. Dat gevoel heb ik niet bij Barcelona.
 
Ik snap het. Toch ligt het m.i. bij PSV iets anders. Ik heb niet het idee dat ze onverantwoorde budgetten hanteren. Het is iedere keer weer passen en meten. Dat gevoel heb ik niet bij Barcelona.

Nee uiteraard zijn de verhoudingen anders en PSV doet er veel aan om het binnen de perken proberen te houden. Mijn beslissing heb ik langer geleden al genomen. Ik wou eigenlijk voor dit seizoen al stoppen , maar heb me laten verleiden tot een 50/50 seizoenkaart. Het vertoonde spel heeft voor mij de doorslag gegeven en om 2 wekelijks naar het stadion te gaan zou eigenlijk moeten zijn om er plezier aan te beleven. Als de ergernis echter de overhand heeft is de grens bereikt. Dan ga ik er niet meer een bedrag van hoger dan € 400,= aan besteden.
 
.
Ik snap het. Toch ligt het m.i. bij PSV iets anders. Ik heb niet het idee dat ze onverantwoorde budgetten hanteren. Het is iedere keer weer passen en meten. Dat gevoel heb ik niet bij Barcelona.
Denk het ook, maar heb toch het gevoel dat ze in Eindhoven nu wel snakken naar tientallen CL miljoenen. Jarenlang EL gaat straks echt problemen opleveren.
 
Dit is niet meer uit te leggen. En zo lopen er nog tientallen voetballers rond. Misschien niet met deze extreme bedragen, maar wel onaanvaardbaar hoge salarissen. Net te verkroppen voor de gemiddelde supporter die steeds meer moet betalen voor z'n seizoenkaart en er eigenlijk geen geld voor heeft. Het zou mooi zijn als alle Barcelonasupporters zich verenigen en nog langer weigeren ooit nog een prijsverhoging te aanvaarden. (en die van Madrid, Manchester, Juventus, Bayern, etc.
Die bedragen stoppen als alle supporters stoppen met merchandise kopen, seizoenkaarten kopen en bovenal tv kijken.
Een jongen van de club. Alleen is er dadelijk geen club meer.
En Messi: wat zijn je plannen met al dat geld?
De club kopen?
Nee uiteraard zijn de verhoudingen anders en PSV doet er veel aan om het binnen de perken proberen te houden. Mijn beslissing heb ik langer geleden al genomen. Ik wou eigenlijk voor dit seizoen al stoppen , maar heb me laten verleiden tot een 50/50 seizoenkaart. Het vertoonde spel heeft voor mij de doorslag gegeven en om 2 wekelijks naar het stadion te gaan zou eigenlijk moeten zijn om er plezier aan te beleven. Als de ergernis echter de overhand heeft is de grens bereikt. Dan ga ik er niet meer een bedrag van hoger dan € 400,= aan besteden.
Je zit toch in het stadion om supporter te zijn? Hoe komen clubs als Heracles dan aan seizoenkaarthouders? Overigens moet je natuurlijk gewoon je eigen beslissing nemen, maar ik snap je motivatie niet helemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan