Wedstrijdchat Jong PSV

Ik zag vooral te weinig daadkracht voorin en teveel ruimte achterin. Ze zijn klaar voor het eerste ;)
 
Tja ... what's new.
Het is PSV. :oops:
En om het helemaal in de typische PSV trant te houden, VP meldt: "Sportclub Cambuur heeft de matige serie waarin het dreigde te belanden een halt toegeroepen." Ook zo typisch PSV. Gek is dat toch dat ondanks de trainers- en spelerswissels, bepaalde aspecten gewoon aanhouden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Kennelijk wil de KNVB ajax al vroeg leren dat oor hun geel geen geel is en rood slechts geel
Ajaxtao, vr 29 januari 2021 om 19:29
Dat gele kaarten aannaaien zit er vroeg in bij pivers

Bovenstaande is gekopieerd van Ajaxshowtime. Zo’n opmerking van jou is een beetje het PSV-equivalent daarvan. Leuk om die werelden bij elkaar te brengen.

Verder was het donkerrood, ja. Tot dat moment wel genoten van JA, overklasten JPSV echt een periode. Kan helaas niet verder kijken de tweede helft, maar leuke dingen gezien.
 
Ajaxtao, vr 29 januari 2021 om 19:29
Dat gele kaarten aannaaien zit er vroeg in bij pivers

Bovenstaande is gekopieerd van Ajaxshowtime. Zo’n opmerking van jou is een beetje het PSV-equivalent daarvan. Leuk om die werelden bij elkaar te brengen.

Verder was het donkerrood, ja. Tot dat moment wel genoten van JA, overklasten JPSV echt een periode. Kan helaas niet verder kijken de tweede helft, maar leuke dingen gezien.
Hoezo, je geeft zelf ook aan dat t rood was waar ie geel kreeg.
 
1-1 nu, PSV wat meer kansen maar erg slordig.

En ajax een hele grote kans deze 2e helft tot nu toe
 
Dat klopt, maar jij stelt dat dat gewoonte is bij Ajax. En dat is iets anders dan constateren dat het rood is.
Ach, ik zal volgende keer de smiley toevoegen. Daar waar ik serieus praat over scheidsrechters beticht ik die primair van onkunde, niet van partijdigheid.
 
1-2 gebleven. Gevoelsmatig hebben wij, zeker de 2e helft meer mogelijkheden gehad. Kansen zal redelijk gelijk liggen. Zij waren duidelijk efficiënter.
EN wat mij betreft kan Sambo minuten gaan sprokkelen bij het 1e. Ben er nog niet van overtuigd, maar als we ruim voor staan moet t kunnen, leert zo'n jongen ook van.
 
1-2 gebleven. Gevoelsmatig hebben wij, zeker de 2e helft meer mogelijkheden gehad. Kansen zal redelijk gelijk liggen. Zij waren duidelijk efficiënter.
EN wat mij betreft kan Sambo minuten gaan sprokkelen bij het 1e. Ben er nog niet van overtuigd, maar als we ruim voor staan moet t kunnen, leert zo'n jongen ook van.
Gelijkspel zou zo te lezen terechter zijn geweest idd.

Heb zoals gezegd dus alleen de eerste helft kunnen zien. Laatste tijd eea gelezen over Antonisse, maar ik vond die spits meer indruk maken de eerste helft. Saibari? (Wellicht spel ik het verkeerd.) Techniek, snelheid, goed fysiek. Mooie voetballer!
 
Gelijkspel zou zo te lezen terechter zijn geweest idd.

Heb zoals gezegd dus alleen de eerste helft kunnen zien. Laatste tijd eea gelezen over Antonisse, maar ik vond die spits meer indruk maken de eerste helft. Saibari? (Wellicht spel ik het verkeerd.) Techniek, snelheid, goed fysiek. Mooie voetballer!
Vond Saibari in het eerste ook een keer een goede indruk maken, maar toen speelde hij op het middenveld. Vorige week tegen Cambuur ook.
 
Gelijkspel zou zo te lezen terechter zijn geweest idd.

Heb zoals gezegd dus alleen de eerste helft kunnen zien. Laatste tijd eea gelezen over Antonisse, maar ik vond die spits meer indruk maken de eerste helft. Saibari? (Wellicht spel ik het verkeerd.) Techniek, snelheid, goed fysiek. Mooie voetballer!
Tja, als je zo met de kansen omgaat krijg je de aloude voetbalwet om de oren. Zal morgen eens kijken of het slechts zo leek of dat cijfers de boel ondersteunen.
Heb zelf maar een deel van de 1e helft gezien, daarin waren wij in mijn beleving niet bovenliggend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan