An sich niet verkeerd, mits afgetraind. Maar die jongen is 27, lijkt mij wat vroeg om terug te komen (wel beter voor ons, heb je n fitte speler ipv een oud lijk ;))
Da's wel een grote 'mits'. Plus mentaliteitsproblemen. Hij heeft ansichtkaart meer talent dan Max, maar de mentaliteit van Max is duizend keer beter, dus ik zou er niet meer aan beginnen. Precies een PSV aankoop dus.
 
  • Leuk
Reactions: IPF

Jetro Willems transfervrij naar Bundesliga-club Greuther Fürth​

link

Jetro Willems heeft met Greuther Fürth een nieuwe club gevonden. Hij zat zonder ploeg nadat zijn contract bij Eintracht Frankfurt deze zomer afliep en was dus transfervrij.

De 27-jarige Willems tekent een contract voor twee seizoenen. Greuther Fürth promoveerde afgelopen seizoen naar de Bundesliga en staat na twee wedstrijden op de vijftiende plaats.
 

Jetro Willems transfervrij naar Bundesliga-club Greuther Fürth​

link

Jetro Willems heeft met Greuther Fürth een nieuwe club gevonden. Hij zat zonder ploeg nadat zijn contract bij Eintracht Frankfurt deze zomer afliep en was dus transfervrij.

De 27-jarige Willems tekent een contract voor twee seizoenen. Greuther Fürth promoveerde afgelopen seizoen naar de Bundesliga en staat na twee wedstrijden op de vijftiende plaats.
Beter. Dikke kop. Beter Oppegard achter Max.
 

Jetro Willems transfervrij naar Bundesliga-club Greuther Fürth​

link

Jetro Willems heeft met Greuther Fürth een nieuwe club gevonden. Hij zat zonder ploeg nadat zijn contract bij Eintracht Frankfurt deze zomer afliep en was dus transfervrij.

De 27-jarige Willems tekent een contract voor twee seizoenen. Greuther Fürth promoveerde afgelopen seizoen naar de Bundesliga en staat na twee wedstrijden op de vijftiende plaats.
Ik ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.
 
Bekijk bijlage 4523

Helaas Jetro.. We hebben Mauro al

Het kan gek lopen. Twee seizoenen geleden had ik dit geweldig gevonden. Speelde toen o.a. topwedstrijden tegen Liverpool en City en liet glimpsen zien van waarom hij ooit een van de grootste talenten op zijn positie was. Newcastle wilde hem zelfs kopen. Toen raakte hij echter weer lang geblesseerd en kwam hij uit bij een Duitse degradatiekandidaat waar hij niet echt heeft kunnen overtuigen. Toegegeven, dat is ook wel lastig bij een ploeg met zo weinig kwaliteit die constant overlopen wordt. Als Max zou vertrekken kun je dit wel doen als backup/rotatie als het niet zoveel kost.
 
Het kan gek lopen. Twee seizoenen geleden had ik dit geweldig gevonden. Speelde toen o.a. topwedstrijden tegen Liverpool en City en liet glimpsen zien van waarom hij ooit een van de grootste talenten op zijn positie was. Newcastle wilde hem zelfs kopen. Toen raakte hij echter weer lang geblesseerd en kwam hij uit bij een Duitse degradatiekandidaat waar hij niet echt heeft kunnen overtuigen. Toegegeven, dat is ook wel lastig bij een ploeg met zo weinig kwaliteit die constant overlopen wordt. Als Max zou vertrekken kun je dit wel doen als backup/rotatie als het niet zoveel kost.
Is dit de Jetro die er zijn laatste seizoen de kantjes van afgelopen heeft? Zo ja dan opzouten met hem. Nooit meer terughalen.
 
Nooit geleefd en gedaan als een echte prof en zo te zien nog steeds niet. Typisch een voetballer die te snel gehypet werd en daarna alleen maar minder werd muv dat jaartje met zijn goede voorzetten. Niet doen. Laat hem naar zijn geliefde Feyenoord gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan