Volgens mij zijn er drie soorten supporters met de gematigde lieden in het centrum van de twee extremen; de groep die enerzijds alles rondom de eigen club goed probeert te praten - of het nu gaat om de spelers, staf, beleid, kleur van de mascotte of kraag van de nieuwe tenues - tegenover een groep die de lat altijd hoog legt en zo kritisch blijft dat de positiviteit zo nu en dan ondergesneeuwd raakt, wat zorgt voor een bittere smaak bij de andere groep. Ik zal geen namen noemen; wie de schoen past...

Anyway, ik snap er niets van dat er supporters zijn die blij of tevreden kunnen zijn met Zahavi. Ik ben wanneer het om mijn club gaat overigens ook de kritische zuurpruim, dus bij mij zou hij linea recta in mijn ergernissen-lijstje komen en het gezelschapje Promes-Klaiber-Alvarez-Labyad versterken. Zahavi verbleekt bij al het aanvallende talent van PSV. Malen, Madueke, Gakpo, Ihattaren, Gotze. Een compleet ander universum. Daar waar die spelers schitteren dmv hun techniek, wendbaarheid, snelheid en inzicht, zie ik in Zahavi niets meer dan een hele beperkte voetballer die kan scoren mits hij perfect in stelling wordt gebracht.

Wat dat betreft roerend eens met IPF. "Inzet"; dat is toch wel het ultieme begrip dat ingezet wordt voor silver lining wanneer het gaat om voetballers die niet voldoen. Ja, hij scoorde twee keer tegen Ajax. Maar laten we svp niet vergeten dat 80% van beide goals op conto van de subliem spelende Malen geschreven kon worden. Danny Hoesen scoorde ook ooit tegen Barca...

Oh, er zijn trouwens niet drie soorten maar vier soorten supporters, bedenk ik me nu. Je hebt ook nog die ene supporter die het veel te leuk vindt om ook zijn mening te geven over de rivaal. Hoop dat dat me vergeven is! Afijn, ik ga weer m'n Ajax-hol in.

To the Israeli supporters: Zahavi is doing great. More importantly - and I already elaborated on this in my previous comments - he is a caring husband, a great father and an stellar professional.

Ik heb niemand ergens zien zeggen dat die Zahavi een hele goede spits vindt? Of er uitermate tevreden mee is?
Dus waar deze post vandaan komt snap ik niet helemaal?
 
Ik heb niemand ergens zien zeggen dat die Zahavi een hele goede spits vindt? Of er uitermate tevreden mee is?
Dus waar deze post vandaan komt snap ik niet helemaal?
Dat niet, maar enige tevredenheid was wel te vinden toch? Kijk maar in het SvdW topic.
 
Volgens mij zijn er drie soorten supporters met de gematigde lieden in het centrum van de twee extremen; de groep die enerzijds alles rondom de eigen club goed probeert te praten - of het nu gaat om de spelers, staf, beleid, kleur van de mascotte of kraag van de nieuwe tenues - tegenover een groep die de lat altijd hoog legt en zo kritisch blijft dat de positiviteit zo nu en dan ondergesneeuwd raakt, wat zorgt voor een bittere smaak bij de andere groep. Ik zal geen namen noemen; wie de schoen past...

Anyway, ik snap er niets van dat er supporters zijn die blij of tevreden kunnen zijn met Zahavi. Ik ben wanneer het om mijn club gaat overigens ook de kritische zuurpruim, dus bij mij zou hij linea recta in mijn ergernissen-lijstje komen en het gezelschapje Promes-Klaiber-Alvarez-Labyad versterken. Zahavi verbleekt bij al het aanvallende talent van PSV. Malen, Madueke, Gakpo, Ihattaren, Gotze. Een compleet ander universum. Daar waar die spelers schitteren dmv hun techniek, wendbaarheid, snelheid en inzicht, zie ik in Zahavi niets meer dan een hele beperkte voetballer die kan scoren mits hij perfect in stelling wordt gebracht.

Wat dat betreft roerend eens met IPF. "Inzet"; dat is toch wel het ultieme begrip dat ingezet wordt voor silver lining wanneer het gaat om voetballers die niet voldoen. Ja, hij scoorde twee keer tegen Ajax. Maar laten we svp niet vergeten dat 80% van beide goals op conto van de subliem spelende Malen geschreven kon worden. Danny Hoesen scoorde ook ooit tegen Barca...

Oh, er zijn trouwens niet drie soorten maar vier soorten supporters, bedenk ik me nu. Je hebt ook nog die ene supporter die het veel te leuk vindt om ook zijn mening te geven over de rivaal. Hoop dat dat me vergeven is! Afijn, ik ga weer m'n Ajax-hol in.

To the Israeli supporters: Zahavi is doing great. More importantly - and I already elaborated on this in my previous comments - he is a caring husband, a great father and an stellar professional.
En toch ben ik blij dat hij er is. Want Romero, Gakpo, Madueke, Malen, Gotze en Mo zitten allemaal voortdurend in de lappenmand. Had het liever gezien met Lammers ipv Zahavi, maar zijn aanwezigheid is niet overbodig. Ja, hij valt tegen, maar is ook weer niet nutteloos. En hij is ook nog niet te licht bevonden. Zeker als hij zo doorgaat met scoren zoals hij vanaf Januari doet. En met de belangrijke goal tegen Rosenborg was hij ook al doorslaggevend.

Als iedereen fit is, speelt hij wmb niet. Maar goed, dat is blijkbaar zo'n utopie dat het zinloos is daarvan uit te gaan.

(Anders hadden we met Mauro en Thomas in de spits moeten spelen. )
 
Ik heb niemand ergens zien zeggen dat die Zahavi een hele goede spits vindt? Of er uitermate tevreden mee is?
Dus waar deze post vandaan komt snap ik niet helemaal?
“Hele goede spits”
“Uitermate tevreden”
Zolang je maar genoeg superlatieven en bijvoeglijk naamwoorden toevoegt is de context ver genoeg uit zicht en snap je idd niet meer waar de post vandaan kwam.

Ik heb namelijk nergens beweerd dat iemand dat wél vond, maar goed.
 
Maar dan snap ik je opmerking niet? Je impliceert dat Zahavi heel goed was, want de anderen slenterden maar wat. Maar je hebt niks gezien?
Mijn opmerking slaat op PSV en de manier waarop we ze de laatste jaren vaak hebben zien 'voetballen'. Het is een opmerking die ik vaker maak als het gaat over de instelling van PSV('ers) op het veld.
Het ging met niet sec om deze wedstrijd. Ik dacht dat dat duidelijk was.
Bij deze dan nog een keer: De wedstrijdinstelling van (veel) PSV('ers) in een (flink) aantal wedstrijden. (Dus niet alle PSV'ers altijd en ook niet per se in de vorige wedstijd)
Dan is het dus fijn dat er iemand (in dit geval Zahavi) opstaat die zich daaraan onttrekt.

Ik hoop dat je nu een beeld hebt en mijn opmerking begrijpt.
 
Mijn opmerking slaat op PSV en de manier waarop we ze de laatste jaren vaak hebben zien 'voetballen'. Het is een opmerking die ik vaker maak als het gaat over de instelling van PSV('ers) op het veld.
Het ging met niet sec om deze wedstrijd. Ik dacht dat dat duidelijk was.
Bij deze dan nog een keer: De wedstrijdinstelling van (veel) PSV('ers) in een (flink) aantal wedstrijden. (Dus niet alles PSV'ers, altijd en ook niet per se in de vorige wedstijd)
Dan is het dus fijn dat er iemand (in dit geval Zahavi) opstaat die zich daaraan onttrekt.

Ik hoop dat je nu een beeld hebt en mijn opmerking begrijpt.
Helemaal mee eens. Een wedstrijd verliezen is altijd rot. Maar als de 11 spelers alles hebben gegeven, bezweet, uit adem zijn en zich rot gewerkt hebben dan kan ik het beter accepteren dan wanneer je verliest en je denkt. Hmm, als speler x nu net wat meer met zijn tegenstander had mee gerend dan was het doelpunt niet gevallen.
 
“Hele goede spits”
“Uitermate tevreden”
Zolang je maar genoeg superlatieven en bijvoeglijk naamwoorden toevoegt is de context ver genoeg uit zicht en snap je idd niet meer waar de post vandaan kwam.

Ik heb namelijk nergens beweerd dat iemand dat wél vond, maar goed.
excuus, je hebt gelijk.

Ik verwoord het anders:

Ik heb niemand ergens zien zeggen dat die blij of tevreden is met Zahavi? (en dat bedoel je in algemene zin toch? Niet vanwege 1 of 2 wedstrijden?)
Dus waar deze post vandaan komt snap ik niet helemaal?
 
excuus, je hebt gelijk.

Ik verwoord het anders:

Ik heb niemand ergens zien zeggen dat die blij of tevreden is met Zahavi? (en dat bedoel je in algemene zin toch? Niet vanwege 1 of 2 wedstrijden?)
Dus waar deze post vandaan komt snap ik niet helemaal?
Alright, dan heb ik het wellicht verkeerd begrepen. Fijn lesje nuance voor ons beiden dan maar?🤓
 
excuus, je hebt gelijk.

Ik verwoord het anders:

Ik heb niemand ergens zien zeggen dat die blij of tevreden is met Zahavi? (en dat bedoel je in algemene zin toch? Niet vanwege 1 of 2 wedstrijden?)
Dus waar deze post vandaan komt snap ik niet helemaal?
Ik!
Als Madueke fit is, kies ik altijd voor Madueke. Maar zo'n opportunist als Zahavi die regelmatig op het juiste moment tegen de bal aanloopt is altijd fijn om erbij te hebben. Hoewel Mauro de hoofdrol kreeg, vond ik gisteren beide goals minstens even zo goed op Zahavi's conto staan. Als Zahavi niet voor die eerste voorzet was gegaan, had de keeper niet getwijfeld en de bal gewoon gepakt. De 2e goal was een prima kopbal. Ook fijn dat we iemand hebben die met het hoofd kan scoren. Al die lage voorzetten die maar niet aankomen. Kortom, zeker niet de beste optie, maar wel fijn om hem erbij te hebben.
 
Zahavi protecc
But he also ATTAC
🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀

Sorry, ik stop. Zit mezelf zwaar te saboteren. Deze Ajakstroll gaat snel weer aan ‘t werk. Tot laters
 
I'm also unsatisfied with Zahavi's performance. he looks insecure (I talked about it in my last comment) and loses a lot of balls and it's unlike him. as people said here, scoring a goal is not covering the many mistakes he did. you can see he's giving his best and always on-guard to pursuit the next chance for a goal, but still, that's not enough and I hope for him and for PSV that it will get better.

But as someone looking from the side, I wonder, am I the only one who sees a bigger problem with the rest of the team? it feels like they are not in sync and many times they are reacting too slow when someone makes a move for an opportunity. When Mauro Júnior entered the game it was obvious that he doesn't have this problem, on both goals he saw very clearly Zahavi's position and didn't hesitate to send Zahavi forward between the defense and the goalkeeper. both of his kicks toward Zahavi were goals (Zahavi didn't touch the first one, but he was the target). up to that point, besides maybe one time that Zahavi sent Dumfries in with a pass between 2 players, there was not even one move that made sense for a big team like PSV that should have some kind of a plan. that's something PSV needs to improve in my opinion.
 
Ik!
Als Madueke fit is, kies ik altijd voor Madueke. Maar zo'n opportunist als Zahavi die regelmatig op het juiste moment tegen de bal aanloopt is altijd fijn om erbij te hebben. Hoewel Mauro de hoofdrol kreeg, vond ik gisteren beide goals minstens even zo goed op Zahavi's conto staan. Als Zahavi niet voor die eerste voorzet was gegaan, had de keeper niet getwijfeld en de bal gewoon gepakt. De 2e goal was een prima kopbal. Ook fijn dat we iemand hebben die met het hoofd kan scoren. Al die lage voorzetten die maar niet aankomen. Kortom, zeker niet de beste optie, maar wel fijn om hem erbij te hebben.
Een spits moet ook goed "gevoerd" worden en ook hier wringt het schoentje dikwijls . Enkele intelligente spelers die met een "listig" balletje kansen op het hoofd of voet leggen van een spits ( Zahavi).
 
Ik vind Zahavi dit kalenderjaar overigens wel een stuk beter voor de dag komen, maar zien jullie ook dat zijn passing echt hilarisch is? Iedere bal is gewoon beroerd. :lmao:

Wij zitten er ondertussen thuis op te letten en zodra hij de bal krijgt roept er al iemand "Nou daar komt de wereldpass hoor!". En ja hoor, of te zacht, recht op iemands standbeen, in niemandsland of - de meest voorkomende - netjes in de voeten van de tegenstander.
 
Ik vind Zahavi dit kalenderjaar overigens wel een stuk beter voor de dag komen, maar zien jullie ook dat zijn passing echt hilarisch is? Iedere bal is gewoon beroerd. :lmao:

Wij zitten er ondertussen thuis op te letten en zodra hij de bal krijgt roept er al iemand "Nou daar komt de wereldpass hoor!". En ja hoor, of te zacht, recht op iemands standbeen, in niemandsland of - de meest voorkomende - netjes in de voeten van de tegenstander.
Herkenbaar, dat had ik indertijd ook met van Ginkel als zijn tegenstander aan de bal was en hij moest verdedigen, onderscheppen of gevaarlijke passes voorkomen. Wordt je niet vrolijker van overigens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan