Vd Ven zegt graag nog een aantal in NL te willen blijven. Hij zal voor de club kiezen met het meest concrete plan. Hij is jong en wil spelen. AZ en ajax willen hem, beide dichter bij Volendam dan Eindhoven. Ik denk dat hij naar AZ gaat. Die zullen hem gewoon garanties geven om te spelen.
Je mag het weer niet zeggen want speculatie, we weten niet wat er achter de schermen en blabla, maar waarom is PSV er niet gelijk op af gegaan? Je kunt er geen buil aan vallen. Is het niks is er nog geen man overboord, is het wel iets, heb je mooi een jonge, talentvolle Nederlandse CV.
 
In de zomer schijnt Dasa van Vitesse ook transfervrij te zijn. Misschien een goede opvolger voor Dumfries? Knapt Zahavi misschien ook nog van op ;)
 
Je mag het weer niet zeggen want speculatie, we weten niet wat er achter de schermen en blabla, maar waarom is PSV er niet gelijk op af gegaan? Je kunt er geen buil aan vallen. Is het niks is er nog geen man overboord, is het wel iets, heb je mooi een jonge, talentvolle Nederlandse CV.
Nouja, opzich van de Ven word op 1,3 miljoen gewaardeerd door transfermarkt. Als AZ en Ajax ook al nadrukkelijk informeren dan kan het best zijn dat dit een reële transferprijs word. Wat dat betreft kan het best een flink bedrag zijn voor een eerste divisie speler.

Ik zou best tevreden zijn als hij word gehaald maar ik weet niet wat Volendam vraagt. Dat is ook gewoon bepalend.
 
Als we met zijn allen beslissen dat er geen randjes zijn, valt het wel mee. Maar voor wie het een slechte of smakeloze grap vindt, mijn excuses.

Als er geen randjes zijn valle alle grappen in de categorie "flauwe humor". Het is juist goed als er randjes zijn, en het is extra leuk als je er dan precies op zit. Net zoals ballen binenkant-paal vaak de mooiste doelpunten zijn. Een beetje minder ver en het is niets bijzonders, een beetje te ver en het is mis.
 
Als er geen randjes zijn valle alle grappen in de categorie "flauwe humor". Het is juist goed als er randjes zijn, en het is extra leuk als je er dan precies op zit. Net zoals ballen binenkant-paal vaak de mooiste doelpunten zijn. Een beetje minder ver en het is niets bijzonders, een beetje te ver en het is mis.
Onderkant lat. Die vind ik nog mooier.
 
AZ en Ajax zijn gecharmeerd van deze verdediger van RKC. Kan geen kwaad voor PSV om dan ook maar een lijntje uit te gooien?

 
AZ en Ajax zijn gecharmeerd van deze verdediger van RKC. Kan geen kwaad voor PSV om dan ook maar een lijntje uit te gooien?

A.Touba? Het is voor Ajax maar goed dat er een punt tussen staat of is dit de nieuwe versie van?🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan