Hear hear! Zelf schieten en slachten, dan zal de consumptie een stuk dalen en wordt er veel minder verkwist.
Maar ja...Da mag dan weer nie.
Hmm, een enkeling mag het

dienstmededeling, 1-1

heb een collega die het doet, en Willem Lex schijnt zulks ook te mogen.
 
Nou vooruit. Ik ben ook gewoon niet zo’n Luuk fan.
Ik ook niet, maar ik ben wel overtuigd van zijn karakter, winnaarsmentaliteit, doorzettingsvermogen en leiderschap.
Luuk is beter in koppen, ik heb Zahavi in de diverse compilaties schoten zien leveren die nog nooit van Luuks schoen vertrokken zijn.
Kan me anders nog wel een beste omhaal herinneren :p Dat gezegd, ik heb ook Zahavi in diverse wedstrijdcompilaties dingen zien doen die ik hem (Zahavi) hier nog nooit heb zien doen :maniac:
 
Laatst bewerkt:
Of hondenvlees. Wat maakt het uit? ;)
Geen probleem. Wel op een normale manier doden. Dus niet met zoveel mogelijk pijn omdat dat de smaak ten goede zou komen.

Maar, we dwalen af...

Eran Zahavi. Elke speler die er twee in het netje legt tegen 020 is in mijn boek een fijne gozer.
Ik vind 'm de bal te vaak achter de man spelen (of überhaupt verkeerd inspelen), maar voor de goal aarzelt hij niet en dat is soms precies wat we nodig hebben.
 
Wel opvallend. Ik vond Zahavi weer echt slecht gisteren. Een hele mooie goal, maar verder niks goed gedaan.

Die jongen staat er om de bal in t netje te schuppen. Dat deed hij. Belangrijke 1-0 op een mooi moment vlak voor rust, volgend op een prima loopactie.
De goal was daarbij 1 van de 2 hoogtepunten van een verder belabberde wedstrijd.
Dat samen maakt t toch niet gek dat ie in menig top 3 terug komt in t betreffende topic?
 
Die jongen staat er om de bal in t netje te schuppen. Dat deed hij. Belangrijke 1-0 op een mooi moment vlak voor rust, volgend op een prima loopactie.
De goal was daarbij 1 van de 2 hoogtepunten van een verder belabberde wedstrijd.
Dat samen maakt t toch niet gek dat ie in menig top 3 terug komt in t betreffende topic?
Tja. Als hij beter gevoetbald had, had PSV waarschijnlijk meer gescoord. Misschien doet hij het daarom. Zelf het hoogtepunt zijn. Ik vind het echt een verschil: onopvallend spelen en dan de winnende maken óf werkelijk waar alles verpesten en dan de winnende maken.
 
Tja. Als hij beter gevoetbald had, had PSV waarschijnlijk meer gescoord. Misschien doet hij het daarom. Zelf het hoogtepunt zijn. Ik vind het echt een verschil: onopvallend spelen en dan de winnende maken óf werkelijk waar alles verpesten en dan de winnende maken.
Als als...
Als de kat een kulleke had, was t wel een kater.
;P

'Alles verpesten' heb ik overigens niet gezien.
 
Hi there, Please tell me your honest opinions about zahavi and if he up to PSV standard so far?
Thanks.
Here you go:

Welcome and thank you for the useful explanation. I have to admit that I find it quite remarkable that you think the other players lose the ball too often and that their passes aren't good enough. Even though I agree with you about their lack of good passes to a certain degree, I am quite shocked how often Zahavi loses the ball. It seems like he isn't even able to give the most simple passes. His ball handling is poor. Pretty embarrassing for a player of his status and salary. Next to that, he shoots from the most impossible corners, often without power or direction. He does not have a strong physique, length or acceleration. Therefore I doubt he will succeed at PSV. If the Eredivisie is too heavy for him, I doubt he will be able to help us in Europe.

The goals against Ajax were class though. Let's hope he will prove me wrong.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
I second Der Muzikant, allthough you can see some flashes of his "gogme" in sparce moments, he seems to slughish at times to really find space for himself, which is difficult if you are facing defensive and organized teams from a build-up style of play. He does work hard for the team and has an eye for team mates which is more than i expected before arrival. But passing, shooting and creative play is below expected, also looses one on ones to much. I honestly think that at the moment, IF all our forwards were fit to play, he wouldn't make (my) first team - which considering his pay-grade is not great. Hope he will improve and make me change my mind on him. Yet, he scored two important ones against ajax, hope he will do so too in the upcomming Feyenoord game and when we are facing Olympiakos in EL. So far, rough start but still hope he can proove his worth.
 
Laatst bewerkt:
I second Der Muzikant, allthough you can see some flashes of his "gogme" in sparce moments, he seems to slughish at times to really find space for himself, which is difficult if you are facing defensive and organized teams from a build-up style of play. He does work hard for the team and has an eye for team mates which is more than i expected before arrival. But passing, shooting and creative play is below expected, also looses one on ones to much. I honestly think that at the moment, IF all our forwards were fit to play, he wouldn't make (my) first team - which considering his pay-grade is not great. Hope he will improve and make me change my mind on him. Yet, he scored two important ones against ajax, hope he will do so too in the upcomming Feyenoord game and when we are facing Olympiakos in EL. So far, rough start but still hope he can proove his worth.
Four goals in one month. Could’ve been worse. ;)
 
We hebben Zahavi niet gehaald om zijn briljante passing, maar ik vond hem gisteren niet onaardig spelen. Vocht voor elke bal, scoorde en tja, ik weet niet, toonde gewoon veel inzet en weinig zelfmedelijden.
Dat zie ik persoonlijk liever dan zo'n prinses die over het veld slentert en te beroerd is om het duel aan te gaan als de bal wordt afgepakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan