FC Emmen - PSV | Dinsdag 26 januari | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Thomas en Fein... Wat pijnlijk vanavond. Die deden echt helemaal niets goed. De rest was niet echt op hun topniveau, maar had nog wel een aantal goede momenten.

Ik gun het onze kleine vriend van harte. Prachtige invalbeurt van de jongen die dit seizoen zonder te mokken en vol overgave op letterlijk alle posities gespeeld heeft behalve CV en doelman. Klasse Mauro!
 
Wedstrijd niet gezien.
Klopt het nou dat wat ik lees alhier dat Sangaré/Rosario als aanvallend blok stonden om beter te kunnen voorchecken? En dat Thomas/Fein daarachter stonden?

Als dat klopt tot de 75e minuut (dan komen de wissels) én in combinatie met het slechte/niet schieten van geheel PSV (wat ik het hele topic heb gelezen) kan dat experiment de ijskast in.

Klopt het niet dan hebben Fein/Thomas niet goed gespeeld/geschoten/zichzelf niet in schietende positie gebracht of laten brengen door hun ploeggenoten.
 
Wedstrijd niet gezien.
Klopt het nou dat wat ik lees alhier dat Sangaré/Rosario als aanvallend blok stonden om beter te kunnen voorchecken? En dat Thomas/Fein daarachter stonden?

Als dat klopt tot de 75e minuut (dan komen de wissels) én in combinatie met het slechte/niet schieten van geheel PSV (wat ik het hele topic heb gelezen) kan dat experiment de ijskast in.

Klopt het niet dan hebben Fein/Thomas niet goed gespeeld/geschoten/zichzelf niet in schietende positie gebracht of laten brengen door hun ploeggenoten.
Nee. Dat was een wild idee van Jur 1913 , dacht ik. Sangaré speelde heel veel tussen de CV’s. Rosario daar voor. Met als resultaat dat het achterin minder stond dan normaal (veel 2-2 of 3-3 situaties), Sangaré speelde een heel matige pot. Rosario iets beter. Max en Dumfries continu in de aanval.
Ik spreek überhaupt maar één woord Duits.*

;)
Nee man. Dat is juist de grap.
 
Nee. Dat was een wild idee van Jur 1913 , dacht ik. Sangaré speelde heel veel tussen de CV’s. Rosario daar voor. Met als resultaat dat het achterin minder stond dan normaal (veel 2-2 of 3-3 situaties), Sangaré speelde een heel matige pot. Rosario iets beter. Max en Dumfries continu in de aanval.
Klonk in mijn hoofd toch wat leuker allemaal dan het gisteren uitpakte. Misschien met wat meer structuren in het elftal op die manier, maar hoe het er gisteren uit zag leek helemaal nergens op.
 
Nee. Dat was een wild idee van Jur 1913 , dacht ik. Sangaré speelde heel veel tussen de CV’s. Rosario daar voor. Met als resultaat dat het achterin minder stond dan normaal (veel 2-2 of 3-3 situaties), Sangaré speelde een heel matige pot. Rosario iets beter. Max en Dumfries continu in de aanval.

Nee man. Dat is juist de grap.

Nou. De grap is het zinnetje wat ik postte, van meneer Finkers. (a)

Maar vooruit, misschien heeft meneer Jaufe er een andere draai aan gegeven. ;)
 
Nou. De grap is het zinnetje wat ik postte, van meneer Finkers. (a)

Maar vooruit, misschien heeft meneer Jaufe er een andere draai aan gegeven. ;)
Aha, zoals wel vaker vind ik Finkers dan niet grappig. Want dan begrijp ik de grap niet.
 
Ik zat halverwege de tweede helft te rekenen: De kans dat Fein en Thomas iets goed doen (assist of scoren) is ongeveer 1%, de kans dat Mauro iets goed doet ongeveer 7%. Wisselen maar dus. En wat denk je? Hij deed het nog ook ! :grin:
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Hij spreekt überhaupt maar één woord Duits. Überhaupt. Die is toch niet heel moeilijk? Of maak je hem te ingewikkeld in je hoofd? :maniac:
Maar ik hoor dan toch al 1 woord Duits? Dat is dan toch niet grappig? Het is toch leuker om iemand te horen zeggen dat hij geen Duits spreekt, maar dan toch een Duits woord gebruikt.

Wat een discussie :maniac:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan