Adrian Fein (M), gehuurd van Bayern München

Soms is met 4-0 voorstaan bij de rust genoeg om niet meer zo te hoeven verdedigen. Maar goed, die ervaring hebben we dit seizoen nog niet. We staan hooguit met 2-0 voor en brengen dan Viergever en Hendrix in.
Eigenlijk alleen Hendrix. Viergever speelt eigenlijk vooral 90 minuten of hij speelt niet. Hij heeft echt nauwelijks ingevallen dit seizoen.

En Hendrix snap ik wel t.o.v. Fein. Fein is voetballend beter, maar zoals je zegt, bij 2 - 0 heb je nog kans dat je het weggeeft. En Fein is niet voetballend zoveel beter dat hij de kansen significant vergroot om uit te lopen naar een 3 of 4 - 0. Dan zijn Hendrix, Mauro en Thomas toch wat stabieler. Spelers die nauwelijks uitblinken (8 of hoger scoren) maar toch maar weinig falen (dus echt lager dan een 4,5 scoren). Vaak zijn ze redelijk stabiel en verrichten altijd veel werk in het team.

Het is waar dat Thomas en Mauro veel gaten dichtlopen, maar als ze daarna weer balverlies veroorzaken heb je er precies (sorry Mentos) niks aan. Sterker nog, dan sta je vaak net op het verkeerde been.
Klopt. Maar ik vind Fein niet voetballend heeft laten zien dat hij zoveel beter is dan een Hendrix, Thomas en Mauro dat hij daarmee een zekerheid geeft. Daarnaast vind ik wel dat in veel wedstrijden PSV niet slechter ging spelen door het inbrengen van Mauro en Thomas. Integendeel vaak ging het beter na het inbrengen van deze spelers. Namelijk voor de wissels was het nog slechter.

Een keerpunt van Fein is toch wel PAOK. Met Rosario in het elftal was het spel niet flitsend maar had PSV het wel onder controle de eerste helft. De tweede helft was het middenveld niet in balans en was het verdedigend erg matig. Fein kon verdedigend geen bijdrage leveren , waar Rosario dit wel deed, en aanvallend bracht hij niet genoeg omdat te compenseren. Kwam ook zeker door zijn medespelers maar dat is een beetje de huidige status van Fein. Beetje hetzelfde als Mo in het begin. Zat (helaas) gewoon terecht op de bank.
 
PSV zou clausule van Fein niet willen lichten. Bayern verbaasd en ik ook. Die jongen krijgt nauwelijks kansen terwijl Mauro, Rosario, Thomas en Guti (en Hendrix voor zijn vertrek) wekelijks staan te schutteren. In zijn invalbeurten deed hij het prima (PAOK uitgezonderd wellicht maar toen speelde het hele elftal ruk). Hij zal de vrouw van Schmidt wel genaaid hebben ofzo maar je kan mij niet wijsmaken dat deze jongen bij Hamburg en Bayern er prima opstond en hij niet goed genoeg is voor PSV waar middelmatige spelers als Rosario, Thomas en Mauro wekelijks spelen.
 
PSV zou clausule van Fein niet willen lichten. Bayern verbaasd en ik ook. Die jongen krijgt nauwelijks kansen terwijl Mauro, Rosario, Thomas en Guti (en Hendrix voor zijn vertrek) wekelijks staan te schutteren. In zijn invalbeurten deed hij het prima (PAOK uitgezonderd wellicht maar toen speelde het hele elftal ruk). Hij zal de vrouw van Schmidt wel genaaid hebben ofzo maar je kan mij niet wijsmaken dat deze jongen bij Hamburg en Bayern er prima opstond en hij niet goed genoeg is voor PSV waar middelmatige spelers als Rosario, Thomas en Mauro wekelijks spelen.
Hij heeft toch regelmatig kansen gehad. Wanneer heb je hem nu echt sterk zien spelen? Alleen tegen ADO. Doet me denken aan Guti.
 
Bron?
Kan t zo gauw niet vinden.
'Bayern is bijzonder verbaasd over gebrek aan speeltijd van huurling bij PSV'

link

Roger Schmidt liet vrijdagmiddag weten dat er nog niets besloten is over de optie op Fein, die naar verluidt zo'n zes miljoen euro zou bedragen.

Nog geen besluit van PSV over koopoptie van 6 miljoen: "Ligt nog open"

link

PSV heeft nog geen besluit genomen over Adrian Fein. De club kan hem voor een bepaald bedrag kopen van Bayern München, vermoedelijk voor zes miljoen euro.

Eerder werd gemeld dat PSV Fein definitief binnen wilde halen. Dat klopt niet, zegt Schmidt. "Nee, het ligt nog open. De optie ligt er, we wachten af hoe het zich gaat ontwikkelen in de komende maanden. We zitten nog halverwege het seizoen. Hij kan nog een paar stappen zetten. Het hangt ook af van de clubs en het bedrag."
 
Begreep van Rikkert dat het allemaal nog open lag en deze berichtgeving voorbarig is. Het feit dat hij onderaan de pikorde staat, zegt genoeg. Ik heb ook liever geen scorend vermogen in mijn ploeg. Liever nog een controleur erbij.
Je kunt natuurlijk ook gewoon eens een keer fatsoenlijke verdedigers kopen, zodat je middenveld niet hoeft te bestaan uit voetbalarme stofzuigers.
 
Begreep van Rikkert dat het allemaal nog open lag en deze berichtgeving voorbarig is. Het feit dat hij onderaan de pikorde staat, zegt genoeg. Ik heb ook liever geen scorend vermogen in mijn ploeg. Liever nog een controleur erbij.
Je kunt natuurlijk ook gewoon eens een keer fatsoenlijke verdedigers kopen, zodat je middenveld niet hoeft te bestaan uit voetbalarme stofzuigers.
:clap:Wat een heerliijke treffende opmerking, mijn dank hiervoor.(Y)
 
Ze stellen hem gewoon niet op omdat ze hem waarschijnlijk niet kunnen betalen en liever eventueel beschikbaar geld besteden aan een verdediger.
Stel je hem op en hij speelt de sterren van de hemel kan je het nooit aan je supporters verkopen hem niet te kopen.
 
Ze stellen hem gewoon niet op omdat ze hem waarschijnlijk niet kunnen betalen en liever eventueel beschikbaar geld besteden aan een verdediger.
Stel je hem op en hij speelt de sterren van de hemel kan je het nooit aan je supporters verkopen hem niet te kopen.
Dat hebben ze al ruimschoots uitgegeven aan hij die niet genoemd mag worden en ook zeker niet meer gewenst is.
 
Ze stellen hem gewoon niet op omdat ze hem waarschijnlijk niet kunnen betalen en liever eventueel beschikbaar geld besteden aan een verdediger.
Stel je hem op en hij speelt de sterren van de hemel kan je het nooit aan je supporters verkopen hem niet te kopen.
Lijkt me niet toch? Als hij de sterren van de hemel zou spelen en echt een topper zou zijn zou die wel spelen, Schmidt gaat spelers niet opstellen omdat die niet betaalbaar is? Vooral in deze tijden.
 
Lijkt me niet toch? Als hij de sterren van de hemel zou spelen en echt een topper zou zijn zou die wel spelen, Schmidt gaat spelers niet opstellen omdat die niet betaalbaar is? Vooral in deze tijden.
Als er al een afkoopsom van 6 miljoen was afgesproken, en hij zou goed spelen, zou PSV dat lachend betalen. Wel leuk dat we hem zo graag willen zien spelen, maar misschien dat hij niet goed genoeg is? Guti II?
 
PSV zou clausule van Fein niet willen lichten. Bayern verbaasd en ik ook. Die jongen krijgt nauwelijks kansen terwijl Mauro, Rosario, Thomas en Guti (en Hendrix voor zijn vertrek) wekelijks staan te schutteren. In zijn invalbeurten deed hij het prima (PAOK uitgezonderd wellicht maar toen speelde het hele elftal ruk). Hij zal de vrouw van Schmidt wel genaaid hebben ofzo maar je kan mij niet wijsmaken dat deze jongen bij Hamburg en Bayern er prima opstond en hij niet goed genoeg is voor PSV waar middelmatige spelers als Rosario, Thomas en Mauro wekelijks spelen.
Tja, voor Feinkun je alledrie 3x kopen, misschien wel 4x. Dan begrijp ik het wel
 
Tja, voor Feinkun je alledrie 3x kopen, misschien wel 4x. Dan begrijp ik het wel

"Het Eindhovens Dagblad weet vrijdagochtend het prijskaartje van Fein te melden. "Fein ziet in de eredivisie volop kansen om zich te ontwikkelen. Als dat gebeurt, kan PSV hem aan het einde van het seizoen voor ongeveer 6 miljoen euro kopen. De Eindhovenaren bedongen bij Bayern München, waar hij al dertien jaar ingeschreven stond, immers een koopoptie. Vorig seizoen speelde hij bij Hamburger SV", zo klinkt het. "

Kun je voor dat bedrag alledrie 3, 4x kopen?
 
"Het Eindhovens Dagblad weet vrijdagochtend het prijskaartje van Fein te melden. "Fein ziet in de eredivisie volop kansen om zich te ontwikkelen. Als dat gebeurt, kan PSV hem aan het einde van het seizoen voor ongeveer 6 miljoen euro kopen. De Eindhovenaren bedongen bij Bayern München, waar hij al dertien jaar ingeschreven stond, immers een koopoptie. Vorig seizoen speelde hij bij Hamburger SV", zo klinkt het. "

Kun je voor dat bedrag alledrie 3, 4x kopen?
Ik ging ervan uit dat Rosario hooguit enkele tonnen is betaald, voir Mauro 0.5m en voir Thimas 1m
 
Terug
Bovenaan Onderaan