PSV - AZ | Woensdag 13 januari | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dumfries wil dan nog positief blijven na de wedstrijd, maar het kost hem zichtbaar moeite.
 
Verloren door een schwalbe, een Lucky en een eigen doelpunt .
Met een verschrikkelijk slechte scheidsrechter die AZ veel te veel bevoordeelde.
Met een fatsoenlijke scheidsrechter had PSV deze wedstrijd niet verloren.
Ach, doe normaal man. Alsof Serdar ervoor gezorgd heeft dat we letterlijk amper een pass konden laten aankomen. Dat we anderhalve kans hebben gehad. En dat Mvogo zo`n enorme domme fout maakt. Als je hiervoor de scheidsrechter de schuld gaat geven heb je er echt niks van begrepen..
 
Goh, de manier waarop AZ wint. Als wij zo winnen, dan staat heel Eindhoven en het PSV forum in brand, Men wordt dan teletekst supporter. Maar zo winnen in een topper? Graag hoor.

Totaal geen progressie onder Schmidt, niemand ontwikkelt zich. We zijn er allemaal ingetrapt in die leuke praatjes met ze druk zetten en dat soort onzin. Spelers vallen als bosjes neer, iedereen raakt geblesseerd. Heb ook nog nooit zo domme keeper meegemaakt in het doel van PSV. Is altijd wel goed in om gratis penaltys weg te geven. Alsof die er zelf op heeft ingegokt.

Dit PSV is ook geen titelkandidaat.
 
Verloren door een schwalbe, een Lucky en een eigen doelpunt .
Met een verschrikkelijk slechte scheidsrechter die AZ veel te veel bevoordeelde.
Met een fatsoenlijke scheidsrechter had PSV deze wedstrijd niet verloren.
Haha, ja het ligt aan de scheidsrechter. Onder het mom nooit jezelf de schuld geven als je een ander de schuld kan geven.
 
Concluderend: zo’n wedstrijd heb je er af en toe bij zitten. Onmachtig en pijn aan de ogen om ernaar te moeten kijken. Ik blijf erbij dat ons middenveld geen balans heeft en we met Rosario geen oorlogen gaan winnen. Sangaré is voor die positie de betere. Hij en Götze (mits fit) voegen eigenlijk altijd wat toe als ze spelen. De rest is veel te wisselvallig. We hebben ook nul scorend vermogen op het middenveld. Dat zien tegenstanders ook. Die weten ook dat wanneer ze Malen de weg afsnijden de kans op gevaar met 80% afneemt. Gakpo en Madueke kunnen uit het niets voor gevaar zorgen, maar het middenveld is echt te slap om kampioen te kunnen worden. Fein en Ginkel zijn mijn hoop in bange dagen. Waarvan je bij de 2e niet weet hoe hij na 80 jaar niet voetballen voor de dag komt. Maar pas als dat middenveld balans krijgt, gaan we wedstrijden overtuigend winnen.
 
Verloren door een schwalbe, een Lucky en een eigen doelpunt .
Met een verschrikkelijk slechte scheidsrechter die AZ veel te veel bevoordeelde.
Met een fatsoenlijke scheidsrechter had PSV deze wedstrijd niet verloren.
Als de scheidsrechter de wedstrijd niet van start had laten gaan vanwege dichte mist in de hoofden van de PSV spelers dan had PSV de wedstrijd niet verloren.
Het had de scheidsrechter toch vooraf al duidelijk moeten zijn dat de PSV spelers de beide doelen op het veld niet konden zien. :zien: :cool:
 
Concluderend: zo’n wedstrijd heb je er af en toe bij zitten. Onmachtig en pijn aan de ogen om ernaar te moeten kijken. Ik blijf erbij dat ons middenveld geen balans heeft en we met Rosario geen oorlogen gaan winnen. Sangaré is voor die positie de betere. Hij en Götze (mits fit) voegen eigenlijk altijd wat toe als ze spelen. De rest is veel te wisselvallig. We hebben ook nul scorend vermogen op het middenveld. Dat zien tegenstanders ook. Die weten ook dat wanneer ze Malen de weg afsnijden de kans op gevaar met 80% afneemt. Gakpo en Madueke kunnen uit het niets voor gevaar zorgen, maar het middenveld is echt te slap om kampioen te kunnen worden. Fein en Ginkel zijn mijn hoop in bange dagen. Waarvan je bij de 2e niet weet hoe hij na 80 jaar niet voetballen voor de dag komt. Maar pas als dat middenveld balans krijgt, gaan we wedstrijden overtuigend winnen.
Ik wil toch ook Mauro noemen die in ieder geval z`n duels wint..
 
Götze mis je niet want die speelt bijna nooit, je hebt gewoon geen enkel scorende middenvelder. Ik hoop dat Rosario nog mee in de koffer kan met Hendrix. Ihattaren moet ff tijdje in Jong.
Trainer is nu echt door de mand gevallen wat een stumper. We moeten direct creativiteit op het middenveld kopen Veerman of Koopmeinders want je hebt dit seizoen al zoveel geïnvesteerd dat geen eerste worden alle seizoen er na gevolgen gaat krijgen. Gevolgen zoals Malen en Gakpo verkopen om financieel het hoofd boven water te houden de komende seizoenen. Lekker beleid van die volleyballer en John de Jong. Maken onze club kapot.
 
En de Rosario fan boys kunnen ook ff oppleuren. Man kwijt bij de 0-1, en hoe die bij de 1-3 stond te verdedigen, is mij een raadsel. Schrikbarend slecht weer.
 
Dumfries heeft goed aan waar t in zit. Maar hoe kan het nou dat je zo speelt in topwedstrijden zonder strijd, passie?? Ik snap dat echt niet!
Ach passie. Ze zijn gewoon dom en kunnen niks, inclusief de trainer. Het aantal passes op maat deze wedstrijd was op een hand te tellen; geen enkele automatismen.

En dan dat wisselbeleid; gewoon nog erger dan Cocu. Hoe haal je het in je hoofd om zo lang te wachten met wisselen, terwijl je ziet dat Zahavi al de hele wedstrijd geen bal goed raakt, en hem dan vervolgens laat staan en de enige speler die nog iets kan forceren eraf gaat halen? Je hebt niet veel voor handen op de bank, maar Schmidt komt niet verder dan zijn Braziliaanse en Nieuw-Zeelandse Ramselaartjes, en meestal wisselt hij dan ook nog eens dusdanig dat hij aanvallend gevaar eruit haalt en er zulke spelers voor inbrengt. Maar 1-2 achterstaan in eigen huis en het maar aan laten kabbelen tot 4 minuten voor het einde is echt onbegrijpelijk en onvergeeflijk. Tactisch kan hij blijkbaar ook niks; heb hem iig nog nooit op een tactische omzetting kunnen betrappen wanneer het slecht liep.
 
Concluderend: zo’n wedstrijd heb je er af en toe bij zitten. Onmachtig en pijn aan de ogen om ernaar te moeten kijken. Ik blijf erbij dat ons middenveld geen balans heeft en we met Rosario geen oorlogen gaan winnen. Sangaré is voor die positie de betere. Hij en Götze (mits fit) voegen eigenlijk altijd wat toe als ze spelen. De rest is veel te wisselvallig. We hebben ook nul scorend vermogen op het middenveld. Dat zien tegenstanders ook. Die weten ook dat wanneer ze Malen de weg afsnijden de kans op gevaar met 80% afneemt. Gakpo en Madueke kunnen uit het niets voor gevaar zorgen, maar het middenveld is echt te slap om kampioen te kunnen worden. Fein en Ginkel zijn mijn hoop in bange dagen. Waarvan je bij de 2e niet weet hoe hij na 80 jaar niet voetballen voor de dag komt. Maar pas als dat middenveld balans krijgt, gaan we wedstrijden overtuigend winnen.

En dat terwijl we heuueel veel middenvelders onder contract hebben staan
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan