PSV - AZ | Woensdag 13 januari | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik sla komende zaterdag maar even over. Na deze wanvertoning mogen ze t bij mij weer verdienen dat ik ga kijken.. Dit was niks..
 
Ik moet nog zien dat we tweede worden dit jaar

het is voetballend allemaal zo beperkt (en ook daarom vermoeiend ... 😒), en helemaal wanneer Götze niet mee kan doen

het is ook niet leuk om naar te kijken, zeker niet wanneer we het spel moeten maken
 
Totaal geen creativiteit. Slecht wisselbeleid. Waarom geen Jong PSV-spitsen/aanvallers op de bank? Degene die creativiteit moeten brengen, vandaag heel slecht. Conditioneel ligt PSV ver achter op oa. Ajax. Erg blessuregevoelig allemaal. Wat een kutzooi.
 
Meer ga je ook niet krijgen met deze trainer. Die vindt een kleine nederlaag prima want ‘we missen een hoop spelers en ze zijn moe’. Schande gewoon zoals PSV speelt en de lamlendige houding van Schmidt. Als ze goed spelen wisser ie 5 keer. Nu is er alle reden om te wisselen en brengt hij Mauro haha. Aanfluiting.
Heb het al eerder aangekaart (en de wind van voren gekregen ) met deze trainer gaan we het helemaal niet halen.
Tactisch zwak niets positiefs bijsturen en wat een wissels . We hervallen iedere wedstrijd in een oeverloos traag voorspelbaar gespin .
Ons beide centrale middenvelders hebben niks inspiratie en brengen aanvallend niks bij en ondanks blijft onze trainer volharden .
Op naar volgend seizoen en weeral hopen op.
 
En als Feyenoord zometeen wint staan we gewoon weer 4e, en zijn we weer helemaal terug bij af. Op de plek van dat vorige nare seizoen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan