Hij speelt voor Marokko en dus de Afrika cup, dan moet je heel goed zijn wil je nog in de smaak vallen bij de topclubs. je bent hem midden in het seizoen kwijt, wat een groot nadeel is.
Dit is toch al een aantal jaar niet meer het geval, sinds 2019 als ik het goed heb. Wel is het zo dat eenmalig de editie van zomer 2021 vanwege Covid een half jaar verplaatst is, maar dat is de uitzondering.

Destijds zijn ze daarmee gekomen juist vanwege het door jouw genoemde argument.
 
Dit is toch al een aantal jaar niet meer het geval, sinds 2019 als ik het goed heb. Wel is het zo dat eenmalig de editie van zomer 2021 vanwege Covid een half jaar verplaatst is, maar dat is de uitzondering.

Destijds zijn ze daarmee gekomen juist vanwege het door jouw genoemde argument.
Je hebt gelijk, wist ik ook niet.
 
Overigens lees ik zojuist over de interesse van Ajax in Fosu Mensah. Poeh, dat zijn wel even twee aankopen in een winterstop waar je mee thuis kan komen zeg...

Edit: met twee aankopen bedoel ik uiteraard Haller en Fosu-Mensah, niet Fosu en Mensah. :sneaky:
 
Overigens lees ik zojuist over de interesse van Ajax in Fosu Mensah. Poeh, dat zijn wel even twee aankopen in een winterstop waar je mee thuis kan komen zeg...

Edit: met twee aankopen bedoel ik uiteraard Haller en Fosu-Mensah, niet Fosu en Mensah. :sneaky:
Las het net ook. Schijnt te gaan tussen Ajax en Leverkusen. Weet niet wat ik ervan moet vinden. Ooit een van de grootste talenten van de jeugdopleiding als RCV, maar die jongen staat al zo'n vier jaar stil in z'n ontwikkeling en heeft bij ManU alleen mogen opdraven als rechtsback. Iets in mij zegt dat er een klein wonder nodig is om hem zijn belofte nog in te laten lossen, maar hij heeft in elk geval nog steeds zijn fysiek en snelheid mee. Twee punten die voor ons, gezien onze huidige selectie, geen overbodige luxe zouden zijn in het hart van de verdediging. Daarbij lees ik dat hij maar ongeveer 1.5m moet kosten. Wellicht is men ook huiverig voor een Malen-scenario, maar dat vind ik geen argument. En als dit betekent dat Alvarez definitief op de nominatie staat om komende zomer te vertrekken dan juich ik het ten zeerste toe. Het zal in elk geval een goedkopere gok zijn dan een Alvarez/Magallan.

Toch twijfels. Met name omdat Rensch steeds harder op de deur klopt; momenteel het grootste verdedigende talent uit de opleiding. Is wel nog maar 17 en kan ook op LCV en de back-posities aangezien hij tweebenig is. Ik vraag me sterk af of we volgend seizoen nog door moeten met Blind als basisspeler. Verwacht dat hij nog te veel krediet heeft om 'm volgend seizoen al te passeren.

Dus...

Goed verhaal.

Logisch opgebouwd, fijne samenhang.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Bijzonder dat voetballers meestal schreeuwen dat ze ze niks aantrekken van de media etc, maar het moment dat men constant een emoji onder je foto plaatst wil je al weer helemaal naar Rusland verhuizen, ben benieuwd hoe het voor Promes gaat zijn als er weer fans het stadion in mogen, dan gaat die het waarschijnlijk nog veel vaker horen.
 
Lijkt me niet dat hij het land/de EU mag verlaten zolang het onderzoek loopt.
Buiten dat, áls hij naar Rusland gaat (of dit nou wel of niet mag), áls hij dan veroordeeld wordt én áls hij dan niet uitgeleverd wordt én niet terugkomt dan mag hij nooit meer naar Nederland/ elk land in de EU/ landen waar Nederland een uitleveringsverdrag mee heeft.

Dat is ook geen geweldige optie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan