Ergernissen

Wat heeft dat social media konijn te maken met t verkeer van Amsterdam? Heeft ze daar ook al n mening over? Ff n gesprekje met Diederik Stapel om t uit te praten? ;)


Edit; ah - dat is de verkeerde Stapel zie ik nu, maar met Huub is de link met Gommers weer niet zo mooi. Never mind me - carry on. ;)
 
Akkoord, dacht dat je een specifieke bedoelde.
Nee, heb niet op mijn netvlies wat ik op welke pagina van de 200+ pagina's daar gezegd heb. Als t een andere burgervader/moeder geweest was had ik hier ook gereageerd (zonder de hint naar Femke-bashen, nogal wiedes) aangezien de kennis van wie waarvoor verantwoordelijk is niet echt je van het is. Zie ook mijn tirade-light over de lokale-politiek-partijen die de 2e kamer in willen in t binnenlands politiek topic.
 
Biro, echt een passend voertuig voor zo’n gesellig dorpje als a’dam. Het enige wat daar niet past is dat ze daar zo’n leuke vrouw als burgemeester hebben. Waren de snabbelende probleemontwijkers als Cohen op?
 
De Biro’s die je tegenwoordig om de oren vliegen in Amsterdam. Man, man, man. Wie heeft ooit bedacht dat (belachelijk dure) botsautootjes zijn toegestaan op alle wegen binnen de grote stad? Actie, Femke.

Voeg daar de e-bikes en e-steppen aan toe. Man, de steden staan vol met foutgeparkeerde huurzooi.
 
Laatst bewerkt:
Nee, heb niet op mijn netvlies wat ik op welke pagina van de 200+ pagina's daar gezegd heb. Als t een andere burgervader/moeder geweest was had ik hier ook gereageerd (zonder de hint naar Femke-bashen, nogal wiedes) aangezien de kennis van wie waarvoor verantwoordelijk is niet echt je van het is. Zie ook mijn tirade-light over de lokale-politiek-partijen die de 2e kamer in willen in t binnenlands politiek topic.
Je blijft het hebben over wie waarvoor verantwoordelijk is. De politiek heeft bewust of onebwustniet overal direct invloed op (no shit - dat is wellicht exact wat er mis is met de politiek sinds minstens een aantal decennia).

Wie is/was volgens jou verantwoordelijk voor het uitstootvrije project 2025 in Amsterdam? Had de lokale politiek daar ook niets mee te maken?

Nog even over de Biro’s: in 2019 is er al een uitspraak van de rechter geweest dat die bakken niet meer op de fietspaden mogen. Toch gebeurt het nog dagelijks. Als men zich daaraan ergert, mag de politiek daar dan wel op worden aangesproken, of is handhaving tegenwoordig ook uitbesteed aan een commerciële partij?
 
Je blijft het hebben over wie waarvoor verantwoordelijk is. De politiek heeft bewust of onebwustniet overal direct invloed op (no shit - dat is wellicht exact wat er mis is met de politiek sinds minstens een aantal decennia).

Wie is/was volgens jou verantwoordelijk voor het uitstootvrije project 2025 in Amsterdam? Had de lokale politiek daar ook niets mee te maken?

Nog even over de Biro’s: in 2019 is er al een uitspraak van de rechter geweest dat die bakken niet meer op de fietspaden mogen. Toch gebeurt het nog dagelijks. Als men zich daaraan ergert, mag de politiek daar dan wel op worden aangesproken, of is handhaving tegenwoordig ook uitbesteed aan een commerciële partij?
Niet handhaven, dat is toch heel amsterdams? Ik herinner mij nog (voor jouw geboorte) dat de vuilnismannen van amsterdam stiptheidsacties gingen houden. Ze haalden alleen nog het correct geplaatste afval op. Binnen drie dagen was amsterdam een nog grotere troep als normaal. Iedereen sprak er schande van, dus ging men maar weer al het vuilnis opruimen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan