Auto's

Fuck Renault.
Fuck Megane in het bijzonder.
Fuck de automatische transmissie van dat merk.
Fuck ook de cruise control.
Fuck de radio
Fuck de rem
Fuck (het gebrek aan) de acceleratie
Fuck het trage droogblazen van de ramen
Fuck de herrie makende achterruit-ruitenwisser
Fuck de slappe ophanging van de uitlaat
Fuck de vering
Fuck (het weinig aan) de geluidsisolatie
Fuck de niet zelf dimmende binnenspiegel
Fuck de slechte airco
Fuck de handgrepen van de achterklep (zitten verkeerd om!?)
Fuck de speling op het gaspedaal
Etc. etc. etc.


Maar, verder heel tevreden hoor.:CENSORED:

Kutauto.
Leve de autosloper. :CHEER:


:DANCE:
 
Laat ik ook eens wat bijdragen. Hier is een van mijn favorieten:
Leuk project, maar net iets te ver doorgevoerd naar mijn idee. Een beetje minder breed, iets klassiekere instrumenten en vooral geen racekuipen zou ik een stuk fraaier vinden.
Maar om met Hans Teeuwen te spreken: “‘t is mijn schip niet, he“
 
Eerste bevindingen. De automatische stand voor de regensensor is wat gek. Als ik de motor aanzet, moet ik eerst naar een andere stand en dan weer terug naar auto, anders snapt ie het niet. Niet onoverkomelijk, maar beetje gek. Verder zou ie ook veel zuiniger zijn dan de Qashqai volgens de lokale verkoper, maar lijkt sneller leeg te gaan en ik ben geen hardrijder, dus dat valt op. Maar ook niet onoverkomelijk.

Verder rijdt ie fantastisch, is het een erg degelijke auto (portier valt heerlijk zacht dicht) en ook erg stil mede dankzij de geluidswerende voorruit.

Al met al erg tevreden.
 
Eerste bevindingen. De automatische stand voor de regensensor is wat gek. Als ik de motor aanzet, moet ik eerst naar een andere stand en dan weer terug naar auto, anders snapt ie het niet. Niet onoverkomelijk, maar beetje gek. Verder zou ie ook veel zuiniger zijn dan de Qashqai volgens de lokale verkoper, maar lijkt sneller leeg te gaan en ik ben geen hardrijder, dus dat valt op. Maar ook niet onoverkomelijk.

Verder rijdt ie fantastisch, is het een erg degelijke auto (portier valt heerlijk zacht dicht) en ook erg stil mede dankzij de geluidswerende voorruit.

Al met al erg tevreden.
Duurt even, maar dan heb je ook wat
 
Dan zijn het ineens Nederlandse auto's :xp:

Niet bewust neutraal terrein, lees even verder...
Ik heb t hele artikel gelezen er ik zie geen duidelijkheid over het waarom van Amsterdam, geen van de merken heeft de origine hier, daarom mijn aanname van bewust 'neutraal' terrein. In het artikel staat niets dat dit bevestigd, noch iets wat deze stelling onderuit haalt.
 
Ik heb t hele artikel gelezen er ik zie geen duidelijkheid over het waarom van Amsterdam, geen van de merken heeft de origine hier, daarom mijn aanname van bewust 'neutraal' terrein. In het artikel staat niets dat dit bevestigd, noch iets wat deze stelling onderuit haalt.

Het hoofdkantoor van Fiat-chrysler zit er juridisch al... dua logische vervolgstap. Mooie klapper qua werkgelegenheid.
 
Het hoofdkantoor van Fiat-chrysler zit er juridisch al... dua logische vervolgstap. Mooie klapper qua werkgelegenheid.
Hoezo, dat hoofdkantoor zit hier slechts juridisch, dan kan je ook gaan zitten waar dat hoofdkantoor nu zit.
Vraag mij af of dit heel veel oplevert, vrees vooral een toenemende druk op de woningmarkt door extra expats, maar dan kijk ik wel negatief tegen de materie aan ;)
 
Nu zijn al deze auto's Franse auto's en zijn ze dus meteen wel mooi, maar snel stuk!! Zo werkt dat tenslotte. :cool:
 
Hoezo, dat hoofdkantoor zit hier slechts juridisch, dan kan je ook gaan zitten waar dat hoofdkantoor nu zit.
Vraag mij af of dit heel veel oplevert, vrees vooral een toenemende druk op de woningmarkt door extra expats, maar dan kijk ik wel negatief tegen de materie aan ;)
Ja, maar bij een keuze voor een ander land wordt het vechten voor de Fransen, Italianen, Duitsers en Amerikanen. Nu hoeft niemand zijn ego bij te stellen, en kunnen pijnlijke keuze‘s (bijvoorbeeld opdoeken Chrysler en Lancia) makkelijker genomen worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan