Eredivisie Algemeen

Het wordt een chaos. :cautious: Wedstrijden zonder publiek. Afgelaste wedstrijden. Uitgestelde wedstrijden. Competitie die stilgelegd wordt. We gaan het allemaal meemaken.
Ouderwets jaren negentig beeld op TT819, niet meer die mooie lijst met allemaal evenveel wedstrijden maar een allegaartje met grote verschillen waardoor kijken naar verliespunten meer houvast geeft dan de stand..
 
"René Hake, die normaliter het beloftenelftal van FC Utrecht leidt, zit zondag als interim-trainer op de bank tegen Ajax. De oefenmeester wordt geassisteerd door Rick Kruys." Aldus VZ.

Utrecht doet aan psychologische oorlogsvoering: Het duo Hake-Kruys tegen Ajax.
:lmao::lmao::lmao::lmao:
 

Opvallend feitje: PSV in 2020 de minste tegendoelpunten gehad van alle eredivisie clubs.
Dat terwijl de verdediging de meest bekritiseerde linie is.

Geen idee wat dat zegt verder, maar opvallend vond ik het wel!
Maar vanaf het seizoen 20/21 in de eredivisie 13 wedstrijden 10 tegengoals in Europa 6 wedstrijden 9 tegengoals. Vind ik toch vrij veel.
Laat zien dat we het tegen clubs als RKC, Ado, Twente etc wel lukt, maar als het niveau hoger wordt zoals PAOK en Granada is de verdediging niet sterk genoeg? Ben benieuwd hoe de verdediging het gaat doen in de maand Januari
 
I rest my case :ROFL:
Wat je zegt mbt de verdediging ben ik het volledig met je eens. Als je hier rondkijkt op het forum zie je me vaker onze verdediging verdedigen (haha). Maar ik denk dat we het beiden ook eens zijn met mijn stelling dat we (vooral met deze voorhoede) echt te weinig scoren. Ik vind dat we geweldige spelers hebben dit jaar, maar het rendement moet omhoog.

Al vertrouw ik Herr Schmidt er wel op dat dit gebeurt.

Vanavond maar beginnen met een 14-0
 
Wat je zegt mbt de verdediging ben ik het volledig met je eens. Als je hier rondkijkt op het forum zie je me vaker onze verdediging verdedigen (haha). Maar ik denk dat we het beiden ook eens zijn met mijn stelling dat we (vooral met deze voorhoede) echt te weinig scoren. Ik vind dat we geweldige spelers hebben dit jaar, maar het rendement moet omhoog.

Al vertrouw ik Herr Schmidt er wel op dat dit gebeurt.

Vanavond maar beginnen met een 14-0
Haha ben t met je eens hoor.
Maar vond het grappig dat je daar mee kwam na die opmerkingen van Der Jaufe en mij :)
Jij bent idd 1 vd meest positieve in je posts.
Behalve op VI. Daar moet je niet zo ruzie lopen zoeken :xp:
 
Terug
Bovenaan Onderaan