PSV - PAOK Saloniki | Donderdag 26 november | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
6NQpmZs.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze gaan we gewoon winnen. Er zit zo veel voetbal in onze ploeg, dat we die rare Grieken van de mat moeten kunnen vegen.
3-1.

Daarmee staan we weer in goede positie om tweede te kunnen worden. Granada wint van Nicosia, is dan al door en stelt volgende week tegen PSV een C team op met alleen maar jeugdspelers.

Dus we spelen in 2021 in het voorjaar ook nog Europees.

Zin in!
 
Laatst bewerkt:
Deze gaan we gewoon winnen. Er zit zo veel voetbal in onze ploeg, dat we die rare Grieken van de mat moeten kunnen vegen.
3-1.

Daarmee staan we weer in goede positie om tweede te kunnen worden. Granada wint van Nicosia, is dan al door en stelt volgende week tegen PSV een C team op met alleen maar jeugdspelers.

Dus we spelen in 2021 in het voorjaar ook nog Europees.

Zin in!

Jij bent altijd een positieve noot, chapeau. Ik zal nog eens gaan nadenken over of ik deze ga kijken.. :D
 
Ik hoop eindelijk eens een goede wedstrijd te zien, niet een half uur, geen eerste helft, maar gewoon 95 minuten lang niet door een ondergrens zakken
 
Normaal heb je een beetje een idee hoe het kan lopen, maar met dit PSV kan het 4-1, 1-4 of 1-1 net zo makkelijk worden allemaal.
Ik laat me verassen om 03:15 als de wekker gaat, als ik veel berichtjes apps en taggs heb dan weet ik dat PSV verloren heeft, is het stil dan hebben ze gewonnen.
 
Lees net dat Mo in de basis start ten koste van Madueke, hoop zo dat hij het laat zien.
 
Ik denk toch dat Corona en de vele wedstrijden ervoor gezorgd hebben dat we geen hele wedstrijd vol kunnen houden. Doordat veel spelers ontbraken moest de rest alles spelen en de spelers met Corona hadden wellicht ook fysieke problemen.

Wat dan helpt is dat je er in die 1e helft een paar in stampt zodat je daarna gas terug kunt nemen.
 
Nou wedstrijddag. Ze hebben wel wat recht te zetten na het debacle in Griekos. Hopelijk leidt Mo het team naar een 3-0 overwinning, dat moet eigenlijk toch makkelijk kunnen.
 
Normaal heb je een beetje een idee hoe het kan lopen, maar met dit PSV kan het 4-1, 1-4 of 1-1 net zo makkelijk worden allemaal.
Ik laat me verassen om 03:15 als de wekker gaat, als ik veel berichtjes apps en taggs heb dan weet ik dat PSV verloren heeft, is het stil dan hebben ze gewonnen.
Ja ik heb hetzelfde. Kan het gelukkig volgen. Maar dit is wel accurate beschrijving van het huidige PSV (Zeker zonder Götze).
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan