FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vond het best een aardige wedstrijd. Je moet gewoon scoren. Dat is alles.

Enig idee waarom de VAR niet naar de penalty tegen keek?
Omdat 'ie volgens de regels terecht was. Of die regel dan terecht is, is een tweede. Ik vind het een onzin regel
 
Het allerpijnlijkste is nog wel als Ajax hier straks bij de rust met 0-5 voorstaat, zonder dat iemand vollgassfussball genoemd heeft.
 
Overigens faalt Schmidt wederom voor zijn test.

Heracles uit gefaald
Vitesse uit gefaald
Granada thuis en PAOK uit allebei gefaald
En nu vandaag Twente ook gefaald

5 uit 5, geen toeval meer.
Ook, een eenzijdige tactiek, die, wanneer eenmaal doorzien, makkelijk geneutraliseerd/uitgebuit kan worden.
 
Ben alleen bang dat dat een stukje kwaliteit is, of eerder een gebrek daar aan, en daar heb je geen simpele oplossing voor.
Stukje veel ingooi nemen met een tempo van een bejaarden tehuis dan weet je gelijk hoe laat het is. Elke middelmaat maakt het ons moeilijk.
 
Het blijft afgezaagd , traag inspiratieloos wandelvoetbal , de hand van de trainer is en blijft onzichtbaar , niet moeilijk als je ze een ganse wedstrijd in je broekzakken steekt
Dat vind ik niet fair. 50 min zag je Schmidt zijn hand. Heel leuk, aanvallend voetbal met veel snelle balafpakking. Dit leverde enorm veel kansen op plus een cadeau planning. Als dat je beste afhakers zo met de kansen omgaan dan krijg je een 1 - 1. Normaal gesproken had je dit met 3 - 0 kunnen uitspelen zelfs als iedereen moe was (kon je nog een baumgartl ofzo brengen). Maar helaas.. ik vind het combinatie pech, vermoeidheid en kwaliteit. Hopelijk kunnen ze tegen paok het recht zetten. Maar goed de zorgen beginnen wel groter te worden. Zeker als Gotze vaker wedstrijden mist.
 
Helaas toch een PAOK wedstrijdje geworden (1e helft niks weggeven, 2e helft dikke kansen en goals tegen krijgen)

Madueke, Zahavi, Rosario, Schmidt scoren een dikke onvoldoende.
Schmidt heeft nog steeds niet door dat als je moe wordt dat je niet meer (half)druk moeten zetten, maar beter 10 minuten op de counter kunt spelen.

Precies. Dat. Waarom niet even rust in de ploeg, zeker als een aantal spelers vermoeid is?
 
Aanname gebaseerd op wat? Dat je geen spelers elkaar de huid vol ziet schelden? Dat niemand met tranen in de ogen het veld af loopt? Of dat niemand van het dak springt? Kom op man. Trieste opmerking.
Dat kan zijn, maar aan niets kun je merken dat het de spelers iets interesseert, Ze halen de schouders op en de volgende keer gebeurt weer precies hetzelfde. Het is wellicht een aanname gebaseerd op feiten die zich steeds weer herhalen. :rolleyes:

Het is vooral triest dat PSV er voor de zoveelste keer niet in slaagt om van een tegenstander die ze in de eerste helft volledig van de mat spelen te winnen.
 
Laatst bewerkt:
Stukje veel ingooi nemen met een tempo van een bejaarden tehuis dan weet je gelijk hoe laat het is. Elke middelmaat maakt het ons moeilijk.


Ik snap het gewoon niet... Het tempo van deze pot lag toch enorm hoog? Ben ik nou gek? Soms denk ik dat er écht twee verschillende wedstrijden worden gespeeld. Een parallel universum. En dat komt dan op dit forum bij elkaar, en levert verwarring op.
 
Dat kan zijn, maar aan niets kun je merken dat het de spelers iets interesseert, Ze halen de schouders op en de volgende keer gebeurt weer precies hetzelfde. Het is wellicht een aanname gebaseerd op feiten die zich steeds weer herhalen. :rolleyes:
Ze kussen en knuffelen de Twente spelers na afloop als een lieve lust. Energie op me reet.
 
Het is niet alleen tactiek, vermoeidheid of geluk. Ook gewoon kwaliteit of het gebrek eraan. Natuurlijk hadden we voor rust de pot in het slot moeten gooien. Maar je wint niet op basis van het aantal kansen maar op basis van goals. We hebben ook simpelweg veel te weinig scorend vermogen van het middenveld. Vandaag helemaal niemand. Ik vind dat niet kunnen.
 
Zahavi kan je ook retour naar china sturen, lijkt goed, creëert het een en ander maar 0% rendement :FP:
 
Ik snap het gewoon niet... Het tempo van deze pot lag toch enorm hoog? Ben ik nou gek? Soms denk ik dat er écht twee verschillende wedstrijden worden gespeeld. Een parallel universum. En dat komt dan op dit forum bij elkaar, en levert verwarring op.
Kijk even terug hoe de inworpen werden genomen. Straalde geen overwinning mentaliteit uit En leverde alleen maar bal verlies op.
 
Overigens faalt Schmidt wederom voor zijn test.

Heracles uit gefaald
Vitesse uit gefaald
Granada thuis en PAOK uit allebei gefaald
En nu vandaag Twente ook gefaald

5 uit 5, geen toeval meer.
Heracles speelde we duidelijk met een roulatiesysteem om te winnen van Rosenborg. Dit lukte. Ja het was een matig maar toch. Daarnaast waren veel spelers nog niet beschikbaar.

Vitesse en paok vind ik dat de oorzaak eerder bij corona te vinden was dan dat het aan Schmidt lag. Granada kon je deels corona aan verwijten.

Vandaag vond ik het meer het falen van Zahavi en Madueke. Die moesten er minsten 1 maken en dan speel je dit gewoon uit. De wissels (mo en mauro) brachten ook weinig. Waardoor ik niet het gevoel lag aan dat niet de beste 11 waren geselecteerd.

Dus ja deze 5 wedstrijden zijn zorgelijk. Maar slechts 1 hiervan heeft hij gespeeld met een redelijk volledige selectie (Gotze zou opgevangen moeten zijn). En dat was Twente. Waarbij ik eigenlijk wel denk je dat je normaal gesproken zou winnen als je dit soort kansen creëert.

Waarom neemt Max eigenlijk de penaltys niet? Had hij eigenlijk al ooit gemist?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan