FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ze waren op, compleet leeg gespeeld.
Als Dumfries de energie niet meer heeft, dan zegt dat alles. Te hard trainen? Niet geschikt voor vol gas? Tja..
Maar vermoeidheid is telkens wel een ding... elke wedstrijd weer
Dat laatste. Dit team is hier niet geschikt voor.
 
Ze waren op, compleet leeg gespeeld.
Als Dumfries de energie niet meer heeft, dan zegt dat alles. Te hard trainen? Niet geschikt voor vol gas? Tja..
Maar vermoeidheid is telkens wel een ding... elke wedstrijd weer
Als je na de eerste helft met 0-3 de kleedkamer ingaat kun je in de 2e helft op halve kracht de wedstrijd uitspelen.
Dat ze zich leeg moeten spelen om een 1-1 te redden kunnen ze zichzelf volledig aanrekenen.
 
Triest tries triest. Wederom een volkomen onnodig puntverlies tegen een pover FC Twente. Al de zoveelste onnodige puntverliespartij, wat al jaren kenmerkend is voor PSV. Een korte tijd prachtig voetbal, en dat weet men dan niet in doelpunten uit te drukken, en vervolgens verzand de hele wedstrijd en raken ze geen pepernoot meer met als gevolg een onnodig puntverlies. Dit PSV haalt zo maximaal de vierde plaats. Ajax wordt met vijfentwintig vingers in de neus kampioen en PSV zal AZ en Feyenoord nog voor zich weten.
Ik ben er idd ook bang voor. PSV gaat dit jaar echt een ruk seizoen tegemoet. Die kapitale misser mogen ze eigenlijk niet maken. Het gaat niet goed zo
 
Precies. Gewoon je kansen maken.

Aha, nog steeds de schuld van Van Bommel.

PSV speelde een uur echt prima, maar maakte de kansen niet. Twee belachelijke pingels in deze wedstrijd, maar PSV pakte het cadeautje niet uit.
Jij leest wat je wil lezen. Feit is dat PSV sinds die seizoenshelft niets meer weet te presteren, toch?
 
Zonde. Je moest er 2 of 3 maken voor de rust. Dan speel je dit gewoon uit. Zelfs met vermoeheid. Nou dat lukt helaas niet. Krijg je je enige tegen goal door zo een schijtpenalty. Gakpo kan er niets tot weinig aan doen.

Enorm balen en gefrustreerd. Maar toen ik zag dat kansen niet werden afgemaakt begon ik er voor te vrezen.
 
Als je na de eerste helft met 0-3 de kleedkamer ingaat kun je in de 2e helft op halve kracht de wedstrijd uitspelen.
Dat ze zich leeg moeten spelen om een 1-1 te redden kunnen ze zichzelf volledig aanrekenen.
Doen ze al jaren niet meer, stelletje egoïsten voorin
 
Het is gewoon waardeloos. Het begint al dat Malen het hele seizoen voor eigen succes gaat en dat Zahavi elke week denkt waarom speel je die niet.... Zahavi gaat ook voor eigen succes omdat hij niet scoort en zo maken we onze kansen niet af. Dan krijgen we een domme penalty tegen en kan niemand meer voetballen alles gaat lang. iedereen is vermoeid. Max is op aan het einde maar krijgt alle ballen op dat moment. 4 punten achter... wordt nog een lastig seizoen zo.
 
Zodra welke tegenstander dan ook wat druk gaat zetten is PSV nergens meer, helemaal niet als ze met een goal voorstaan aan het begin van de 2e helft ☹️
 
Wat heeft Rosario ook weer kansen ingeleid met z'n prutsballen, ongelofelijk dat dat een basisspeler bij PSV is.

Niet te hard roepen. Anders krijg je Rosario fans om je oren. Roep al meer dan een jaar dat die kerel een aanfluiting is met z'n ziekenhuis ballen, maar blijkbaar is juist hij de missing link op het middenveld volgens sommige mensen.

Hilarische wedstrijd weer. Eerste helft had je de wedstrijd op slot moeten gooien, doe je natuurlijk niet en dan speel je weer een voorspelbare tweede helft wedstrijd. Tegenstander komt, PSV valt als een kaartenhuis in en op basis van de tweede helft, had je ook makkelijk kunnen verliezen. Niemand was meer fit na 50 minuten.

Schmidt, Rosario en Zahavi. Deze drie mannen gaan nog voor veel problemen zorgen dit jaar. Leuk hoor een Gotze, Sangare etc in je team. Maar ik wil ook resultaten zien op het veld en die blijven simpelweg uit. Ook hilarisch dat die weer Mauro JR erin bracht die weer eens niks goeds doet. Godallemachtig zeg wat is die Mauro JR toch bizar slecht. Ik zie simpelweg 0 progressie onder Schmidt, en we zitten al bijna in december. Het enige wat ik zie is dat PSV als dwazen vol druk zetten in de eerste helft, om vervolgens naar adem te zoeken na 50 minuten zoals vandaag.

Triest, heel triest dat je van dit Twente niet kan winnen met een ouwe opa als Brama op het middenveld.

Cocu is nog vrij.
 
Ik vond het best een aardige wedstrijd. Je moet gewoon scoren. Dat is alles.

Enig idee waarom de VAR niet naar de penalty tegen keek?
 
Ik kan alleen maar hopen dat de meeste wedstrijden die nog volgen op tijdstippen plaatsvinden dat ik niet kan kijken, want als ik wel kan kijken doe ik het toch, en dat levert steevast ergenis op. Exit EL, exit kampioensaspiraties, en wie weet kan De Graafschap nog voor een stuntje zorgen, dan ben je nog voor het nieuwe jaar alweer klaar.
 
Helaas toch een PAOK wedstrijdje geworden (1e helft niks weggeven, 2e helft dikke kansen en goals tegen krijgen)

Madueke, Zahavi, Rosario, Schmidt scoren een dikke onvoldoende.
Schmidt heeft nog steeds niet door dat als je moe wordt dat je niet meer (half)druk moeten zetten, maar beter 10 minuten op de counter kunt spelen.
 
Ik vond het best een aardige wedstrijd. Je moet gewoon scoren. Dat is alles.

Enig idee waarom de VAR niet naar de penalty tegen keek?
Waarschijnlijk onder het motto ''je kan hem geven het is niet een 100% niet penalty''....
 
Ik denk eerder dat dit team moet leren slim terug te schakelen, dan dat er gebrek aan inzet is. In de tweede helft even paar balletjes breed, rustig blijven, doseren. Compact blijven.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan