FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waar zou het toch door komen dat PSV het nog geen enkele keer twee helften vol wist te houden? Mist wat psychologische begeleiding? Is de selectie niet fit genoeg? Roken ze allemaal een joint in de rust?
 
In plaats daarvan lijkt het erop dat we weer moeten tegenhouden en hopelijk, met de staart tussen de benen, nog met een puntje richting eindhoven gaan.

maar aan dat puntje hebben we eigenlijk niets.... betekent toch 2 punten verder achterop

mijn probleem met deze ploeg blijft dat de ‘winnaarsmentaliteit’ er niet in lijkt te zitten

ik hoop zo dat ik deze tweet de komende minuten om mijn oren krijg 😊
 
maar aan dat puntje hebben we eigenlijk niets.... betekent toch 2 punten verder achterop

mijn probleem met deze ploeg blijft dat de ‘winnaarsmentaliteit’ er niet in lijkt te zitten

ik hoop zo dat ik deze tweet de komende minuten om mijn oren krijg 😊

Wat zou het toch fijn zijn he, als de cynisten hier (zoals ik) eens glanshard ongelijk krijgen en gewoon ons ongelijk moeten toegeven. Echt, wat zou dat heerlijk zijn.
 
Ik weet niet hoe Van Bommel het destijds voor elkaar heeft gekregen, maar sinds zijn tweede seizoenshelft is alles als een kaartenhuis in elkaar gestort en lijkt PSV niet meer te beschikken over iets wat ervoor zorgt dat je 90 minuten lang met overtuiging kunt spelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan