FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee, die was onzinnig maar dat was nog een overtreding. Je snapt best wat ik bedoel toch met die pingel van Heracles, Vitesse en nu weer Twente. En nog wat dubieuze beslissingen op beslissende momenten. Lijkt PSV steeds te overkomen op momenten dat het tegenzit. Tegen ADO kan het geen kwaad en dan gebeurt het niet. Typisch.
de twee wedstrijden waar we tot nu toe punten lieten liggen was de arbitrage niet onomstreden, dat klopt. Maar we mogen zelf ook wel eens wat scherper worden, rendement van de kansen is gewoon ruk.
 
de twee wedstrijden waar we tot nu toe punten lieten liggen was de arbitrage niet onomstreden, dat klopt. Maar we mogen zelf ook wel eens wat scherper worden, rendement van de kansen is gewoon ruk.
Inderdaad. 1e helft 11 schoten, waarvan 5 op doel en maar 1 doelpunt
 
Titel gaat niet lukken dit jaar. Wanneer we donderdag niet winnen is het Europese avontuur ook voorbij. Wellicht de beker dan?
 
en dan moet je het weer van de laatste paar minuten hebben. Wat een aanfluiting wederom.
 
Doodvermoeiend is het. Je weet gewoon al wanneer Madueke zo'n kans in de opening mist dat je weer zo'n pot gaat krijgen met 800 kansen en vervolgens niks afmaken. Iedere fucking keer is het hetzelfde gewoon. En dat is het grote verschil met die stomme klup, die rammen die bal wel gewoon in dat net
 
Dat begrijp ik wel. Maar zo wordt het m.i. een excuus. Wij spelen ruk. Scoren moeizaam (door eigen toedoen) dus wijzen we naar de var. Daar ga ik niet in mee..
Eens. Als je al die kansen niet benut, moet je niet wijzen naar de ene onterechte mogelijkheid die de tegenstander wél benut.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan