Wedstrijdchat Jong PSV

Talent wordt ook beter als het omgeven is door kwaliteit. Ik heb er nooit zo'n probleem mee als er wat korte termijn oplossingen gevonden worden voor Jong PSV, mits ze van hogere kwaliteit zijn.
Juist voor zo’n team moet je geen korte termijn oplossingen willen. Waarom zou je? Omdat je hoger wil eindigen? Dat heeft toch geen nut. Zo’n elftal moet als het goed is twee groepen hebben om ze verder te brengen: 1. De groep die bij PSV1 niet aan voetballen toe komt of geblesseerd is geweest en 2. De groep wat meer getalenteerde jongens die via deze weg de lijn omhoog moeten zetten. De korte termijn oplossingen passen daar dan ook niet tussen. Dit soort jongens ontwikkelen zich hier een jaartje en zijn daarna weer weg. Wie heeft daar voordeel aan? Iig niet PSV tenzij we twee plekken hoger eindigen als een voordeel zien....
 
Juist voor zo’n team moet je geen korte termijn oplossingen willen. Waarom zou je? Omdat je hoger wil eindigen? Dat heeft toch geen nut. Zo’n elftal moet als het goed is twee groepen hebben om ze verder te brengen: 1. De groep die bij PSV1 niet aan voetballen toe komt of geblesseerd is geweest en 2. De groep wat meer getalenteerde jongens die via deze weg de lijn omhoog moeten zetten. De korte termijn oplossingen passen daar dan ook niet tussen. Dit soort jongens ontwikkelen zich hier een jaartje en zijn daarna weer weg. Wie heeft daar voordeel aan? Iig niet PSV tenzij we twee plekken hoger eindigen als een voordeel zien....
Stel dat je twee goede vleugelspitsen hebt. Dan wil je daar een goed spits tussen hebben. Daar leren ze nl meer van dan van een speler die niks kan. 1 jr huren is wat mij beter een optie om andere spelers op een hoger plan te krijgen.
 
Stel dat je twee goede vleugelspitsen hebt. Dan wil je daar een goed spits tussen hebben. Daar leren ze nl meer van dan van een speler die niks kan. 1 jr huren is wat mij beter een optie om andere spelers op een hoger plan te krijgen.
Klopt dat kan een reden zijn. Maar dat vind ik echt zo uitzonderlijk dat het voor mij het beleid van de korte termijn oplossingen niet kan verklaren.
 
Maar is een wedstrijdje van Jong Psv meepakken om te kijken hoe Delanghe, Sambo, Kjolo, Oppegard & Saibari het doen. Moet zeggen dat Jeremy Antonisse het ook erg leuk doet voor een jongen van 18
 
0-2 Eagles. 1 kans en 1 blunder Luis felipe....2 goals. Jong PSV al een stapel kansen gehad, maar niet gescoord. Oppegard, Kjolo en Antonisse vallen me wel op.
 
Dos Santos wordt gespaard, onderbreekt op niet nette wijze een opstomende PSVer maar ontsnapt aan een 2e gele kaart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan