Amerika

Ik kan hier dus echt niet om lachen. Je komt zo'n man interviewen, die man heeft een hobby en je enige doel is om hem voor lul te zetten.
En het resultaat is niet dat hij hem voor lul zet, maar van hem een internetheld maakt.

Ik kan echt zo hard lachen om zijn enthousiaste 'MAND!' :ROFL:

Verder blijft Maxim Hartman gewoon een eikel natuurlijk.
 
En het resultaat is niet dat hij hem voor lul zet, maar van hem een internetheld maakt.

Ik kan echt zo hard lachen om zijn enthousiaste 'MAND!' :ROFL:

Verder blijft Maxim Hartman gewoon een eikel natuurlijk.
Onzekere vent met een grote muil en een klein hartje vermoed ik.

Overigens wel een jeugdheld omdat hij de ene helft van Rembo en Rembo was.


 
Zonder te kijken weet ik nog dat t n mandje van makkumer aardewerk was, van de fabriek tichelaar. Dus op zich is zijn verhaal er wel door blijven hangen.

Inderdaad ja, wat dat betreft de bekendste mand van Nederland. Maar snap Vedette ook wel, afzeiktv dekt de lading aardig.

En het resultaat is niet dat hij hem voor lul zet, maar van hem een internetheld maakt.

Ik kan echt zo hard lachen om zijn enthousiaste 'MAND!' :ROFL:

Verder blijft Maxim Hartman gewoon een eikel natuurlijk.

ik dacht.. waar heeft hij het nou weer over.
Maar dank Teamspirit voor het filmpje.
Check :S:

Maar inderdaad, het blijft afzeiktv en Hartman blijft een eikel.

Toch best grappig wel...:CENSORED:

De uitkomst is mooi, de intentie heb ik moeite mee. Dat is een goede samenvatting.

En Maxim Hartman blijft een eikel.
 
Excusez-moi, es tut mir leid.
Ik zag een blauwe avatar onder een post van teamspirit, en een brainwave vertelde me dat die post ook van hem was :oops:
Rechtgezet(Y)

Dat je het niet met me eens bent ok dat wil ik nog wel door de vingers zien, maar ook nog mijn naam misbruiken :maniac: :xp:
 

Trump verlaat G20 voortijdig en gaat golfen​

link

De uittredende Amerikaanse president Donald Trump heeft de virtuele top van de G20 zaterdag voortijdig verlaten en is naar zijn golfclub in de staat Virginia gereden. Na minder dan twee uur overleg via videoconferentie hield Trump het voor bekeken.

Tja ... Het is zijn laatste. :bye::fy:
 
Van de 21 rechtszaken die door de Trump-campagne en de Republikeinse ambtenaren zijn ingediend, is er volgens een nieuw rapport van Business Insider sinds de verkiezingsdag op 3 november een totaal van nul gewonnen.
 
Van de 21 rechtszaken die door de Trump-campagne en de Republikeinse ambtenaren zijn ingediend, is er volgens een nieuw rapport van Business Insider sinds de verkiezingsdag op 3 november een totaal van nul gewonnen.
Een beetje dezelfde score als Zoet met penalties stoppen 😄
 
Van de 21 rechtszaken die door de Trump-campagne en de Republikeinse ambtenaren zijn ingediend, is er volgens een nieuw rapport van Business Insider sinds de verkiezingsdag op 3 november een totaal van nul gewonnen.
Trump zal dit wel weer framen als schuld van de democraten..
 
Kan iemand die verwarde man opsluiten, zeggen dat bepaalde democraten onthoofd moeten worden is wat mij betreft best wel een paar beetjes over de grens.

Ach, hij zal wel zeggen dat hij verkeerd wordt begrepen, en dat alles verkeerd wordt weergegeven. Een Baudetje.
Ondertussen wordt de aanhang lekker opgezweept door dit soort uitspraken.
 
Ach, hij zal wel zeggen dat hij verkeerd wordt begrepen, en dat alles verkeerd wordt weergegeven. Een Baudetje.
Ondertussen wordt de aanhang lekker opgezweept door dit soort uitspraken.
T zal wel figuurlijk of filosofisch zijn ja. En ondertussen hebben wij hier onze eigen volksmenner, waar t overigens aardig onrustig is binnen de partij aangaande t rechtse gedachtengoed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan