FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voetballende ploeg waar je idd kansen krijgt maar ook een paar spelers die onze verdedigers zomaar te kijk gaan zetten. Max kan niet verdedigen en de kleine Beckenbauer verdedigt als een Fje. Hopelijk speelt die Fein iig niet op het middenveld....

Je vergeet Sangaré nog ;)
 
Weer 16:45, wat een vreselijke tijd.
Breekt hier echt vervelend in in het gezinsritme, jongste net te jong om goed voor de tv te eten dus na de 1e helft eten we en is t afwachten hoeveel ik van de 2e helft mee krijg.
 
Je kunt toch om half 7 eten?
Ik snap hem wel! Ik zit met een vrouw en 2 dochters in huis, en die geven geen zak om voetbal. Ik delf dus onderspit als het daarom gaat, en daarom zeg ik; 16.45 is een klote tijd! Ook in de tijd(lijkt een eeuwigheid geleden) dat we het stadion in mochten. Dat betekende om 14.45 thuis vertrekken en om 19.45 thuis zijn, waar moet je dan eten? Ja daar zitten knagen aan een lauwe kroket....maar dat is niet mijn ding
 
Als ze op mij leek zou dat geen probleem zijn, echter lijkt ze op de moeder en wordt ze strontchagrijnig als ze te weinig eet.
Dan is de oplossing dat jij nog chagrijniger gaat doen als je geen PSV kunt kijken. Dan leren ze het wel af...
 
Ik snap hem wel! Ik zit met een vrouw en 2 dochters in huis, en die geven geen zak om voetbal. Ik delf dus onderspit als het daarom gaat, en daarom zeg ik; 16.45 is een klote tijd! Ook in de tijd(lijkt een eeuwigheid geleden) dat we het stadion in mochten. Dat betekende om 14.45 thuis vertrekken en om 19.45 thuis zijn, waar moet je dan eten? Ja daar zitten knagen aan een lauwe kroket....maar dat is niet mijn ding
Ik heb n vrouw die wel om voetbal geeft, gaat ook af en toe mee naar t stadion.
Dan is de oplossing dat jij nog chagrijniger gaat doen als je geen PSV kunt kijken. Dan leren ze het wel af...
En dan nog vinden we t vreemd dat relaties kapot gaan ;)
 
Iedereen erbij toch? Top.

Mvogo

Dumfries - Teze - Boscagli - Max
Gotze - Sangare - Rosario - Gakpo
Zahavi - Malen

Dit zal hem wel worden. Gaat nu wel eens tijd worden om een lastige uitwedstrijd te winnen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan