PSV Nieuws Algemeen

Dat hebben alle (top) keepers. Zelfs ik die op recreantenniveau nog wel eens een keer op doel moest staan. Je baalt toch als je goals tegenkrijgt, ookal win je de pot. Laat staan op zijn niveau.

Goede eigenschap voor een keeper in ieder geval
Dat had ik als spits als we met 5-0 wonnen en ik niet had gescoord.

Kwam nogal eens voor overigens. 😁
 

PSV roept dief van shirt bij herdenkingsplek Harry van Raaij op om zich te melden​

link

PSV is op zijn zachtst gezegd zeer onaangenaam verrast over een situatie die zich afgelopen week heeft voorgedaan bij het herdenkingsplekje voor oud-voorzitter Harry van Raaij bij het Philips Stadion. Een shirt dat daar hing is maandagavond rond 21.00 weggenomen door een onbevoegde. Die daad is vastgelegd op camerabeelden.

:mad:
 

Goed keuze wat mij betreft!
Zie zelf het nut nooit in van trainen in een zuidelijk warmer land, terwijl je daarna gewoon weer terug komt in een koud Nederland. En dit jaar is corona ook een tweede goede reden om op de Herdgang te blijven.
Bij veel mensen komt ook wat ontspanning bij een lekker zonnetje. Daarbij is zuidelijke landen perfecte trainingsomstandigheden: geen regen, storm, hagel. Dat kan in Nederland wel. Dus ik snap het wel.

Maar dit jaar is alles anders en is de beslissing om thuis te blijven goed.
 
Gelukkig dat Qatar niet meer op de agenda staat, dan weten we van te voren al dat de tweede seizoenshelft niks wordt.
 

Wat zijn we toch een mooie club.
Mooi ja, kosten zijn gering €2,50. Kan mij voorstellen dat d'r best wat mensen zijn die wel behoefte hebben aan een dergelijk ritueel.
 
In een groot interview met VI ( samen met de andere AD’s van de top 4) zegt Gerbrands dat PSV aankomende zomer gedwongen is om spelers te verkopen. Anders belanden we in de rode cijfers.
 
In een groot interview met VI ( samen met de andere AD’s van de top 4) zegt Gerbrands dat PSV aankomende zomer gedwongen is om spelers te verkopen. Anders belanden we in de rode cijfers.
Maar moeten we verkopen of moeten we een klapper hebben, dat is nog al een verschil, maar zorgelijk is het wel. Mooi dat ze langer in de EL in de picture staan, maar eigenlijk wil ik er geen een kwijt na dit seizoen :sad:
 
In een groot interview met VI ( samen met de andere AD’s van de top 4) zegt Gerbrands dat PSV aankomende zomer gedwongen is om spelers te verkopen. Anders belanden we in de rode cijfers.
Is dat nieuws of zouden we zonder de transfers van afgelopen jaren al vaker rode cijfers geschreven hebben?
 
Maar moeten we verkopen of moeten we een klapper hebben, dat is nog al een verschil, maar zorgelijk is het wel. Mooi dat ze langer in de EL in de picture staan, maar eigenlijk wil ik er geen een kwijt na dit seizoen :sad:
Ook niet “Harry, hol mal den Wagen”?
 
Tja, ik kijk naar verkoopwaarde, Bruma, Luckassen, Doan mogen best weg, maar is dat afdoende, hoe groot is het gat. En hoeveel dekt het evt. bereiken van de CL af.
Ik denk dat het wel meevalt met dat gat, ze moeten even afwachten wat de sponsoren en ssc houders volgend seizoen doen. Haken er af of komen er juist bij? Kunnen er weer supporters naar het stadion? Haal je cl? Allemaal factoren! Maar Idd je rommel verkopen (en zeker de namen die jij noemt) kan al goed zijn voor 20-25 miljoen,als je er Baumi, guti, Jorrit, en piroe bij doet
 
Terug
Bovenaan Onderaan