Amerika

Ik volg CNN en Fox allebei al een poosje op de voet en ik heb dezelfde conclusies als jij. Ja, duidelijk een andere kijk maar ondanks dat in de kern wel dezelfde boodschap rondom de verkiezingen. Waarschijnlijk ook de reden waarom Trump, zoals Jaufe al betoogde, inmiddels Fox ook als fake news bestempelt.
Waarbij je tijdens deze verkiezingsklucht wel kunt aantekenen dat 'pro-Biden' betekent dat je toch een stuk objectiever naar de realiteit kijkt.

En sowieso: "Facts have a liberal bias" :giggle:
 
Laatst bewerkt:
EnNazYGUwAI4wYk


Als je uit 1 batch post-stemmen 96% haalt.. Dat is wel een beetje Putin style verdacht lijkt mij :unsure: Op een aantal van 150k bijna helemaal


Ik snap niet dat je nog twijfelt aan de uitslag van deze verkiezing.

Ten eerste, bij elke stembureau waren evenveel Democratische als Republiekeinse waarnemers. Dit is bevestigd door zowel Democratische als Republiekeinse mensen die over die stembureaus gaan.

Ten tweede is poststemmen geheel veilig. Het is niet dat je zomaar een briefje je met je keuze opstuurd. Nee, daar zit een hele procedure achter. En toch kan er inderdaad fraude gepleegd worden, maar dat is zeer zeldzaam volgens verschillende onderzoeken. Tussen 2000 en 2012, maar 2000 gevallen, terwijl er miljarden keren werd gestemd.

Aangezien de verschillen in de spannede staten veel groter is dan duizend, is het heel onwaarschijnlijk dat fraude invloed heeft gehad op de verkiezingen.

Ten derde, als je kijkt naar de kaart zijn er geen onlogische dingen gebeurd. De Democraten hebben in totaal meer stemmen dan de Republiekeinen, dat was 4 jaar geleden ook al zo, alleen nu is er veel meer gestemd, omdat deze verkiezingen als belangrijk werden gezien door corona. Daardoor hebben de Republiekeinen ook meer stemmen dan ooit gehaald. Ook deden er geen kleine partijen mee, die bij de vorige verkiezing vooral voor de Democraten nadelig waren. Als je dan kijkt per county zie je ook de logische dingen. Steden meer Democratisch, platteland meer Republiekeins. Per county komen ook marges van 80% tot 90% voor, bij beide kampen.
 
Ik snap niet dat je nog twijfelt aan de uitslag van deze verkiezing.

Ten eerste, bij elke stembureau waren evenveel Democratische als Republiekeinse waarnemers. Dit is bevestigd door zowel Democratische als Republiekeinse mensen die over die stembureaus gaan.

Ten tweede is poststemmen geheel veilig. Het is niet dat je zomaar een briefje je met je keuze opstuurd. Nee, daar zit een hele procedure achter. En toch kan er inderdaad fraude gepleegd worden, maar dat is zeer zeldzaam volgens verschillende onderzoeken. Tussen 2000 en 2012, maar 2000 gevallen, terwijl er miljarden keren werd gestemd.

Aangezien de verschillen in de spannede staten veel groter is dan duizend, is het heel onwaarschijnlijk dat fraude invloed heeft gehad op de verkiezingen.

Ten derde, als je kijkt naar de kaart zijn er geen onlogische dingen gebeurd. De Democraten hebben in totaal meer stemmen dan de Republiekeinen, dat was 4 jaar geleden ook al zo, alleen nu is er veel meer gestemd, omdat deze verkiezingen als belangrijk werden gezien door corona. Daardoor hebben de Republiekeinen ook meer stemmen dan ooit gehaald. Ook deden er geen kleine partijen mee, die bij de vorige verkiezing vooral voor de Democraten nadelig waren. Als je dan kijkt per county zie je ook de logische dingen. Steden meer Democratisch, platteland meer Republiekeins. Per county komen ook marges van 80% tot 90% voor, bij beide kampen.
Er is ook geen zinnig mens die eraan twijfelt, hoor. Ook de Republikeinen weten dit allemaal maar al te goed, maar ze moeten het nu eenmaal hebben van verkiezingsmanipulatie en complottheorieen. Als ze het op de democratie laten aankomen, zijn ze al decennialang kansloos.
 
Ik snap niet dat je nog twijfelt aan de uitslag van deze verkiezing.

Ten eerste, bij elke stembureau waren evenveel Democratische als Republiekeinse waarnemers. Dit is bevestigd door zowel Democratische als Republiekeinse mensen die over die stembureaus gaan.

Ten tweede is poststemmen geheel veilig. Het is niet dat je zomaar een briefje je met je keuze opstuurd. Nee, daar zit een hele procedure achter. En toch kan er inderdaad fraude gepleegd worden, maar dat is zeer zeldzaam volgens verschillende onderzoeken. Tussen 2000 en 2012, maar 2000 gevallen, terwijl er miljarden keren werd gestemd.

Aangezien de verschillen in de spannede staten veel groter is dan duizend, is het heel onwaarschijnlijk dat fraude invloed heeft gehad op de verkiezingen.

Ten derde, als je kijkt naar de kaart zijn er geen onlogische dingen gebeurd. De Democraten hebben in totaal meer stemmen dan de Republiekeinen, dat was 4 jaar geleden ook al zo, alleen nu is er veel meer gestemd, omdat deze verkiezingen als belangrijk werden gezien door corona. Daardoor hebben de Republiekeinen ook meer stemmen dan ooit gehaald. Ook deden er geen kleine partijen mee, die bij de vorige verkiezing vooral voor de Democraten nadelig waren. Als je dan kijkt per county zie je ook de logische dingen. Steden meer Democratisch, platteland meer Republiekeins. Per county komen ook marges van 80% tot 90% voor, bij beide kampen.
Ja. Ga jij ff logisch zitten doen. Erg on-Amerikaans!
Ik heb me er al lang bij neergelegd, maar toch die 0,6% hoop op een wonder wakkert soms aan :lmao:
Ik ben ff vergeten waarom jij in winst van Trump voordeel ziet.
 
Zonder te kijken weet ik nog dat t n mandje van makkumer aardewerk was, van de fabriek tichelaar. Dus op zich is zijn verhaal er wel door blijven hangen.
Inderdaad ja, wat dat betreft de bekendste mand van Nederland. Maar snap Vedette ook wel, afzeiktv dekt de lading aardig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan