FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
vOCmveO.jpg


77401_fullimage_ae_pre-match_014-fc-twente---psv_20-21.gif
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Een wedstrijd waar ik al een tijdje "tegenop" kijk, dat Ajax van het Oosten is namelijk verdomd goed bezig met al die huurlingen. Ik ben echt blij als we deze winnend afsluiten, zal wel een boost geven. Ook met het oog op volgende week donderdag!
 
Een wedstrijd waar ik al een tijdje "tegenop" kijk, dat Ajax van het Oosten is namelijk verdomd goed bezig met al die huurlingen. Ik ben echt blij als we deze winnend afsluiten, zal wel een boost geven. Ook met het oog op volgende week donderdag!
En terecht dat je er tegenop kijkt, want ik kan 'm namelijk niet zien. De 2 wedstrijden in de eredivisie die ik niet heb kunnen zien waren toevallig tegen Heracles en Vitesse.
 
En terecht dat je er tegenop kijkt, want ik kan 'm namelijk niet zien. De 2 wedstrijden in de eredivisie die ik niet heb kunnen zien waren toevallig tegen Heracles en Vitesse.
Dan zorg je maar dat je een smartphone bij de hand hebt met een goede internet bundel! ;)
 
Moeilijke wedstrijd, maar gelukkig hebben we nu weer een normale spelersgroep. Ik verwacht een 1-3 overwinning.
 

''Dumfries denkt dat PSV gaat winnen, ik spreek hem zondag wel''​


Joël Drommel is blij dat hij weer terug is bij FC Twente, ondanks het feit dat hij genoten heeft van zijn tijd bij het Nederlands elftal. De goalie vond ook buiten het veld zijn draai, in gesprekken met Tim Krul.

"Die gesprekken met Tim waren echt mooie momenten. Hij vertelde dat hij veel van zichzelf in mij herkende als jonge keeper: dat springen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan. Dat jeugdige enthousiasme zeg maar", aldus Drommel in Tubantia.

De realiteit wacht op niemand: vrijdag en zaterdag moet Drommel trainen met FC Twente, zondag komt PSV naar Enschede. "Daar heb ik enorm veel zin in, niemand hoeft te denken dat ik zwevend binnenkom. Zondag PSV-thuis, hoe mooi wil je het hebben? Denzel Dumfries dolde er deze week al over. Hij is ervan overtuigd dat ze gaan winnen. Ik spreek hem zondag wel, haha."


Goed dat die nu eindelijk weet dat je als keeper wel soms moet duiken.. :speechless:
 
Ik zie het wel zonnig in eerlijk gezegd. Twente is een voetballende ploeg, dus is er wat meer ruimte voor Mario en gakpo om de spitsen te bedienen. Ik zeg 0-2
 
Ben je daar ook jur1913? Succes dan met de bak shit die over je uitgestort wordt.
Haha heerlijk he. Voorheen reageerde ik daar nog heel veel, maar ben steeds meer hierheen gedreven naarmate de sfeer daar vervelender werd en normale discussies niet meer mogelijk waren omdat ik bijvoorbeeld niets meer over Ajax kon zeggen zonder dat er mensen je mening af doen met "Ja maar jij bent voor PSV dus wat je zegt klopt niet". Triest volk af en toe
 
Ik zie het wel zonnig in eerlijk gezegd. Twente is een voetballende ploeg, dus is er wat meer ruimte voor Mario en gakpo om de spitsen te bedienen. Ik zeg 0-2
Voetballende ploeg waar je idd kansen krijgt maar ook een paar spelers die onze verdedigers zomaar te kijk gaan zetten. Max kan niet verdedigen en de kleine Beckenbauer verdedigt als een Fje. Hopelijk speelt die Fein iig niet op het middenveld....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan