Spreuk van de dag

Ha ha, 1016 dagen, en hun geweldige record is gebroken...Misschien krijgen ze wel een papieren stier bij hun huldiging van de KNJB...:CHEER::BALL::clap2:
 
Ha ha, 1016 dagen, en hun geweldige record is gebroken...Misschien krijgen ze wel een papieren stier bij hun huldiging van de KNJB...:CHEER::BALL::clap2:

Ze gaan hun record in ieder geval evenaren. Nu al 1002 dagen niet bovenaan. PSV inhalen kan pas na twee keer puntverlies van PSV. Hun eerste wedstrijd daarna is over 14 dagen...
 
Nou IPF gezien de laatste posts was jouw spreuk zo slecht nog niet ?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
We think too much and feel too little. More than machinery we need humanity, moren than cleverness, we need kindness and gentleness. Without these qualities life will be violent and will be lost.

Charlie Chaplin
 
Prik een rijgnaald in de ander en een klein naaldje in jezelf.
Dat zeggen de Perzen als iemand geen empathie toont.
P.s. Hoop dat de betekenis over komt.
 
Prik een rijgnaald in de ander en een klein naaldje in jezelf.
Dat zeggen de Perzen als iemand geen empathie toont.
P.s. Hoop dat de betekenis over komt.

Ik snap het helemaal. Ik prik iemand anders met mijn rijgnaald en breng bij mezelf ook een klein speeltje naar binnen. Thanks voor de tip. Dat geeft dan meer genot voor mij ook, dunkt me?

Fijn dat jullie zo'n vrije samenleving hebben!
 
Ik snap het helemaal. Ik prik iemand anders met mijn rijgnaald en breng bij mezelf ook een klein speeltje naar binnen. Thanks voor de tip. Dat geeft dan meer genot voor mij ook, dunkt me?

Fijn dat jullie zo'n vrije samenleving hebben!

Zorg dat je vrouw/vriendin dat gezegde niet te lezen/horen krijgt, voordat ze dr rubberen rijgnaald in jou prikt 😱
 
Ik snap het helemaal. Ik prik iemand anders met mijn rijgnaald en breng bij mezelf ook een klein speeltje naar binnen. Thanks voor de tip. Dat geeft dan meer genot voor mij ook, dunkt me?

Fijn dat jullie zo'n vrije samenleving hebben!
Het doel was om dit topic een nieuw leven in te blazen. Gelukt! En dat jij dan vervolgens nog meer kwaliteit toevoegt aan mijn post is alleen maar mooi meegenomen.
 
124983900_1347018768970950_8712388186835309485_n.jpg
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan