FC Utrecht

Utrechtse spraakverwarring.

Paar fans met een zwaar Utrechts accent zeiden tegen Wes "wij willen dat je je rentree komt maken" en hij verstond "wij willen wel je entrecote maken". De lucht is inmiddels geklaard; dit weekend gaan ze alsnog gezellig BBQ'en.
Wes heeft gereageerd dat hij er over na gaat denken. Nogmaals ik weet niet hoe serieus dit is.
 
Ik kan me ook niet voorstellen dat Sneijder nu nog van toegevoegde waarde is op het veld. Denk niet dat hij dit gaat doen.
 
Het gerucht gaat dat Sneijder nu bij Fc Utrecht zn rentree gaat maken ala Robben. Het zou wat zijn haha.
Moeten er wel wat pondjes af
Je schreef kuubjes verkeerd.

(Al begrijp ik ook wel heel goed dat hij het er lekker van neemt (heeft genomen) na zoveel jaar geleefd te hebben als een voetbalmonnik.)
 
Je schreef kuubjes verkeerd.

(Al begrijp ik ook wel heel goed dat hij het er lekker van neemt (heeft genomen) na zoveel jaar geleefd te hebben als een voetbalmonnik.)

En als je als sporter gewend bent veel calorietjes binnen te halen, is het voor sommigen ook een lastige omschakeling lijkt me. Of hebben voetballers daar niet zo'n last van?
 
Je weet het nooit, als van Ginkel niet doorgaat...

Sneijder bij PSV is in dat geval de kers op de taart.

Ach, het is waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar ik was altijd wel gecharmeerd van Sneijder in zijn piekjaren. Hele nuttige voetballer die regelmatig een doelpunt meepikt. Maar nee, ik denk niet dat dat scenario heel realistisch is bij een terugkeer in het voetbal. Dan heeft hij inderdaad meer kans van slagen bij een club als Utrecht waar de lat lager ligt.
 
Sneijder bij PSV is in dat geval de kers op de taart.

Ach, het is waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar ik was altijd wel gecharmeerd van Sneijder in zijn piekjaren. Hele nuttige voetballer die regelmatig een doelpunt meepikt. Maar nee, ik denk niet dat dat scenario heel realistisch is bij een terugkeer in het voetbal. Dan heeft hij inderdaad meer kans van slagen bij een club als Utrecht waar de lat lager ligt.

Sneijder was rond 2010 de absolute top. Dat hij niet lang daarna in Turkije ging voetballen was het begin van het einde.
Van Gaal moest hem al prikkelen en motiveren om het WK van 2014 fit en goed te krijgen.

Ik denk dat in dit geval Sneijder niet serieus is, maar vooral zijn vete met de ajaxfans nog wat wil verergeren.
 
Ik denk dat in dit geval Sneijder niet serieus is, maar vooral zijn vete met de ajaxfans nog wat wil verergeren.

Ja, dat was wel vreemd. Waarom zou je je voormalige achterban zo van je willen vervreemden. De timing was al helemaal raar. (vlak voor de lancering van z'n boek. Red.)
 
Van den Brom naar KRC Genk. Toch wel fijn voor Marc, hoeft hij zelf een keer geen interesse te tonen in een speler/trainer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan