PSV - Granada CF | Donderdag 22 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik lees hierboven en in meer posts over een systeemwissel. Die was er helemaal niet. Max ging een linie naar voren en Viergever linksback. Balen dat er geen goede 2e linksback in de selectie zit. Maar het was geen gekke gedachte van Schmidt. In de eerste helft kwam al het gevaar van die rechtsback. Die kon Max nu mooi opvangen.

AZ miste 1 basisspeler. PSV 4, wel een verschil.

Kan hier ineens niks onder zetten. Maar Viergever lijkt mij deze nederlaag niet te verwijten?
Ja en die aanpak heeft zeker gewekt 😂
Een elftal dat al gehavend is, ga je niet nog eens eigenhandig in de war gooien door de linksback op het middenveld te zetten... Max deed niets goed op het middenveld en Viergever gaat de wedstrijd niet voor je winnen noch de overwinning met gogme en slimheid vasthouden. Schmid is zelf mede schuldig aan deze nederlaag. Gewoon het simpel houden als trainer. Dat vragen we aan de spelers ook als het tegen zit...
 
Ligt ook aan Viergever want die kan er echt helemaal niks van

Het was gans het elftal dat plots aan het zwabberen ging en zoals al gezegd liet de trainer maar betijen .
Heb geen al te hoge pet op van hem vrees dat zijn "pressing" systeem totaal niet gaat aanslaan met deze spelers (te veel lopen te weinig voetbal ).
 
Ja en die aanpak heeft zeker gewekt 😂
Een elftal dat al gehavend is, ga je niet nog eens eigenhandig in de war gooien door de linksback op het middenveld te zetten... Max deed niets goed op het middenveld en Viergever gaat de wedstrijd niet voor je winnen noch de overwinning met gogme en slimheid vasthouden. Schmid is zelf mede schuldig aan deze nederlaag. Gewoon het simpel houden als trainer. Dat vragen we aan de spelers ook als het tegen zit...
Oliedomme zet inderdaad. Vooralsnog heeft hij nog niks van de verwachtingen qua spel waar kunnen maken. Je kunt er allerlei excuses bijhalen, maar geen van de excuses praten goed wat PSV vanavond heeft vertoond. Een beschamende wanprestatie was het, van hetzelfde niveau als het debacle tegen FC Oliesjeik.
 
Ach ja. Er zijn 2 spelers langdurig geblesseerd, 4 andere door Corona niet inzetbaar. Veel meer is er niet aan de hand.
 
Net de wedstrijd nog gekeken. Eerste helft moeizaam met goede momenten. Tweede helft dramatisch weer.. onbegrijpelijke wissel, snap dat Götze eruit moest maar dit werkte niet en had na 10 min al gecorrigeerd moeten worden. Tweede helft was gewoon chaos.
die scheids was ook vreselijk.. trapte in alles wat de Spanjaarden deden.
 
Zo.. het was me in eerste instantie niet opgevallen, maar hij duikt gewoon weg!:FP:
Blijft ie rechtop staan, dan was het 1-1 gebleven dat moment o.O
Dat is het "verdedigen" van PSV. Achteruit lopen en laat maar gewoon schieten. Wat maakt het uit. :zien: :speechless:

Dit is overigens wat Theo Janssen zei bij RTL 7:
"Ze lopen bij PSV allemaal achteruit. Moet je die Baumgartl zien. Als hij gewoon blijft staan wordt hij in z'n gezicht geschoten en is er niets aan de hand. Je moet als verdediger als een vent staan en die bal vol op je harses laten schieten. Hij duikt zelfs weg."
 
Laatst bewerkt:
Zo.. het was me in eerste instantie niet opgevallen, maar hij duikt gewoon weg!:FP:
Blijft ie rechtop staan, dan was het 1-1 gebleven dat moment o.O

Laat ik ook zachtjes constateren dat daar na die vreemde sliding van Mo wel erg veel ruimte lag - in de zone waar normaliter een speler opereert die hier op weinig waardering kan rekenen.
 
Helaas(of gelukkig?) de wedstrijd niet kunnen zien. Toch had ik dit wel verwacht, ik zei in het begin van deze week al dat granada echt wel een goede ploeg is die psv niet ligt. Helaas komt dat dan ook uit. Maar geen man overboord, teveel afwezigen en ook nog wat nieuwe mannen die ingepast moeten worden. We hebben tijd nodig die we niet hebben. Ik begin ook het idee te krijgen dat je nu beter uit dan thuis kunt spelen zo zonder publiek!
 
Helaas(of gelukkig?) de wedstrijd niet kunnen zien. Toch had ik dit wel verwacht, ik zei in het begin van deze week al dat granada echt wel een goede ploeg is die psv niet ligt. Helaas komt dat dan ook uit. Maar geen man overboord, teveel afwezigen en ook nog wat nieuwe mannen die ingepast moeten worden. We hebben tijd nodig die we niet hebben. Ik begin ook het idee te krijgen dat je nu beter uit dan thuis kunt spelen zo zonder publiek!
Het verhaal van de wedstrijd was niet dat Granada zo'n goede ploeg was. Het verhaal was dat Roger Schmidt in de rust een onbegrijpelijke verandering doorvoerde (Viergever voor Gotze) waardoor PSV opeens dramatisch ging spelen.
 
Het verhaal van de wedstrijd was niet dat Granada zo'n goede ploeg was. Het verhaal was dat Roger Schmidt in de rust een onbegrijpelijke verandering doorvoerde (Viergever voor Gotze) waardoor PSV opeens dramatisch ging spelen.
Oke, maar wat ik lees is dat psv in de eerste helft ook een paar keer goed is weggekomen? Ik wil niet mijn gelijk halen hoor, nogmaals niets van de pot kunnen zien...
 
Oke, maar wat ik lees is dat psv in de eerste helft ook een paar keer goed is weggekomen? Ik wil niet mijn gelijk halen hoor, nogmaals niets van de pot kunnen zien...
Jawel hoor, dat klopt maar gezien het aantal spelers dat mist speelde PSV heel behoorlijk in de eerste helft. Ook verdedigend. Het was niet top maar het was goed genoeg.
 
Wat is Baumgartl toch slecht bij die tweede goal...
Niet best nee, maar Hendrix staat daar ook alleen maar ruimte te maken voor dat schot ipv die man aan te pakken. Evenals overigens het eerste doelpunt toen Hendrix ook zijn man liet lopen. Verdedigend is PSV gewoon zeer zwak eigenlijk. Alleen Teze voldoet en Dumfries als hij in vorm is. Max idem dito maar die moet het meer hebben van zijn aanvallende intenties en Boscagli van zijn pass. Baumgartl en Viergever moeten zsm getransfereerd worden naar de bank.
 
Ja en die aanpak heeft zeker gewekt 😂
Een elftal dat al gehavend is, ga je niet nog eens eigenhandig in de war gooien door de linksback op het middenveld te zetten... Max deed niets goed op het middenveld en Viergever gaat de wedstrijd niet voor je winnen noch de overwinning met gogme en slimheid vasthouden. Schmid is zelf mede schuldig aan deze nederlaag. Gewoon het simpel houden als trainer. Dat vragen we aan de spelers ook als het tegen zit...

Laat Viergever maar gewoon backup zijn van de LCV en nooit op LB. Mauro heeft in de voorbereiding op LB gestaan. Zet hem daar neer en Madueke in de spits.
 
Helaas(of gelukkig?) de wedstrijd niet kunnen zien. Toch had ik dit wel verwacht, ik zei in het begin van deze week al dat granada echt wel een goede ploeg is die psv niet ligt. Helaas komt dat dan ook uit. Maar geen man overboord, teveel afwezigen en ook nog wat nieuwe mannen die ingepast moeten worden. We hebben tijd nodig die we niet hebben. Ik begin ook het idee te krijgen dat je nu beter uit dan thuis kunt spelen zo zonder publiek!

Ik maak me ook geen zorgen over de rest van de groepsfase. Deze wedstrijd kan je een keer verliezen. Paok-Omonia 1-1 is in dat geval wel gunstig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan