PSV - Granada CF | Donderdag 22 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sangare en Mvgo de enige met een voldoende.
Mvogo... Alleen al op basis van die laatste vrije bal krijgt ie van mij een onvoldoende. Dan heb je nog een kans op een aanval, alle tijd om een bal te trappen vanuit het midden van het veld over een breedte van 80 meter (40m elke kant) en dan schiet je 'm over de zijlijn. Kansloos.
 
Toch wel bijzonder dat we bij een tegengoal onder Cocu en mindere mate Van Bommel niet in paniek raakten en altijd wel de wil hadden om er iets van te maken, hopelijk is Zahavi snel van de partij, al wil Malen zich dan nog veel meer bewijzen mischien..
 
Mvogo... Alleen al op basis van die laatste vrije bal krijgt ie van mij een onvoldoende. Dan heb je nog een kans op een aanval, alle tijd om een bal te trappen vanuit het midden van het veld over een breedte van 80 meter (40m elke kant) en dan schiet je 'm over de zijlijn. Kansloos.
Voor mijn gevoel de meest zinloze huur. We hebben een prima doelman met Unnerstall maar werd gepasseerd vanwege het "niet mee kunnen voetballen".
Echter die Mvogo niet veel beters zien doen. Het is geen slechte doelman maar ook hier lagen de prio's weer niet..
 
De enige die ik deze nederlaag echt verwijt is Schmidt. Met alle beperkingen van onze spelers ging het in de eerste helft best aardig. Pressing, behoorlijke aanvallen en de verdediging bleef (met enige moeite) op de been. De wissel Viergever voor Gotze zorgde voor een totale ommekeer. Dat lag niet aan Viergever maar aan het omzetten van het systeem. En dat terwijl er een prima alternatief op de bank zat in de persoon van Madueke.
 
Voor mijn gevoel de meest zinloze huur. We hebben een prima doelman met Unnerstall maar werd gepasseerd vanwege het niet "mee kunnen voetballen".
Echter die Mvogo niet veel beters zien doen. Het is geen slechte doelman maar ook hier lagen die prio's weer niet..
Had vandaag ook weer een 1 op 1 redding en vorige wedstrijd heeft hij ons geloof ik twee keer gered. Doet het inmiddels gewoon goed
 
De enige die ik deze nederlaag echt verwijt is Schmidt. Met alle beperkingen van onze spelers ging het in de eerste helft best aardig. Pressing, behoorlijke aanvallen en de verdediging bleef (met enige moeite) op de been. De wissel Viergever voor Gotze zorgde voor een totale ommekeer. Dat lag niet aan Viergever maar aan het omzetten van het systeem. En dat terwijl er een prima alternatief op de bank zat in de persoon van Madueke.
Ligt ook aan Viergever want die kan er echt helemaal niks van
 
De enige die ik deze nederlaag echt verwijt is Schmidt. Met alle beperkingen van onze spelers ging het in de eerste helft best aardig. Pressing, behoorlijke aanvallen en de verdediging bleef (met enige moeite) op de been. De wissel Viergever voor Gotze zorgde voor een totale ommekeer. Dat lag niet aan Viergever maar aan het omzetten van het systeem. En dat terwijl er een prima alternatief op de bank zat in de persoon van Madueke.
Wat is Duits voor “Jinxer”?
 
Nee zoals rico het al terecht aangaf wilde de trainer een beetje moeilijk gaan doen door onlogische wissels toe te passen. Viergever voor Götze ipv Madueke voor Götze. Soms willen trainers een beetje interessant lopen doen. Laat Schmid maar eerst zijn spelers leren om de bal 3 x in de ploeg te houden ipv interssant gaan doen met Vollgasfußbal...
Ik lees hierboven en in meer posts over een systeemwissel. Die was er helemaal niet. Max ging een linie naar voren en Viergever linksback. Balen dat er geen goede 2e linksback in de selectie zit. Maar het was geen gekke gedachte van Schmidt. In de eerste helft kwam al het gevaar van die rechtsback. Die kon Max nu mooi opvangen.
Vind dit met afstand echt de kutste speler van allemaal. Vier keer op rij tweede geworden bij Ajax, kan er totaal niks van, maar Marcel Brands wou hem ten koste van alles halen en nu zitten wij ermee.

Neem godverdomme ook eens een voorbeeld aan AZ. Missen 8 spelers ofzo door corona maar winnen doodleuk uit bij Napoli met allemaal grote namen zoals Mertens, Koulibaly, Osimhen en noem ze maar op. En wij verliezen thuis natuurlijk weer van een kansloze Spaanse team die voor het eerst actief zijn in Europa. Echt serieus, ben er zo klaar mee dat PSV het maar iedere keer weggeeft.
AZ miste 1 basisspeler. PSV 4, wel een verschil.

Kan hier ineens niks onder zetten. Maar Viergever lijkt mij deze nederlaag niet te verwijten?
Ik zei het al eerder, jynxer viergever moest verkocht worden en een nieuwe CV daarvoor in de plaats. Maar hij mag ons weer van binnen kapot maken. Net een virus. Corona is er niks bij.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan