PSV - Granada CF | Donderdag 22 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat ik mis bij Psv ( zoals zo vaak) is felheid en de absolute wil om te winnen. Als je Ajax ziet, daar zit veel meer strijd en passie in.
Deze week toevallig. Het is allemaal nog wisselvallig wat de Nederlandse ploegen tot nu toe zowel in de eredivisie als in Europa laten zien.
 
Ik vond juist de verdediging niet het grootste probleem vandaag. Aanvallende onmacht vond ik meer een probleem.

Bij het eerste tegendoelpunt stond Baumi toch wel te slapen , heb ook de indruk dat Malen het allemaal alleen wil forceren.
De vervanging was wel een fiasco dit was snel duidelijk , jammer genoeg greep onze super trainer helemaal niet in en liet hij het ook maar begaan tot het te laat was .
 
Ja. Dat. Dat is wat me nog het meeste dwarszit.
Dat komt omdat je totaal geen scorend vermogen meer in de ploeg hebt in de 2e helft of iemand die een ander voor de goal kan zetten. Degene die dat kunnen zijn nog niet in vorm (Ihattaren/Malen). Mauro/Hendrix/Sangare scoren nooit of te nimmer.
 
We kijken wel vooruit naar Vitesse, maar we moeten eerst maar eens kijken wie er kunnen spelen en wie er positief getest worden.
 
Dat komt omdat je totaal geen scorend vermogen meer in de ploeg hebt in de 2e helft of iemand die een ander voor de goal kan zetten. Degene die dat kunnen zijn nog niet in vorm (Ihattaren/Malen). Mauro/Hendrix/Sangare scoren nooit of te nimmer.
Sangare en Mvgo de enige met een voldoende.
 
We kijken wel vooruit naar Vitesse, maar we moeten eerst maar eens kijken wie er kunnen spelen en wie er positief getest worden.
:unsure: Dat hoort toch bij het vooruit kijken of niet? :(
We kunnen moeilijk achteruit kijken naar een wedstrijd die nog gespeeld moet worden. :rolleyes: ;)
 
Bij het eerste tegendoelpunt stond Baumi toch wel te slapen , heb ook de indruk dat Malen het allemaal alleen wil forceren.
De vervanging was wel een fiasco dit was snel duidelijk , jammer genoeg greep onze super trainer helemaal niet in en liet hij het ook maar begaan tot het te laat was .
DIe 10 miljoen voor Baumi zijn allang door de plee gespoeld, echt ongelofelijk wat een wijf zeg.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan