PEC Zwolle - PSV | Zondag 18 oktober | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar Gotze was supergoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Jij kijkt naar Baumgartl zoals velen hier naar Rosario kijken ;)

Ik weet het... Da's wel vaker het lot van de ware kenner... 🤪

Maar serieus - toen ik van mijn vader de edele kunst van het biljarten leerde, was hij altijd heel mild over slordige ballen, maar met het juiste idee.. Zo is het bij voetbal ook. Ik til minder zwaar aan die slordigheden bij Rosario. Hij is de enige controlerende speler met een idee. Dat leverde vandaag twee goals op. Die slordigheden moeten er natuurlijk uit, anders zegt de wet van het topvoetbal dat je het niet redt, zo is het natuurljk ook. Maar Baumi heeft werkelijk geen idee, èn mist ook nog eens basisvaardigheden. Dat is veel moeilijker de juiste richting op te krijgen dan Rosario.
 
Vind wel mooi dat Schmidt en Götze en de criticasters meteen de mond snoeren.
Men was bang dat Götze totaal niet fit was en pas laat kon deelnemen aan het seizoen. Eerste wedstrijd direct in de basis :D (en op wat een manier)
 
Teletekst. Je kunt ook schrijven: "Aanwinst Götze scoorde al vroeg doordat hij alert reageerde op een terugspeelbal en Gakpo sloeg toe nadat een feljagend PSV de bal veroverde op het middenveld."

Geef mij maar een halfvol glas in plaats van een halfleeg.

Bekijk bijlage 2519
Pfoe, met de hakken over de sloot dus, eigenlijk gewoon 3 punten gestolen daar in Zwolle.
 
Teletekst. Je kunt ook schrijven: "Aanwinst Götze scoorde al vroeg doordat hij alert reageerde op een terugspeelbal en Gakpo sloeg toe nadat een feljagend PSV de bal veroverde op het middenveld."

Geef mij maar een halfvol glas in plaats van een halfleeg.

Bekijk bijlage 2519
Die 2e was inderdaad een aanval uit het boekje. Teletekst geeft wel een hele saaie omschrijving.
 
Teletekst. Je kunt ook schrijven: "Aanwinst Götze scoorde al vroeg doordat hij alert reageerde op een terugspeelbal en Gakpo sloeg toe nadat een feljagend PSV de bal veroverde op het middenveld."

Geef mij maar een halfvol glas in plaats van een halfleeg.

Bekijk bijlage 2519
Zat in ieder gevoel genoeg in om drie punten te pakken, met een half vol glas was het een gelijkspel geworden 😜
 
Gotze bevestigt wat ik al vermoedde: nog steeds veel en veels te goed voor de ED. Sympathieke kerel ook. Aan de eerste paar balcontacten zie je het al. Jaloersmakend. Daarentegen kan ik de hele positieve reacties op het spel van Sangare nog niet helemaal plaatsen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook slechts stukjes van de wedstrijd heb gezien. Wellicht was zijn passing toevallig in die fases slordig.

Ergens ook wel pijnlijk om Malen nu te zien schitteren in een PSV shirt, terwijl wij ontzettend lopen te kutten met die spitspositie. Hadden er destijds alles aan moeten doen om hem te behouden voordat Arsenal hem kaapte. Een blundertje.

Ik zeg het nog maar eens: dit PSV heeft uitzonderlijk veel klasse. En dan is Ihattaren nog niet eens fit en zit Madueke op de bank. En Teze en Zahavi thuis aan de COVID.

Dat heb ik met Kudus. Dat is een soort Mane of Thomas Partey op het middenveld. Technisch, atletisch, extreem compleet. Wat een aankoop. Je kunt je komende zomer al opmaken voor de eerste topclubs die zich voor hem melden als hij zo door gaat.

Sangare ben ik overigens wel tevreden over. Dit was pas zijn eerste wedstrijd, dus slordigheden blijven. Hij passt echter veel naar voren, heeft een lekkere inspeelpass en is fysiek een monster. Je zag de PEC spelers als een soort vliegen op zijn rug landen, waarna hij ze rustig weg sloeg.
 
Dat heb ik met Kudus. Dat is een soort Mane of Thomas Partey op het middenveld. Technisch, atletisch, extreem compleet. Wat een aankoop. Je kunt je komende zomer al opmaken voor de eerste topclubs die zich voor hem melden als hij zo door gaat.

Sangare ben ik overigens wel tevreden over. Dit was pas zijn eerste wedstrijd, dus slordigheden blijven. Hij passt echter veel naar voren, heeft een lekkere inspeelpass en is fysiek een monster. Je zag de PEC spelers als een soort vliegen op zijn rug landen, waarna hij ze rustig weg sloeg.

Ook erg tevreden met Kudus, Antony en zeker na vandaag toch ook Klaassen. De conclusie is dat beide teams zich geweldig hebben versterkt. Ik ben erg benieuwd wat de verhoudingen zijn wanneer beide teams echt gevormd zijn met de sterkste 11 allen topfit.
 
Ik heb alleen de samenvatting gezien, dus ik houd het beknopt.
Wat liep Mario bij zijn eerste doelpunt lekker door op die bal zeg. Eigenlijk gek dat dat bij PSV1 zo opvalt, terwijl je bij de jonge spelers vaak niet anders ziet. Als er maar een halve mogelijkheid tot het veroveren van de bal is, dan gaan ze ervoor. Zoals het hoort. Yay Mario.:biceps:
 
Teletekst. Je kunt ook schrijven: "Aanwinst Götze scoorde al vroeg doordat hij alert reageerde op een terugspeelbal en Gakpo sloeg toe nadat een feljagend PSV de bal veroverde op het middenveld."

Geef mij maar een halfvol glas in plaats van een halfleeg.

Bekijk bijlage 2519
Zeker weten dat de schrijver van dit Teletekstbericht een rasechte Ajacied is ....dat kan niet anders met deze invalshoek als benadering van de wedstrijd.
 
Ik heb alleen de samenvatting gezien, dus ik houd het beknopt.
Wat liep Mario bij zijn eerste doelpunt lekker door op die bal zeg. Eigenlijk gek dat dat bij PSV1 zo opvalt, terwijl je bij de jonge spelers vaak niet anders ziet. Als er maar een halve mogelijkheid tot het veroveren van de bal is, dan gaan ze ervoor. Zoals het hoort. Yay Mario.:biceps:

Het minste wat je mag verwachten, de normaalste zaak van de wereld. Wat is het een fijn signaal dat Götze dat begrijpt. En wat hoop ik dat het inwerkt op de rest.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan