PEC Zwolle - PSV | Zondag 18 oktober | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bizar slechte tweede helft. Oke, wellicht spaarde ze een beetje voor donderdag dan maar?

Rosario vaak weer in een negatieve hoofdrol. Levert veel te vaak de bal in met een domme pass. Hierdoor komt er niet echt schwung in.

Ik lees het weer veel hier, maar ik vind het toch niet helemaal terecht. Ja, hij was vandaag slordig, maar hij is de enige controlerende veldspeler die veel risico's in zijn passing legt. Ja, dan gaat het eerder mis, en vandaag te veel, maar er komen ook gewoon twee goals voort uit zijn acties. En nee, hij is geen Frenkie.
 
Ik lees het weer veel hier, maar ik vind het toch niet helemaal terecht. Ja, hij was vandaag slordig, maar hij is de enige controlerende veldspeler die veel risico's in zijn passing legt. Ja, dan gaat het eerder mis, en vandaag te veel, maar er komen ook gewoon twee goals in zijn acties. En nee, hij is geen Frenkie.
Weet je wat het is: ik krijg bij hem het idee dat wanneer hij snel passt, zijn hersenen het allemaal nog niet hebben verwerkt en hij dan weliswaar heel snel passt, maar zonder enig besef van die pass die hij geeft. Heb vele passes gezien waarbij ik dacht van, ja, snelle pass vooruit, maar recht in de benen van een tegenstander die er al stond oid. Het zijn passes op hoop van zegen, hopen dat er een juiste kleur tegenaan loopt.
 
Ik lees het weer veel hier, maar ik vind het toch niet helemaal terecht. Ja, hij was vandaag slordig, maar hij is de enige controlerende veldspeler die veel risico's in zijn passing legt. Ja, dan gaat het eerder mis, en vandaag te veel, maar er komen ook gewoon twee goals voort uit zijn acties. En nee, hij is geen Frenkie.
Als je een stap wil maken als PSV zijnde op dit moment, kan dit echt niet. Het zijn ook niet allemaal risicovolle steekballen die mislukken, het zijn simpele ballen die hij recht in de voeten van de tegenstander passed. Dat moet gewoon minder. En ja, hij was ook belangrijk bij de 0-1, maar je mag onderhand wel meer verwachten van hem.
 
Weet je wat het is: ik krijg bij hem het idee dat wanneer hij snel passt, zijn hersenen het allemaal nog niet hebben verwerkt en hij dan weliswaar heel snel passt, maar zonder enig besef van die pass die hij geeft. Heb vele passes gezien waarbij ik dacht van, ja, snelle pass vooruit, maar recht in de benen van een tegenstander die er al stond oid. Het zijn passes op hoop van zegen, hopen dat er een juiste kleur tegenaan loopt.
En het lijkt wel dat hij loopt te dromen en een simpele bal te zacht aanspeelt. Alsof hij geprikkeld moet worden
 
Ik lees het weer veel hier, maar ik vind het toch niet helemaal terecht. Ja, hij was vandaag slordig, maar hij is de enige controlerende veldspeler die veel risico's in zijn passing legt. Ja, dan gaat het eerder mis, en vandaag te veel, maar er komen ook gewoon twee goals voort uit zijn acties. En nee, hij is geen Frenkie.
Ik vond hem ook prima. Niet alles ging goed, maar dat hadden ze allemaal. Veel intercepties en passes naar voren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan