Lekkere goaltjes! Helemaal mooi dat ie eigenhandig een 2-0 achterstand ombuigt met een zuivere hattrick!
Opvallend dat de 2 spelers die het verst vooraan staan bij die 3e goal totaal niet blij zijn. Maar heeft mss te maken met dat ze t ek gemist hebben deze week.
 
Als Zahavi er dit seizoen in de competitie 20+ maakt, dan ben ik een gelukkig mens en is hij zijn salaris meer dan waard.
 
Als Zahavi er dit seizoen in de competitie 20+ maakt, dan ben ik een gelukkig mens en is hij zijn salaris meer dan waard.

Als hij 10 assists geeft en er 12 maakt, vind ik het ook prima :) Je zag al in de wedstrijden dat hij speelde dat hij ook niet zelfzuchtig is.
 
Ik heb niet al te veel beelden van 'm gezien, maar wat ik gezien heb, is prachtig. Hij heeft een mooie speelstijl zeg!
 
Als hij 10 assists geeft en er 12 maakt, vind ik het ook prima :) Je zag al in de wedstrijden dat hij speelde dat hij ook niet zelfzuchtig is.
Daar doe ik het niet voor. Moet er zeker 25 maken als spits van PSV. 12 goals is wat ik verwacht van een aanvallende middenvelder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan