Spaans voetbal

10-2

Rayo Vallecano heeft met 1-2 voor gestaan.

Inderdaad ja. Real ging voor geen meter voor de 2 rode kaarten en de onterechte penalty. De scheids heeft die wedstrijd kapot gefloten.
Eerste rode kaart was terecht maar de 2e was onzin.

Leuk voor Bale dat hij 4x scoorde maar ik vond het een behoorlijk beschamende partij voetbal. Rayo had zelfs nog 2x kunnen scoren met 9 man.
 
Athl. Madrid is nu nog maar 1 min verwijderd van een nederlaag tegen Malaga (nr 16 in Spanje). Als hun het kunnen waarom zou PSV dat dan niet kunnen? FORZA PSV!
 
Athl. Madrid is nu nog maar 1 min verwijderd van een nederlaag tegen Malaga (nr 16 in Spanje). Als hun het kunnen waarom zou PSV dat dan niet kunnen? FORZA PSV!

:unsure: Heb je toevallig mijn post gelezen in het topic PSV - Atletico Madrid? :rolleyes:

Malaga scoort 1-0 tegen Atletico Madrid vlak voor tijd.

Atletico Madrid verliest van de nr 16 van de Primera División.

Dan kan PSV toch ook van Atletico Madrid winnen. :logo:


Het is inmiddels afgelopen
 
Laatst bewerkt:
En het is voorbij. Malaga heeft athl. Madrid zijn derde nederlaag van het seizoen bezorgd. Dus ook Athl. Madrid kan een offday hebben!
 
Ik zat de wedstrijd te bekijken via een stream en had daarna direct gereageerd. We zitten duidelijk op 1 lijn! Haha

Ja.... ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien op Sport 1 (Ziggo Sport tegenwoordig) en ik dacht nog 0-0 is ook mooi en dan scoort Malaga ook nog de 1-0. Atletico is te pakken. :)
 
Laatst bewerkt:
Ja.... ik heb allen de laatste 10 minuten gezien op Sport 1 (Ziggo Sport tegenwoordig) en ik dacht nog 0-0 is ook mooi en dan scoort Malaga ook nog de 1-0. Atletico is te pakken. :)

Na deze wedstrijd gezien te hebben heb ik wel wat meer vertrouwen in een stunt. Want het is en blijft nog altijd een stunt als ze doorgaan
 
Dat lijkt me toch te optimistisch hoor. Malaga is gewoon een heel goed team en Atleti had een rode kaart te pakken.

Verder is het geen team dat snel en veel scoort. Natuurlijk kunnen ze een off day hebben maar ik zou er maar niet teveel op rekenen. Ik zou gewoon incalculeren dat je gaat verliezen, dan kan het alleen maar meevallen.
 
Dat lijkt me toch te optimistisch hoor. Malaga is gewoon een heel goed team en Atleti had een rode kaart te pakken.

Verder is het geen team dat snel en veel scoort. Natuurlijk kunnen ze een off day hebben maar ik zou er maar niet teveel op rekenen. Ik zou gewoon incalculeren dat je gaat verliezen, dan kan het alleen maar meevallen.

Dat is toch ook niet gezegd? Ze zeiden alleen dat ook tegen Athletico stunten mogelijk is. En niet dat PSV zeker weten gaat winnen van Athletico
 
Ronaldo gaat zijn eigen hotelketen openen. Hadden jullie dat al gehoord. :D
Er komt geen eind aan de gekkigheid.

Weet je,.....Ronaldo moet trouwen met Paris Hilton, dan heeft hij en een mooie geile vrouw en puissant rijke schoonouders en wordt hij automatisch mede-eigenaar van tal van hotels op de wereld ....3 vliegen in 1 klap !!!!
 
Weet je,.....Ronaldo moet trouwen met Paris Hilton, dan heeft hij en een mooie geile vrouw en puissant rijke schoonouders en wordt hij automatisch mede-eigenaar van tal van hotels op de wereld ....3 vliegen in 1 klap !!!!

Probleem is alleen dat Paris een vrouw is..
 
Terug
Bovenaan Onderaan