PEC Zwolle - PSV | Zondag 18 oktober | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat bedoel je met 'daadwerkelijk ziek'? Als hij positief getest is, heeft hij Corona en is hij besmettelijk toch? Of hij zelf asymptomatisch is of klachten heeft maakt daarbij toch niet uit?
Als je nergens last van hebt, vind ik je niet ziek. Bij topsporters zie je dat ze vaak enkele dagen later niet meer positief testen. Wat daar de oorzaak van is, weet ik niet. Vals positief? Snel herstel?
 
Ik zat in het stadion toen, maar heb het meerdere malen terug geluisterd! Geweldig
Ik zat te gamen omdat ik er niet in geloofde, tegen het einde van de 2e helft gebeld door n vriend dat ik toch ff moest luisteren... Geloofde hem eerst gewoon niet, wat was dat bizar zeg.
 
Feitelijk heeft ie er dan al bijna 2 weken opzitten he
Ja dat klopt, als je het over enkele weken hebt zou dat ook twee weken kunnen zijn, dat is wel een erg minimaal verloop dus dat verwacht ik niet. Dan moet echt alles mee zitten en dan vraag ik me af hoe fit hij dan in het veld staat.
 
Ik zat ook in het stadion en ga het nooit meer vergeten.
En ik had ook de radio bij me: "Het is niet te geloven ... PSV is landskampioen geworden" !!!
Ik geloofde mn maat niet na t fluitsignaal, pas toen het op TT verscheen kon ik het geloven. Maar goed dat ik daaruit geleerd heb en het De Graafschap debacle goed heb meegekregen :cool:
 
Langs de lijn op 29 april 2007 is wat mij betreft nog steeds de meest historische radiouitzending....

Ik zat te gamen omdat ik er niet in geloofde, tegen het einde van de 2e helft gebeld door n vriend dat ik toch ff moest luisteren... Geloofde hem eerst gewoon niet, wat was dat bizar zeg.
Na het gelijkspel tegen FC Utrecht had niemand echt veel zin om naar het stadion te gaan. Er waren zelfs velen die hun kaart af hadden gegeven aan iemand anders voor deze wedstrijd tegen Vitesse. Maar het wonder voltrok zich. Het humeur werd steeds beter, de hoop werd steeds groter en uiteindelijk werd het vanaf volle verbazing, dolle pret en uitzinnige vreugde. Met een euforisch gevoel het stadion verlaten en het feest in de stad verder gevierd.
:CHEER:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan