PEC Zwolle - PSV | Zondag 18 oktober | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hij heeft dik 2.5 jaar niet gespeeld, denk je echt dat hij wonderen kan doen als hij alleen maar 'fit' is ???? :ROFL:
Lang leven gezonde logica :FP:
Totti en Ronaldo zijn legendarische voetballers die steeds terugkwamen. Maar bijvoorbeeld Aaron Ramsey, Santi Cazorla of Ron Vlaar konden er ook wat van als het om blessures gaat.
Echt bizar dat die Cazorla nog zo goed kon voetballen daarna
 
Ik verwacht dat Sangare en Fein hun debuut gaan maken tegen Pec Zwolle en dat ze zelfs in de basis zullen starten.
 
Zahavi - Malen
Gakpo - Sangare - Fein - Mauro
Max - Boscagli - Teze - Dumfries
Mvogo

Dit is waar ik op hoop, maar eigenlijk verwacht ik dat Schmidt het blok Sangare - Rosario eerst zal uitproberen. Gotze zal nog niet wedstrijdfit zijn, Ihattaren idem. Het is nog kijken of Teze inzetbaar is ivm zijn positieve corona test, anders Baumgartl op zijn plaats.
 
Aan de ene kant wel jammer voor Thomas, ik vond hem niet zo heel slecht spelen op die positie. Maar wellicht ben ik gewoon gewend geraakt aan dat niveau voor ons middenveld..
 
Zahavi - Malen
Gakpo - Sangare - Fein - Mauro
Max - Boscagli - Teze - Dumfries
Mvogo

Dit is waar ik op hoop, maar eigenlijk verwacht ik dat Schmidt het blok Sangare - Rosario eerst zal uitproberen. Gotze zal nog niet wedstrijdfit zijn, Ihattaren idem. Het is nog kijken of Teze inzetbaar is ivm zijn positieve corona test, anders Baumgartl op zijn plaats.
Ik moet maar zie of Teze al klachten/quarantaine vrij is. Anders zou ik Fein naar achter schuiven(hij kan ook als CV).

Dan zou je zoiets kunnen doen:
Zahavi - Malen
Gakpo - Sangare - Rosario - Mauro/Ihattaren
Max - Boscagli/Fein - Teze - Dumfries
Mvogo
 
Gloeiende gloeiende, weer om 16:45. Mag weer een list verzinnen voor het eten.

Afwachten wie er mogen spelen, wie er kunnen spelen, maar ik heb er zin an.
Ik vind het perfect! Eerst zelf een potje ballen in de kelderklasse. Daarna eind van de middag lekker beentjes omhoog op de bank PSV kijken.
Wat mij betreft het hele seizoen dit, zolang het voetbal door mag blijven gaan (covid-19).
 
Ik vind het perfect! Eerst zelf een potje ballen in de kelderklasse. Daarna eind van de middag lekker beentjes omhoog op de bank PSV kijken.
Wat mij betreft het hele seizoen dit, zolang het voetbal door mag blijven gaan (covid-19).
Fijn voor jou, zo zal iedere tijd zijn voor en tegenstanders hebben, wat dat betreft mag t wat mij betreft wat afwisselender zijn.
 
Teze is een paar dagen terug positief getest voor Corona, dus ik vraag mij af of hij in de basis kan starten tegen Pec Zwolle...ik vrees van niet .
 
Verschilt per persoon. Ik vind die zondagen juist fijn, omdat ik zelf zaterdagavond speel.
Mee eens! Maar toen het voetbal nog voor de supporters in het stadion was en niet voor die dwazen van de tv, was voor de thuiswedstrijden zaterdag 19.30 de standaard. Heerlijke tijden! Thuis lekker eten, auto pakken en na de wedstrijd op tijd terug voor de samenvattingen. Ik verlang er weer naar. En vervloek de zondagmiddag, die kost je zowat de hele dag! Of die van 16.45, tijdens het avondeten! Vooraf te vroeg om te eten nadien te laat om te eten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan