PSV - Fortuna Sittard | Zondag 4 oktober | eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb nog even de samenvatting gekeken (had de wedstrijd gemist), maar er lijkt niet veel veranderd. Verdedigend lijkt het nergens op. Gelukkig stond er een keeper die ballen tegenhield en een tegenstander die voornamelijk miste. Wel een paar mooie (buitenspel)goals gezien. In de Fox samenvatting zaten er maar 3. Ik dacht dat er 4 afgekeurd waren. Die 3e in blessuretijd van de eerste helft was zonder lijntje in de samenvatting. Maar dat leek me geen buitenspel?

2 goals waren geen buitenspel.
 
Ik heb nog even de samenvatting gekeken (had de wedstrijd gemist), maar er lijkt niet veel veranderd. Verdedigend lijkt het nergens op. Gelukkig stond er een keeper die ballen tegenhield en een tegenstander die voornamelijk miste. Wel een paar mooie (buitenspel)goals gezien. In de Fox samenvatting zaten er maar 3. Ik dacht dat er 4 afgekeurd waren. Die 3e in blessuretijd van de eerste helft was zonder lijntje in de samenvatting. Maar dat leek me geen buitenspel?
die 3e is er eentje waarbij de VAR de grens niet zal overrulen, had die niet gevlagd had ie geteld.
 
Oke ik moet toegeven het was slecht maar PSV pakt wel gewoon netjes de punten. Ze spelen tijdelijk met een selectie die niet compleet is door blessures (Max, Romero, Ihattaren & Gutiérrez), uitgaande transfers (Baumgartl, Sadilek & Bruma) en inkomende transfers die nog niet zijn afgerond (Sangaré, Fein, XXXX, XXXX). Ondanks deze dunne selectie hebben we een intensief speelprogramma gehad met 5 duels in 14 dagen waarvan 2 Europese uitwedstrijden. Beide wonnen we uiteindelijk vrij makkelijk terwijl dit de wedstrijden zijn die we in andere jaren eigenlijk structureel verliezen of ons in de problemen hadden gebracht. Dit geldt overigens ook voor Groningen uit en Heracles uit en hier hebben we toch 4 punten voor mogen bijschrijven. Laten we dus vooral niet te snel van stapel lopen en dit PSV afschrijven. Er is binnen deze selectie ruimte voor verbetering. Met een trainer die van hard trainen houdt zie ik deze kwaliteiten er echt nog wel uitkomen dit jaar. We moeten alleen even geduld hebben waarschijnlijk.
 
Oke ik moet toegeven het was slecht maar PSV pakt wel gewoon netjes de punten. Ze spelen tijdelijk met een selectie die niet compleet is door blessures (Max, Romero, Ihattaren & Gutiérrez), uitgaande transfers (Baumgartl, Sadilek & Bruma) en inkomende transfers die nog niet zijn afgerond (Sangaré, Fein, XXXX, XXXX). Ondanks deze dunne selectie hebben we een intensief speelprogramma gehad met 5 duels in 14 dagen waarvan 2 Europese uitwedstrijden. Beide wonnen we uiteindelijk vrij makkelijk terwijl dit de wedstrijden zijn die we in andere jaren eigenlijk structureel verliezen of ons in de problemen hadden gebracht. Dit geldt overigens ook voor Groningen uit en Heracles uit en hier hebben we toch 4 punten voor mogen bijschrijven. Laten we dus vooral niet te snel van stapel lopen en dit PSV afschrijven. Er is binnen deze selectie ruimte voor verbetering. Met een trainer die van hard trainen houdt zie ik deze kwaliteiten er echt nog wel uitkomen dit jaar. We moeten alleen even geduld hebben waarschijnlijk.
Klopt allemaal, maar we speelden wel tegen Fortuna. Daarmee mag je ook met de spelers die nu op het veld stonden niet zoveel moeite hebben.
 
Laatst bewerkt:
Was gewoon zeer matige partij, Je gebruikt de vele wedstrijden als excuus. Je gebruikt het hebben van een brede selectie als excuus. Die had je ook aan zien komen. Dus gebruik het niet als excuus. Zeg gewoon we hebben matig gepresteerd en organisatie was slecht. Teveel verkeerde passes zelfs Dunfries heeft er een aantal gehad. Viergever een aantal van de ballen weg gegeven. Kortom gewoon heel matig. Blij met de punten de rest is studie materiaal.
 
Wat voor drinkspelletjes doe jij die ik nog meer niet weet? :unsure:
Dat ging niet over een drinkspelletje. Dat waren spelletjes die we vroeger deden op schoolkamp. Voeten aan elkaar binden, één van de twee geblinddoekt en dan fijn een potje voetballen tegen nog een paar van die koppels. Dat was -zelfs nuchter- dikke pret.
En -want daar ging het om- zo zou PSV nog steeds van Fortuna moeten winnen. :grin:
 
Hahaha, Lea begint nog een keer over het vasthouden.
In een duel is er altijd contact, zelfs shirtjes worden in opwelling gepakt. In dit geval had de spits van Fortuna genoeg ruimte om verder te spelen, hij werd niet belemmerd in zijn snelheid. Goed gezien van de scheids.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan