Bruma (A)

Eigenlijk vind ik Boscali best een goeie aankoop. Als je bedenkt dat hij best goedkoop is gehaald en het nu eigenlijk prima doet. Kan PSV nog best een mooie winst op maken.
Ja of je had wel een geschikte linksback gehaald, dan zat je vorig seizoen niet met Sadiback.
Als CV was Boscagli nu even handig met een leuke lange pass en hij maakt aan de bal vaak een verstandige keus, maar verdedigend is hij nogal kwetsbaar en hij is weinig tegen betere teams getest. Ik hoop met je mee want wie weet mag hij blijven staan en ontwikkeld hij zich een heel klein beetje zoals Blind, maar ik vrees dat dit geen vetpot is.
 
Dan moet dat scoutingsapparaat wel eerst grondig aangepakt worden en schoongeveegd te worden. Want deze scouts hebben in de afgelopen 5 jaar nauwelijks toppers weten binnen te halen die ons successen hebben opgeleverd en die ons bij verkoop het veelvoudige hebben opgeleverd. Volgens mij is de enige uitzondering van de afgelopen 5 jaar Lozano. Voor de rest middelmaat of miskopen.
Vennegoor toch?
 
Dan moet dat scoutingsapparaat wel eerst grondig aangepakt worden en schoongeveegd te worden. Want deze scouts hebben in de afgelopen 5 jaar nauwelijks toppers weten binnen te halen die ons successen hebben opgeleverd en die ons bij verkoop het veelvoudige hebben opgeleverd. Volgens mij is de enige uitzondering van de afgelopen 5 jaar Lozano. Voor de rest middelmaat of miskopen.
Arias, Lozano, Propper, Locadia, Bergwijn, Willems, Angelino, Brenet, De Jong, Depay en Wijnaldum zijn in de afgelopen 5 seizoenen voor 5 miljoen of meer verkocht. Dat is erg erg mager en zij zijn vooral vroeger of in de jeugd gescout.

De laatste 5 seizoenen hebben we Propper, Lozano en Angelino gescout die geld in het laatje brachten, dat zijn er maar drie.

Dumfries, Sangare, Max, Mauro, Thomas, Romero, Doan, Baumgartl, Bruma, Guti, Sadilek en Boscagli zijn ook allemaal gescout in de laatste vijf seizoenen maar daar zitten een hoop spelers bij die mislukt zijn.

Er komt wel nog redelijk wat eigen jeugd door met Ihattaren en Rosario, Bergwijn en anderen. Conclusie: we moeten echt veel beter gaan scouten ja.
 
Fijn toch? Misschien speelt ie 1 seizoen leuk (al eens eerder gedaan), en speelt hij zichzelf in de kijker. Ben benieuwd of er nog een vervanger komt.

Schmidt schijnt aangegeven te hebben dat hij wil dat er een vervanger komt.
Nou dan komt hij ... John zal er wel een moeten huren. Het wordt kort dag. :rolleyes:
 
Olympiakos stuurt ‘verkeerde’ Bruma terug naar PSV: ‘We wilden die andere’

link

Armindo Tué Na Bangna – alias Bruma – is alweer terug in Eindhoven. De Griekse club Olympiakos Piraeus had de aanvaller gehuurd van PSV, maar dat was een misverstand: ze waren in de veronderstelling dat ze Jeffrey Bruma hadden gehuurd. Dat die al ruim vier jaar weg is bij PSV, was de Grieken even ontgaan.

Ondanks heftig tegenstribbelen van PSV werd de huurovereenkomst ongedaan gemaakt en is scherpschutter Bruma weer terug in Eindhoven. Clubdirecteur Toon Gerbrands: ,,Ik heb Olympiakos verteld dat de Portugese Bruma ook heel goed is in het voorkomen van doelpunten. Waar hij staat, wordt namelijk niet gescoord. Toch willen ze hem niet. Dat begrijp ik ook wel weer.”

:ROFL: :lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan