Rosenborg BK - PSV | Donderdag 1 oktober | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben het niet eens met de wijze waarop deze trainer met allergrootste talenten om gaat. Hij maakt een strijd tussen hem zelf en Mo en laat allerlei meters-vreters als Mauro en Hendrix wel gewoon spelen. Bovendien getuigt het spel van PSV totaal niet van wat er wordt beweerd over de profeet Roger: pressie voetbal?? Slim voetbal? Laat me niet lachen. Dit is ouderwets kick en rush voetbal. Ja en dan heb je geen plek voor een creatieve middenvelder.
Ik zie de doorlopende pressing ook niet. Ook het naar voren denken ontbreekt in 80% van de gevallen. Helemaal met je eens. Het is een slordig verhaal, telkens weer

Maar dat Mo te dik was en zich niet kon motiveren hoeft van mij niet genegeerd te worden. Laat staan met de mantel der liefde bedekt.
Gewoon de uitdaging aannemen en alles geven op de training, dan weet ik zeker dat Schmidt hem er graag weer bij heeft.
 
Als je op de wedstrijd van vandaag afgaat moet Zahavi spelen en niet Malen. Ik vond Malen erg gefrustreerd bezig met zijn doelpuntje.

Vandaag was hij niet op zijn best inderdaad, maar hij vertegenwoordigt momenteel de hoogste transferwaarde. Ik zou hem altijd opstellen. Zahavi verdienen we geen stuiver meer aan. Maar kan natuurlijk met zijn neusje voor het doel wel heel nuttig zijn dit seizoen
 
Vandaag was hij niet op zijn best inderdaad, maar hij vertegenwoordigt momenteel de hoogste transferwaarde. Ik zou hem altijd opstellen. Zahavi verdienen we geen stuiver meer aan. Maar kan natuurlijk met zijn neusje voor het doel wel heel nuttig zijn dit seizoen
Maar als we door hem twee jaar achter elkaar de CL zouden halen, dan heeft hij toch een hoop opgebracht voor PSV? Ik denk dat het juist goed is dat er wat meer ervaring in de as loopt.
 
Ik zie de doorlopende pressing ook niet. Ook het naar voren denken ontbreekt in 80% van de gevallen. Helemaal met je eens. Het is een slordig verhaal, telkens weer

Maar dat Mo te dik was en zich niet kon motiveren hoeft van mij niet genegeerd te worden. Laat staan met de mantel der liefde bedekt.
Gewoon de uitdaging aannemen en alles geven op de training, dan weet ik zeker dat Schmidt hem er graag weer bij heeft.
Dank voor deze wijze woorden. Ik kan weer rustig gaan slapen ☺️
 
Vandaag was hij niet op zijn best inderdaad, maar hij vertegenwoordigt momenteel de hoogste transferwaarde. Ik zou hem altijd opstellen. Zahavi verdienen we geen stuiver meer aan. Maar kan natuurlijk met zijn neusje voor het doel wel heel nuttig zijn dit seizoen
Viel me op dat hij redelijk getapet was bij knie/bovenbeen...heeft hij dat altijd na zijn terugkeer van blessure of alleen vanavond?
 
Ik zie de doorlopende pressing ook niet. Ook het naar voren denken ontbreekt in 80% van de gevallen. Helemaal met je eens. Het is een slordig verhaal, telkens weer

Maar dat Mo te dik was en zich niet kon motiveren hoeft van mij niet genegeerd te worden. Laat staan met de mantel der liefde bedekt.
Gewoon de uitdaging aannemen en alles geven op de training, dan weet ik zeker dat Schmidt hem er graag weer bij heeft.

We moeten nog lang wachten op de Ramadan.

Ramadan 2021. Van 's avonds: maandag 12 april
Tot 's avonds: dinsdag 11 mei

Dan moet Ihattaren nu maar flink gaan trainen en minder gaan eten.
 
Maar als we door hem twee jaar achter elkaar de CL zouden halen, dan heeft hij toch een hoop opgebracht voor PSV? Ik denk dat het juist goed is dat er wat meer ervaring in de as loopt.

Zo'n Zahavi inderdaad moeilijk om op de bank te zetten. Het is een doelpuntenmachine. Die heb je gewoon nodig. Dan mag Malen van mij ook uitwijken naar rechtsbuiten. Madueke komt ook pas net kijken. Die zal nog niet gaan muiten op de bank.
 

Nederland schrijft al jaren teveel clubs in die geen punten halen.
Met als dieptepunt ooit Go Ahead Eagles vanwege het fair play klassement.
En dat was ook nog omdat Twente niet mee ging doen. Twente dat hoogste staat in het fair play klassement dat kan alleen bij de KNVB. :maniac: De club die de boel besodemieterd heeft. :braak:
Iedereen zit maar steeds de punten te tellen voor die coëfficiënt en de clubs vliegen al in de voorrondes eruit. :FP:

En daarbij komt ook nog dat Ajax van mij best voorrondes mag spelen. :p
 
Zo'n Zahavi inderdaad moeilijk om op de bank te zetten. Het is een doelpuntenmachine. Die heb je gewoon nodig. Dan mag Malen van mij ook uitwijken naar rechtsbuiten. Madueke komt ook pas net kijken. Die zal nog niet gaan muiten op de bank.

Male en Zahavi spitsenduo, toch? Werkte vanavond prima. Malen wat minder gelukkig in de afronding, maar de assist was prima.
Ik denk eigenlijk dat hij nog niet helemaal wedstrijdfit is.
 
Nederland schrijft al jaren teveel clubs in die geen punten halen.
Met als dieptepunt ooit Go Ahead Eagles vanwege het fair play klassement.
En dat was ook nog omdat Twente niet mee ging doen. Twente dat hoogste staat in het fair play klassement dat kan alleen bij de KNVB. :maniac: De club die de boel besodemieterd heeft. :braak:
Iedereen zit maar steeds de punten te tellen voor die coëfficiënt en de clubs vliegen al in de voorrondes eruit. :FP:

En daarbij komt ook nog dat Ajax van mij best voorrondes mag spelen. :p
Dus je legt je er al bij neer dat PSV voorlopig geen kampioen wordt? Of speel je liever voorrondes in plaats van dat je meteen geplaatst bent?
 
Male en Zahavi spitsenduo, toch? Werkte vanavond prima. Malen wat minder gelukkig in de afronding, maar de assist was prima.
Ik denk eigenlijk dat hij nog niet helemaal wedstrijdfit is.

Zie eerdere post van mij. Deze wedstrijd maakte duidelijk dat je met slechts 2 middenvelders niet aan voetballen toekomt. Zie liever een derde middenvelder erbij
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan