Rosenborg BK - PSV | Donderdag 1 oktober | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat laatste hoeft niet. Ik vind alleen dat een ervaren trainer een jongen van 18 moet kunnen begeleiden in een moeilijke tijd. Vandaag bijv had hij hem iig een kwartiertje moeten gunnen, gewoon om hem ook het gevoel te geven dat ie het wel degelijk in hem ziet zitten. Nu laat ie hem gewoon zakken en dat kan niet. PSV kan het zich niet veroorloven.
PSV kan zich ook niet veroorloven uitgeschakeld te worden. Het is geen speeltuin 15 minuutjes geven waarom?
 
Dat laatste weet ik idd. Dat eerste bepaal je zelf. Of je nou euforisch bent of niet, staat iig niet ter discussie.
Dat weet je niet. Je neemt iets aan. Ik merk dat je ontstemd bent, maar ik begrijp niet zo goed waarom.
 
Ik had Mo ook graag zien spelen, maar ik denk dat Schmidt hier zijn redenen voor heeft. Maar ik ben dan ook wel goed in blind vertrouwen op mensen :)
We spelen zondag weer een wedstrijd. En we hebben wat blessures en spelers die moe zijn. Neem aan dat Mo zondag weer gewoon start
 
Waar basseer je dat op... je schrijft Zahavi nu al af? Met Gakpo, Malen en Madueke heb je 3 dezelfde type spelers voorin dus graag Zahavi ipv Madueke en Ihattaren moet ik nog zien wat die er van gaat brengen

Ik kies voor 4-3-3 met 1 spits en dan kies ik uiteraard voor Malen. Cody en Madueke zijn gewoon heel talentvolle spelers met een actie die ik graag in de basis zie. Op het middenveld vind ik Hendrix, Sadilek en Mauro geen basismateriaal. Ihattaren en in mindere mate Thomas zijn dit wel. Sangaré op basis van zijn transfersom en YouTube compilatie hoop ik dat hij een onbesproken basisspeler wordt.
 
Dat weet je niet. Je neemt iets aan. Ik merk dat je niet ontstemd bent, maar ik begrijp niet zo goed waarom.
Ik ben het niet eens met de wijze waarop deze trainer met allergrootste talenten om gaat. Hij maakt een strijd tussen hem zelf en Mo en laat allerlei meters-vreters als Mauro en Hendrix wel gewoon spelen. Bovendien getuigt het spel van PSV totaal niet van wat er wordt beweerd over de profeet Roger: pressie voetbal?? Slim voetbal? Laat me niet lachen. Dit is ouderwets kick en rush voetbal. Ja en dan heb je geen plek voor een creatieve middenvelder.
 
Ik vraag me af of Thomas ook niet op de flanken terecht kan komen. Werkt hard, liet vandaag een lekkere voorzet zien en kan meters overbruggen.
 
We zijn door! Mo is een fantastische voetballer en die komt er wel weer heeft even tijd nodig. Zondag winnen van Fortuna en Ajax en Feijenoord hopelijk op hun bek! Schmidt de tijd geven en Bruma nooit meer opstellen en alles komt goed!
 
Ik kies voor 4-3-3 met 1 spits en dan kies ik uiteraard voor Malen. Cody en Madueke zijn gewoon heel talentvolle spelers met een actie die ik graag in de basis zie. Op het middenveld vind ik Hendrix, Sadilek en Mauro geen basismateriaal. Ihattaren en in mindere mate Thomas zijn dit wel. Sangaré op basis van zijn transfersom en YouTube compilatie hoop ik dat hij een onbesproken basisspeler wordt.
Als je op de wedstrijd van vandaag afgaat moet Zahavi spelen en niet Malen. Ik vond Malen erg gefrustreerd bezig met zijn doelpuntje.
 
Come on Admin, i was put time to wrote my massage, i really cant quote, its not nice you deleteed it..
And, I'm a very nice guy. :maniac:

Yes, but aware, he does like to give little stabs under the water from time to time which can cause him to take the blood from right under your nails, but all you have to do is give him a beer and all is cool: little apple little egg.
 
Ik ben het niet eens met de wijze waarop deze trainer met allergrootste talenten om gaat. Hij maakt een strijd tussen hem zelf en Mo en laat allerlei meters-vreters als Mauro en Hendrix wel gewoon spelen. Bovendien getuigt het spel van PSV totaal niet van wat er wordt beweerd over de profeet Roger: pressie voetbal?? Slim voetbal? Laat me niet lachen. Dit is ouderwets kick en rush voetbal. Ja en dan heb je geen plek voor een creatieve middenvelder.

Het is geen wonder dat Gijp niet onder de indruk is van onze middenveld en dat komt omdat we helemaal geen middenveld hebben. We spelen 4-2-4 met maar 2 middenvelders. Zo is het heel moeilijk om tot voetballen te komen. Zou echt een spits opofferen om het middenveld te versterken...
 
Ik vraag me af of Thomas ook niet op de flanken terecht kan komen. Werkt hard, liet vandaag een lekkere voorzet zien en kan meters overbruggen.
Slimme voetballer. Je merkte dat de slimmigheid eigenlijk alleen door hem kwam. De rest rende alleen als een losgeslagen hond zonder na te denken.
 
En door, dat is het belangrijkste. Straks Sangare inpassen op het middenveld en hopen op nog wat vuurwerk voor de deadline. Over het hele Mo gedoe... rustig nou maar jongens. Die speelt waarschijnlijk dit weekend weer.
 
Blij dat we ons geplaatst hebben, had geen zin om weer het lachertje te zijn.
Was het goed? Misschien niet, maar op 1 of 2 momenten na totaal niet in de problemen geweest.

Met Mo komt het ook wel goed, misschien dat ze Ibi even kunnen bellen. Misschien dat hij Mo kan begeleiden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan