Rosenborg BK - PSV | Donderdag 1 oktober | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ohh toch wel schrikken ...lees net op twitter dat de volgende spelers scoorden bij hun debuut voor PSV:
- 2019 BRUMA!? 2012 Peter van Ooijen!
Ok en nog onze Luuk
 
Hebben we een coach die het team naar de groepsfase EL loodst, worden er mensen boos vanwege zijn wisselbeleid. Want dat is niet leuk.
Apart.

Een speler een paar seconden voor het einde het veld insturen is geen beleid te noemen. :rolleyes:
En ik ben er niet boos om. Maar ik vind het wel belachelijk. :ROFL: :lmao:
 
4 real now, just look the focus he get on the pitch, and this is his debut. thats says all, you guys gonne enjoy him very much. also, there is a opportunity that PSV gonna match with my Maccabi in the group stage. it can be wild.
Wishing you a warm welcome here at the PSV forum. Does Zahavi actually has weaknesses at all?

#ballondor

;P
 
  • Geweldig
Reactions: EZ7
Gemengde gevoelens. Aan de ene kant een stug ploegje opzij gezet en de groepsfase bereikt wat zorgt voor knaken en aanzien. De andere kant hebben we een groot probleem als Max voor langere tijd geblesseerd raakt. Voor Thomas is het ook vervelend. Hopelijk vallen beide blessures mee
 
Ik heb maar een half uurtje kunnen kijken maar vond Teze erg sterk overkomen. Volgens mij kan dat er eentje worden, mits hij zich goed ontwikkelt en wellicht aan de bal nog wat bijleert (?) Kwam in balbezit in die paar momenten namelijk wat druistig over, maar wellicht was dat toeval. Lijkt wel veel potentie te hebben iig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan