Mohamed Ihattaren (M)

PSV vraagt 20 miljoen, naar het schijnt.... :FP:

Als dit waar is, gaan de twee puntjes er weer af bij JdJ, and then some....

Het gaat hier natuurlijk wel om een talent dat verder nog niks heeft bewezen. Het risico is groot, en dat vertaalt zich in de prijs. Gini en Memphis waren bijvoorbeeld al dragende spelers van een team dan landskampioen werd. Laat staan Frenkie of De Ligt, die Ajax bijna in de finale van de CL brachten.
Ik vrees met zeer groter vreze dat je het met 20 miljoen en een doorverkooppercentage al heel goed hebt gedaan - zeker in deze tijd.
 
Lijkt mij idd uit de lucht gegrepen. We wachten af. Ik kan niet goed tegen verongelijkte spelers. Memphis heeft daar ook een handje van. Miljoenen verdienen, in de spotlights staan en dan gaan janken als mensen iets van je vinden. Als Mo hier ook in blijft hangen, kun je hem beter verkopen.
 
Het gaat hier natuurlijk wel om een talent dat verder nog niks heeft bewezen. Het risico is groot, en dat vertaalt zich in de prijs. Gini en Memphis waren bijvoorbeeld al dragende spelers van een team dan landskampioen werd. Laat staan Frenkie of De Ligt, die Ajax bijna in de finale van de CL brachten.
Ik vrees met zeer groter vreze dat je het met 20 miljoen en een doorverkooppercentage al heel goed hebt gedaan - zeker in deze tijd.
Hij heeft vorig jaar veelvuldig laten zien waar hij toe in staat is, vind ik. Dat hij een megatalent is, is in mijn ogen wel duidelijk. Nee, ik zou 20 echt ridicuul vinden.
 
Hij heeft vorig jaar veelvuldig laten zien waar hij toe in staat is, vind ik. Dat hij een megatalent is, is in mijn ogen wel duidelijk. Nee, ik zou 20 echt ridicuul vinden.
Het zal de leeftijd wel zijn maar er staat weinig om mijn netvlies.
 
Het zal de leeftijd wel zijn maar er staat weinig om mijn netvlies.
Dat kan natuurlijk. Ik ben ook niet van het onthouden van specifieke momenten hoor. Die vergeet ik meestal. Maar ik houd wel een gevoel over aan spelers en wedstrijden / periodes en van Ihattaren had ik hoge verwachtingen op basis van dat positieve gevoel.
 
Hij heeft vorig jaar veelvuldig laten zien waar hij toe in staat is, vind ik. Dat hij een megatalent is, is in mijn ogen wel duidelijk. Nee, ik zou 20 echt ridicuul vinden.

Ik zou het ook klote vinden, laat dat duidelijk zijn. Maar ik denk - vrees - wel dat het realistisch is.
 
Ik vind het wel een beetje een sneu beeld, blijkbaar tijdens het autorijden met je mobiel inzoomen op je autoradio waar je met Spotify "Fack die haters" aan het afspelen bent. En met Instagram hebben de nieuwssites je zo gevonden
 
Toch vraag ik me af als je hier 20 miljoen voor krijgt en een mooi doorkooppercentage of het echt zo slecht is.
Als je daar dan een nieuwe vleugelspeler voor kunt halen plus centrale verdediger. Dan ga je er qua selectie wellicht op vooruit.

Liever dat Mo een goeie stap maakt en een dragende speler gaat worden voor dit PSV en bovenstaande niet nodig is. Maar kan me eigenlijk best voorstellen dat er geld nodig is voor goeie aankopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan