Ibrahim Sangaré (M)

Fransen vinden het zelf ordinair.
Niet tijdens het diner. En zeker niet in een restaurant met haute cuisine!

Het klinkt als balkenbrij, hoewel Engels met een frans accent nog erger is.

Engels met een Duits accent. Of Frans met een Duits accent. Eigenlijk alles met een Duits accent. Alleen Duits met een Duits accent bekt lekker. Roep maar eens "Wo ist mein Kugelschreiber!!", heerlijk.
 
Niet tijdens het diner. En zeker niet in een restaurant met haute cuisine!



Engels met een Duits accent. Of Frans met een Duits accent. Eigenlijk alles met een Duits accent. Alleen Duits met een Duits accent bekt lekker. Roep maar eens "Wo ist mein Kugelschreiber!!", heerlijk.
„Achtung Taschentiebe=„ klinkt ook gewoon veel indringender dan „Pas op, zakkenrollers“
 
Ei_z3_TWsAAkGeN


Veel intercepties en vervolgens snel inpassen. The missing link lijkt gevonden.
 
Afgaande op de filmpjes en berichten die hier gedeeld worden op het forum is het een 13 in een dozijn Afrikaans-Franse voetballer. Op elke Franse schoolplein heb je wel minimaal een lange, donkere Afrikaan die iedereen onderuit schoffelt. Op zich kan dat ook nuttig zijn natuurlijk. Alleen waar hem de crux zit is Rosario. Hij strooit momenteel behoorlijk wat zand in de ogen van Schmidt. Hij oogt momenteel als een voetballende en creatieve middenvelder die complementair is aan een schoffelaar. Alleen wij weten dat Rosario dit absoluut niet is geweest de afgelopen anderhalf seizoen. Ben bang dat zodra de transfer window voorbij is Rosario weer Rosario wordt en we opgescheept zitten met een stroef voetballend middenveld en we ons niet uit de druk van de tegenstander kunnen voetballen en niet fatsoenlijk het spel kunnen verleggen naar de aanval. Daarbij komt dat het scorend vermogen bijna tot het nulpunt daalt op het middenveld. Hoe vaak hebben Van Bommel, Guardado en Van Ginkel wel niet wedstrijden beslist voor PSV? Zo wordt de druk op onze aanval voor de doelpunten wel heel erg hoog. Iemand moet Schmidt even een usb in zijn handen schuiven met een compilatie van Rosario van het vorige seizoen.

Overigens neemt niet weg dat een in Frankrijk overvloedige benenbreker hier in de eredivisie geen potten (en benen) kan breken. Fysiek lijkt het hier soms wel vrouwenvoetbal vergeleken met landen als Frankrijk. Beetje sambal bij altijd goed. Alleen wel graag opstellen achter een creatiever ingestelde middenvelder die ook een beetje kan voetballen. Dus wat mij betreft het ijzer smeden als het heet is (weet de Schmidt alles van) en Rosario verkopen als dat kan voor miljoen of 18 en daar een creatieve middenvelder voor halen die ook zijn verdedigende taken doet.

Bienvenue et bonne chance Ibi
Dus Mo in zijn kracht zetten en Thomas/Rosario en Ibrahim voor hem laten werken.
 
Dus Mo in zijn kracht zetten en Thomas/Rosario en Ibrahim voor hem laten werken.

Op mijn ideale middenveld is er ruimte voor slechts 1 puur verdedigende middenvelder. Daar behoort Rosario in zijn normale vorm ook toe. De ander mag creatief zijn en aanvallend gericht zoals Ihattaren. De derde middenvelder moet een beetje allround zijn. Je ziet hoeveel het scheelt als je een Frenkie de Jong op 6 hebt. Dan kom je veel meer aan voetballen toe. Vorig seizoen was een verschrikking met Rosario en Hendrix. Thomas is zo'n type speler maar wat mij betreft te licht voor de basis.
 
Ik ben wel blij dat we een sterke middenvelder hebben die ook echt gefocust is op de verdedigende taken. Welkom Sangaré!
 
Dus Mo in zijn kracht zetten en Thomas/Rosario en Ibrahim voor hem laten werken.
Klinkt goed, maar ik ergerde me gisteren echt kapot aan "Mo". Sjokken, traag, passief achter balletjes aan rennen. Ik zie niet een speler die zich graag wil bewijzen. Sterker nog, als je zo vadsig terugkomt van je vakantie, weet ik het eigenlijk wel zeker.

Ik ben zeker geen fan van werkertjes (Thomas, Hendrix etc). Ik hou juist van stylisten, ik was ook een fan van Pereiro. Maar Mo onderscheid zich echt niet en is niet beslissend. Hopelijk zie ik het verkeerd en snoert hij mij de mond.
 
Klinkt goed, maar ik ergerde me gisteren echt kapot aan "Mo". Sjokken, traag, passief achter balletjes aan rennen. Ik zie niet een speler die zich graag wil bewijzen. Sterker nog, als je zo vadsig terugkomt van je vakantie, weet ik het eigenlijk wel zeker.

Ik ben zeker geen fan van werkertjes (Thomas, Hendrix etc). Ik hou juist van stylisten, ik was ook een fan van Pereiro. Maar Mo onderscheid zich echt niet en is niet beslissend. Hopelijk zie ik het verkeerd en snoert hij mij de mond.
Ik sta er precies zo in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan