Mohamed Ihattaren (M)

Mocht een club geinteresseerd zijn in Ihattaren, wT zou de vraagprijs van PSV momenteel moeten zijn voor Mo...?
 
Wil je van hem af? :rolleyes:
Als het echt waar is dat Mo niet meer met zn volle gedachten bij PSV is, dan zou een verhuur of verkoop in de winterstop misschien wel verstandig zijn voor hem en PSV en dan moet je natuurlijk wel een prijs in gedachten hebben...toch ?
 
Als het echt waar is dat Mo niet meer met zn volle gedachten bij PSV is, dan zou een verhuur of verkoop in de winterstop misschien wel verstandig zijn voor hem en PSV en dan moet je natuurlijk wel een prijs in gedachten hebben...toch ?

Die prijs hoeven wij toch niet in gedachten te hebben.
Ik heb liever dat hij nog 5 jaar bij PSV speelt. Die jongen is 18 jaar en jij wil hem al verkopen. :rolleyes:
 
Een andere comment op een ander artikel sloeg voor mij de spijker op z'n kop, hierbij de comment (niet door mij geschreven dus) :

Hilarisch hoe panisch de media bij PSV bovenop de verkeerde dingen springen zeg. Logisch dat het geblunder van Mvogo de aandacht krijgt, maar Schmidt is glashelder in zijn standpunt daarover. Blunders, niet handig. Maar we gaan ervan uit dat hij ze nu gemaakt heeft en verbetering laat zien. Punt. En van het AD tot Telegraaf, van NOS tot VI, men raakt er niet over uitgepraat hoe slecht die keeper is, hoe zo'n miskoop het is en dat hij naar de bank moet. Dat de man absoluut ook laat zien prima mee te kunnen voetballen en evenzeer best blijk geeft wel een goede bal te kunnen vangen, blijft onvermeld. Ihattaren idem dito. Het jong traint beroerd en is wat kilootjes te zwaar, erkent dat en maakt excuses, speelt niet lekker en komt even op de bank, en zijn coach legt uit dat hij niet meer of minder aandacht krijgt dan anderen en zich gewoon aan de teamdiscipline moet conformeren. Er is helderheid, er is geen sprake van een conflict, er is sprake van topsport waar een jonge jongen als Ihattaren zijn voordeel mee gaat doen. Totaal geen onrust bij Psv, dat goede resultaten boekt en bij vlagen laat zien het spel van Schmidt te kunnen spelen. Vanwaar in hemelsnaam het gestook en het gespeculeer? Focus ook eens op de veranderingen die Schmidt teweeg brengt! Is de doorbraak van Teze niet opmerkelijk - wie is hij eigenlijk? Is Max geen interessante meerwaarde om eens onder de loep te nemen. Waarom is er nu geen aandacht voor het spel van Rosario, waar dat vorig jaar schering en inslag was? Is de stabiele inbreng van Gakpo geen prognose waard voor mogelijk een Oranje-selectie in de nabije toekomst? En wie is Noni Madueke voor het grote publiek? Maar weinig van dat alles! Alleen maar de ' negatieve' zaken!

Perfecte weerspiegeling van de situatie dit. Maar goed, ene oor in andere oor uit. Door zulke dingen smaakt het bier op het Stadhuisplein alleen maar beter aan het eind van het seizoen:proost:
 
Ik probeer me vooral geen mening te vormen op basis van wat ik op the interwebs lees. Gewoon afwachten en over een maandje maar eens kijken wat er allemaal gebeurd is en wat de nieuwe situatie is. Is 'ie dwars gaan liggen en heeft mogelijk zelfs een transfer gemaakt, of heeft hij zich herpakt en staat hij weer regelmatig in de basis? We zien het vanzelf, het heeft geen zin om te speculeren.
 
Ik probeer me vooral geen mening te vormen op basis van wat ik op the interwebs lees. Gewoon afwachten en over een maandje maar eens kijken wat er allemaal gebeurd is en wat de nieuwe situatie is. Is 'ie dwars gaan liggen en heeft mogelijk zelfs een transfer gemaakt, of heeft hij zich herpakt en staat hij weer regelmatig in de basis? We zien het vanzelf, het heeft geen zin om te speculeren.
Ik zal geen vrienden maken maar als je hem nu voor 35 miljoen kan verkopen aan wie dan ook en je de verdediging echt mee op orde kan brengen zou ik het meteen doen. Daar heeft voor mij een positieve of negatieve houding geen invloed op.
 
Ik zal geen vrienden maken maar als je hem nu voor 35 miljoen kan verkopen aan wie dan ook en je de verdediging echt mee op orde kan brengen zou ik het meteen doen. Daar heeft voor mij een positieve of negatieve houding geen invloed op.
Ik ben het hier wel mee eens hoor. Met als enige verschil dat ik 'm niet onder de 50 miljoen zou verkopen aan ajaks.:fy:
 
Ik zal geen vrienden maken maar als je hem nu voor 35 miljoen kan verkopen aan wie dan ook en je de verdediging echt mee op orde kan brengen zou ik het meteen doen. Daar heeft voor mij een positieve of negatieve houding geen invloed op.

Nou, ik zie dat eigenlijk ook wel zitten. Overigens niet om zijn mentaliteit - dat komt echt wel in orde. Maar ik denk dat-ie eigenlijk ook gewoon niet in het '4-2-2-2'- systeem past dat Schmidt wil spelen. Ik denk eigenlijk dat Schmidt best gecharmeerd is van Thomas, en dat hij zelf denkt aan een optie Malen/Zahavi, en daarachter Thomas/Gakpo of Madueke. Met daarachter de Franse mannetjesputter en Koning Pablo als slot op de deur én voortdurende pressie bij een tegenaanval.
 
Van Hanegem haalt hard uit naar Schmid en PSV door de kwestie Ihattaren: een speler ondergeschikt willen maken aan het systeem terwijl het systeem zelf ook niet functioneert. En dat het te zwaar zijn kennelijk te vaak bij PSV voorkomt en of dat niet te makkelijk wordt gebruikt tegen spelers die even niet in het plaatje passen. Hij geeft het voorbeeld van Bergwijn over wie hetzelfde werd beweerd terwijl hij 3 maanden later voor 35 miljoen werd verkocht aan Tottenham.
 
Van Hanegem haalt hard uit naar Schmid en PSV door de kwestie Ihattaren: een speler ondergeschikt willen maken aan het systeem terwijl het systeem zelf ook niet functioneert. En dat het te zwaar zijn kennelijk te vaak bij PSV voorkomt en of dat niet te makkelijk wordt gebruikt tegen spelers die even niet in het plaatje passen. Hij geeft het voorbeeld van Bergwijn over wie hetzelfde werd beweerd terwijl hij 3 maanden later voor 35 miljoen werd verkocht aan Tottenham.

Daar heeft Willem wel een punt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wij zien zelf ook allemaal dat hij te zwaar is, dus het 'argument' is een vaststaand feit.

Het begint met de instelling van Mo, die blijkbaar niet de instelling is die een prof moet hebben. Dat betekent dat je bij een profclub dus buiten de boot valt en op de bank komt te zitten. Als je dan jezelf niet herpakt dan kom je op de transferlijst en ga je een niveautje naar beneden en plaats van omhoog. Misschien bloei je daar wel weer op, maar tot op heden is het eigenlijk steeds hetzelfde liedje. Stapje terug, nog een stapje terug en van de radar.
Deze situatie doet me meer denken aan die van Aissati en Bakkali, niet die van Bergwijn.
 
Wij zien zelf ook allemaal dat hij te zwaar is, dus het 'argument' is een vaststaand feit.

Het begint met de instelling van Mo, die blijkbaar niet de instelling is die een prof moet hebben. Dat betekent dat je bij een profclub dus buiten de boot valt en op de bank komt te zitten. Als je dan jezelf niet herpakt dan kom je op de transferlijst en ga je een niveautje naar beneden en plaats van omhoog. Misschien bloei je daar wel weer op, maar tot op heden is het eigenlijk steeds hetzelfde liedje. Stapje terug, nog een stapje terug en van de radar.
Deze situatie doet me meer denken aan die van Aissati en Bakkali, niet die van Bergwijn.

eens op dat nivootje naar beneden na. Ik zie 'm gerust een mooie transfer maken naar een club die er wel alles weet uit te halen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
eens op dat nivootje naar beneden na.[...]
Als hij zijn instelling niet verandert is dat precies wat er gaat gebeuren. Want ook bij een volgende club wordt gewoon verwacht dat je een instelling hebt die past bij je beroep en het salaris dat je maandelijks gestort krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan