Heracles Almelo - PSV | Zondag 27 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
De grootste wanprestatie is van de trainer die zo gehypet is dat ie zelf ook is gaan geloven in zijn buitengewone kwaliteiten. Voorlopig kan zijn keeper niet doen waar voor die gehaald is, twee keer is gered door toeval en nu even niet.

Nou... Ik heb echt een knappe redding van Mvogo gezien.
 
De grootste wanprestatie is van de trainer die zo gehypet is dat ie zelf ook is gaan geloven in zijn buitengewone kwaliteiten. Voorlopig kan zijn keeper niet doen waar voor die gehaald is, twee keer is gered door toeval en nu even niet.

Nu maar hopen dat Sangare niet een volgend Baumgartltje gaat blijken te zijn :cautious:
Mentos Brainz , alvast gefeliciteerd met het kampioenschap.
 
Vrijdag een e-mail ontvangen van PSV:

Uit de eerste (oefen)wedstrijden in het Philips Stadion is gebleken dat de capaciteit van het stadion verhoogd kan worden, zonder hiermee de RIVM-richtlijnen te schenden. Dit betekent dat we jou als seizoenkaarthouder een tweede wedstrijd tegen Fortuna Sittard, ADO Den Haag of Willem II kunnen aanbieden.

:unsure: Ik denk dat ik dit keer pas en het aan me voorbij laat gaan. :zien:
Ik mag volgende week naar de wedstrijd tegen Fortuna Sittard. Een 2e wedstrijd kan ik mogelijk niet aan. :cautious:
 
Ik snap eigenlijk niet waarom Schmidt nu Mo opeens wel opstelt. De reden om het niet te doen, is volledig helder - en nog niet veranderd. Hij is gewoon niet fit.
 
Achja 1-1 kan gebeuren tegen Heracles uit. Die hebben we dan maar weer gehad (evenals Groningen uit). Nu weer door...

Vind ik te makkelijk. Tuurlijk, met 7 punten met Groningen & Heracles uit gehad, mag je niet eens ontevreden mee zijn. Maar ik vind het allemaal maar moeizaam gaan. Hopelijk sluiten Zahavi & Sangare snel aan en geven zij de impuls die dit jonge team nodig heeft.

Je had hier niks verdiend, dus je mag blij zijn dat je nog een punt pakt ook hier. Schmidt moet heel snel kappen met rare opstellingen. En bij Bruma hoop ik dat die vanavond zijn contract inlevert.

Maar goed. Op naar Rosenborg waar we serieus Europa League moeten halen. Nogmaals, hopelijk sluiten Zahavi & Sangare snel aan.
 
Geef je nu al op? Dat is pas een wanprestatie! Een keer gelijkspelen in een zaad pot van heb ik jou daar....kom op man kop omhoog en goan!

Nou ik ben ook al behoorlijk mismoedig. Ze begaan dezelfde fouten als de afgelopen seizoenen en leren er geen reet van. Trainer die met een verkeerde opstelling begint en spelers die niet bereid zijn om alles te geven en de schouders eronder te zetten.
 
Goed. Geen leuke wedstrijd gezien met enorm slecht veldspel. In dit drukke schema gaf Schmidt wat andere gasten het vertrouwen die hier helaas geen gebruik van wisten te maken. Een Mo die sjokkend over het veld loopt, Bruma die niet weet wat hij aan het doen is en de spelers die in voorgaande wedstrijden leuke dingen lieten zien gaven vandaag niet thuis. Dat laatste kan een keer gebeuren helaas.

Mag ook wel gezegd worden dat Heracles een groot aandeel heeft in het slechte spel van PSV, enorm fel druk zetten en geen tijd geven om even te kijken waar de bal naartoe moet. Als je dan geen spelers hebt die zich aanbieden voor de bal (iets wat in de laatste minuten beter ging met Malen, die áltijd in beweging is) dan ga je het heel lastig krijgen.

Nu op naar donderdag met een nieuwe wedstrijd en nieuwe kansen. Kom aan PSV!
 
Geef je nu al op? Dat is pas een wanprestatie! Een keer gelijkspelen in een zaad pot van heb ik jou daar....kom op man kop omhoog en goan!

Ik heb nog geen enkele goede eredivisie wedstrijd gezien van PSV en ik zie totaal niks terug in het spel van de zogenaamde visie, ondanks een ruime voorbereiding en de belofte dat het maar een weekje zou duren voordat het erin geslepen zou zijn. Er zijn nog veel wedstrijden te spelen, maar ik kan dus heel slecht tegen dit soort schijtvertoningen; die heb ik de afgelopen 10 jaar al genoeg gezien van PSV.
 
Ik heb nog geen enkele goede eredivisie wedstrijd gezien van PSV en ik zie totaal niks terug in het spel van de zogenaamde visie, ondanks een ruime voorbereiding en de belofte dat het maar een weekje zou duren voordat het erin geslepen zou zijn. Er zijn nog veel wedstrijden te spelen, maar ik kan dus heel slecht tegen dit soort schijtvertoningen; die heb ik de afgelopen 10 jaar al genoeg gezien van PSV.

Mwoah, ik vond Groningen-uit geen slechte wedstrijd.
 
Mwoah, ik vond Groningen-uit geen slechte wedstrijd.

Niet slecht is niet per se goed. Goed was die wedstrijd ook niet ( Groningen wel heel slecht), maar misschien ligt mijn standaard van wat ik verwacht en wil zien van PSV wat hoger dan die van de meesten, dat kan. Ik heb nog geen spel gezien dat bij een topclub hoort. Dit was meer Heracles niveau, dus dat verklaart de 1-1 wel prima.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan