Heracles Almelo - PSV | Zondag 27 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die hebben we ook nog :eek:

Wat ben ik blij dat die kerel niet meer op linksback speelt, had er trouwens ook nog gestaan als Van Bommel nog trainer was van PSV. Want ja, Max is nieuw en die moet nog wennen aan het systeem etc bla bla, godallemachtig zeg. Denk dat Sadilek sowieso nu moeilijk aan zijn speelminuten gaat komen. Heeft een Hendrix ook nog voor zich.

Verder denk ik dat Heracles uit wederom weer een moeizame pot gaat worden. Hebben pakslaag gekregen van Willem II, en dan weet je dat ze net als Emmen ook realistisch gaan spelen tegen ons. Compact staan en snel eruit komen of hopen op foutjes van ons of een blunder van Mvogo.

Wel lekker dat je veel opties hebt nu voorin. Zahavi ben ik wel benieuwd naar, al heb ik ook een enorme zwak voor Maxi Romero.

0-2.
 
Die hebben we ook nog :eek:

Je zou toch zeggen dat dit ook wel een systeem is voor Sadilek, lekker rennen en vliegen net als wat Thomas nu doet. Komt technisch waarschijnlijk gewoon te kort dus. Zou me niets verbazen als hij op weg is naar een andere club.
 
Aangezien Zahavi er (wss) niet bij is, ben ik benieuwd extra naar de opstelling. Gaat Gakpo dan ipv Romero starten met Bruma op links? Of Madueke in de spits met Gakpo gewoon aan de linkerkant? Daarnaast blijft de Mauro/Mo vraag. Voor de rest staat het wel redelijk vast, denk ik.
 
Voorin graag: Malen, Mandueke en Gakpo. Middenveld met Thomas, Rosario en Hendrix ( terriër ) en achterin Dumfries, Boscagli, Teze en Max en op doel Mvogo.
 
Aangezien Zahavi er (wss) niet bij is, ben ik benieuwd extra naar de opstelling. Gaat Gakpo dan ipv Romero starten met Bruma op links? Of Madueke in de spits met Gakpo gewoon aan de linkerkant? Daarnaast blijft de Mauro/Mo vraag. Voor de rest staat het wel redelijk vast, denk ik.
Mag toch hopen dat Bruma weer op de bank zit anders speel je gewoon weer met 10 man.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Die pannenkoeken hebben ons de laatste tijd meer slecht dan goed gedaan. Misschien een keer een portie kibbeling proberen? :p
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan