Algemene transfergeruchten

Ik had eigenlijk eerder een of twee goede centrale verdedigers verwacht en een ‘box-to-box’ / scorende middenvelder, dan een verdedigende middenvelder. Maar ik hoop uiteraard dat het allemaal mooi op zijn plek valt
Zodra we een keer niet pressen, wordt de zwakheid van met name Boscagli snel blootgelegd. Een Berghuis met een goede dag loopt dan 7 keer door je verdediging heen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik snap die obsessie met een scorende box to box niet helemaal. Zo spelen we helemaal niet, Max en Dumfries spelen zo ver naar voren dat het al helemaal wat zou zijn als onze middenvelders ook nog het strafschopgebied in rennen. Bal veroveren en snel en goed het spel verleggen zijn toch de hoofdtaken van ons middenveld.
 
Voor wat t waard is, Ibrahim Sangaré is in Fifa20 wel een potentiële top speler met groei tot 85 punten. ik ben wel benieuwd. Met wat filmpjes gezien, sterk in de tackle zowel staand als sliding. Goede lange pass, met onze snelle voorhoede ook handig. Overzicht.
oog inderdaad alleen wat trager.
 
Ik snap die obsessie met een scorende box to box niet helemaal. Zo spelen we helemaal niet, Max en Dumfries spelen zo ver naar voren dat het al helemaal wat zou zijn als onze middenvelders ook nog het strafschopgebied in rennen. Bal veroveren en snel en goed het spel verleggen zijn toch de hoofdtaken van ons middenveld.
Eens. In feite speelt PSV 4-2-4, dus een middenvelder met kracht, snelheid en duelkracht is dan wel welkom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan