NŠ MURA - PSV | Donderdag 24 september | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Uitslag doet wel vermoeden dat het makkelijker ging dan het geval was. Onze verdediging is wel heel broos hoor, dat kan tegen Rosenborg al problemen opleveren. Boscagli is goed aan de bal, maar verdedigend kan het gewoon niet. Vervangen.

Rosenborg heeft vandaag nauwelijks op goal geschoten.
Gewoon voorin een aantal keer scoren en kat in het bakkie.
 
Eerste en tweede helft hadden echt andere spelers die sterk waren. Eerste helft vielen vooral Mauro en Max op, terwijl Bruma niet te hachelen was. In de tweede helft niet echt veel van Mauro en Max gezien, maar stond Rosario te heersen en maakte Bruma 2 assists.

Malen eigenlijk niet echt opvallend, ondanks twee goals. Bizar eigenlijk, dat dat normaal wordt.
 
Uitslag doet wel vermoeden dat het makkelijker ging dan het geval was. Onze verdediging is wel heel broos hoor, dat kan tegen Rosenborg al problemen opleveren. Boscagli is goed aan de bal, maar verdedigend kan het gewoon niet. Vervangen.
Echt veel in de problemen zijn we niet gekomen toch? We hebben wel een nieuwe CV nodig
 
Ben ik met je eens. Boscagli zat er echt een paar keer vet naast en was voor mij de schuldige bij het tegendoelpunt.
Eens, maar die gast heeft wel echt een paar lekkere lange ballen gegeven zeg. En niet de eerste keer.

Overigens vind ik de ontwikkeling van Teze echt opmerkelijk en voor mijn gevoel weinig belicht (kan aan mij liggen). Een van origine rechtsback met amper minuten in PSV 1 die echt een prima indruk maakt. Is een sterke speler geworden en vind hem opbouwend ook echt wel wat toevoegen. Hij is alleen niet de grootste, maar daarom ook belangrijk dat Denzel naast hem staat.
 
Eerste en tweede helft hadden echt andere spelers die sterk waren. Eerste helft vielen vooral Mauro en Max op, terwijl Bruma niet te hachelen was. In de tweede helft niet echt veel van Mauro en Max gezien, maar stond Rosario te heersen en maakte Bruma 2 assists.

Malen eigenlijk niet echt opvallend, ondanks twee goals. Bizar eigenlijk, dat dat normaal wordt.

Ik heb liever een spits die je amper ziet maar wel gewoon ineens 1 of meer keer scoort per wedstrijd dan eentje die van allerlei toffe dingen voorin doet, maar hem er niet inkrijgt. Malen is dodelijk effectief en dat werkt prima.
 
Zo, zie even nog wat kopgoals van Luuk. Wat een gigant is dat toch... Die timing en sprongkracht...

Hoe kan een spits zo matig zijn met zijn voeten, en zo geniaal met zijn hoofd. Wat heeft Onze Lieve Heer bedacht toen-ie Luuk schiep?
 
Rosario MOTM.
Bruma natuurlijk! Dit moet je uitmelken.
PSV door in Europa dankzij uitblinkende Bruma. Niemand anders geeft zulke assists, had er nog veel meer kunnen hebben, maar zoals wel vaker werd hij niet begrepen.
Wat voor rendement kan hij hebben als hij in een ploeg als Newcastle speelt (die hebben veel geld, toch?)..
 
Eens, maar die gast heeft wel echt een paar lekkere lange ballen gegeven zeg. En niet de eerste keer.

Overigens vind ik de ontwikkeling van Teze echt opmerkelijk en voor mijn gevoel weinig belicht (kan aan mij liggen). Een rechtsback met amper minuten in PSV 1 die echt een prima indruk maakt. Is een sterke speler geworden en vind hem opbouwend ook echt wel wat toevoegen. Hij is alleen niet de grootste, maar daarom ook belangrijk dat Denzel naast hem staat.
Teze is opbouwend ook sterk. 1.83m is voldoende. Hij is atletischer dan Boscagli die 1.81m is
 
Zo, zie even nog wat kopgoals van Luuk. Wat een gigant is dat toch... Die timing en sprongkracht...

Hoe kan een spits zo matig zijn met zijn voeten, en zo geniaal met zijn hoofd. Wat heeft Onze Lieve Heer bedacht toen-ie Luuk schiep?
Dat de persoon uniek is, net als iedereen :sneaky:
 
Zo, zie even nog wat kopgoals van Luuk. Wat een gigant is dat toch... Die timing en sprongkracht...

Hoe kan een spits zo matig zijn met zijn voeten, en zo geniaal met zijn hoofd. Wat heeft Onze Lieve Heer bedacht toen-ie Luuk schiep?
In de VI was destijds een statistiek waarin je een full body overzicht zag. Hij scoort voor een groot gedeelte met links, met rechts, met het hoofd. Dribbelen kan die niet maar scoren met zijn voeten heeft hij ook genoeg gedaan
 
Teze is opbouwend ook sterk. 1.83m is voldoende. Hij is atletischer dan Boscagli die 1.81m is
Zeker, zie ook meer in Teze dan Boscagli. Toch vind ik Boscagli nog wel meevallen, maar een nieuwe CV zou niet gek zijn. We hebben overigens Baumgartl en Viergever ook nog. Had Baumgartl ook nog wel wat kansen gegeven. Maar die speelt zeker niet als LCV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan