Mark Spenkelink (DM)

Bas

Routinier
DOELMAN MARK SPENKELINK TOEGEVOEGD AAN SELECTIE JONG PSV

PSV heeft doelman Mark Spenkelink vastgelegd. De 23-jarige Nederlander tekende deze week een contract in Eindhoven. Spenkelink wordt toegevoegd aan de selectie van Jong PSV.

Profdebuut in Zweden
PSV hoeft geen transfersom voor de doelman te betalen omdat hij sinds 1 juli van dit jaar transfervrij is. Spenkelink, geboren in Borne, speelde in de jeugdopleidingen van FC Twente en Go Ahead Eagles. Later vertrok hij naar het Zweedse Karlstad BK, waarvoor hij in 2019 zijn profdebuut maakte.



 
We zouden bijna vergeten dat we naast onze twee nieuwe voetballende keepers er nog een hebben aangetrokken. In de categorie opvulling, niettemin veel succes. :PSV:
 
Apart, mag slechts tot aan de winterstop voor Jong uitkomen daarna overschreid hij al de leeftijdsgrens..?
 
Apart, mag slechts tot aan de winterstop voor Jong uitkomen daarna overschreid hij al de leeftijdsgrens..?

Ik neem aan dat spelers die aan de start speelgerechtigd zijn dit ook tot het einde van het seizoen zijn, maar zeker weten doe ik het niet.
 
Ik neem aan dat spelers die aan de start speelgerechtigd zijn dit ook tot het einde van het seizoen zijn, maar zeker weten doe ik het niet.
Jep, spelers die op het moment van inschrijven onder de leeftijdsgrens zitten mogen het hele seizoen spelen.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Wat beweegt zo'n speler om op zijn 23e bij een club te gaan spelen in een jong elftal, vooral als je ziet dat PSV allemaal keepers heeft gehaald?
 
Zijn pa heeft weinig humor, anders had ie hem wel Henk genoemd. Op zijn eerste blind date, hoi, mijn naam is Henk Spenkelink :clap:
 
Terug
Bovenaan Onderaan